Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Banjer schreef:Wij hebben alleen dames in de Zumba les, maar zou dolgraag mannelijk bloed erbij willen…
Een dansende man is altijd goed toch?
Ik heb 2x een man in de les gehad trouwens… erg leuk!

En tot die tijd blijf ik lekker invallen waar ik maar nodig ben…
maj0 schreef:Almelo, rijssen, euh goor borne datvis welnzon beetje wat er om heen ligt.
oke ja zo iets zou ik dan ook moeten doen

en 1x per 2 maanden krijgen we alleen een cd, een MegaMix… dan krijgen we alleen muziek… dan mogen (moeten) we zelf choreo’s verzinnen, of we gaan naar ZIN Jam Sessions… dan krijgen we van Zumba Jammers (ZJ’s) 4 of 5 choreo’s aangeleerd in 3 uur tijd. We zijn niet verplicht om alle nummers te gebruiken, we mogen ook andere nummers gebruiken… zolang de muziek, les en opbouw en de choreo’s maar voldoen aan de “Zumba Formule”… Z=MC2 (Z=Zumba, M=Music, C2 = Core + choreo’s). Vroeger was er 70/30… 70% van de nummers in een les moest van de ZIN Volumes of MM’s komen en 30% mocht “overig” zijn… maar dat is nu niet meer… nu heeft het wel de voorkeur om van alle basisrythms 1 choreo in de les te doen (salsa, merengue, cumbia en reggaeton)… het is iig niet de bedoeling om alleen maar reggaeton te doen, of alleen maar hiphop, soca, salsa, etc… dan is het geen Zumba les, maar een reggaeton-, soca-, salsa- of hiphoples…
)
Ik wissel ook regelmatig van nummers… dus allemaal nummers die de groep al eens gedaan heeft, om niet iedere week 16 of 17 dezelfde nummers te doen… het moet wel leuk/afwisselend blijven…