Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ramooontje schreef:Leuk!
Ik heb vanaf komend weekend ook een stappenteller (op mijn schoen).
Ik werk op kantoor werk dus het zal lastig worden om dagelijks 10.000 stappen te doen.
Aangezien dit onderdeel is van een trainingstraject zal ik beginnen met 5.000 en dan opbouwen.
Ik heb begrepen dat 10.000 stappen ong gelijk staat aan 1,5 uur bewegen.
Door van maandag t/m vrijdag naar mijn werk te lopen (ipv) fiets heb ik al een uur beweging dus moet (doordeweeks) te doen zijn.
Heel benieuwd ook naar mijn ervaringen qua fitheid etc.
veneri schreef:ik zit veel te laag. heb een kantoorbaan en als ik daarnaast niet ga wandelen ofzo dan zit ik op een standaard dag op max 2000 stappen.
wandel dagelijks een half uur en kom dan zo ongeveer op de 6000, maar wil echt wel naar 10.000.
ik tel de stappen met mijn telefoon, samsung s5.
zou graag een klein tellertje hebben wat je makkelijk bij je hebt, want ik heb mn telefoon niet altijd bij me, draag vaak broeken zonder zakken.
is hier een goede en goedkope oplossing voor? armband is een optie maar die wil ik niet te opzichtig.
ik geloof dat je ook van die dingen met een klemmetje hebt die je bijv. aan je bv of broekband kan bevestigen?
Lizzle schreef:san4nie schreef:Lizzle, het is dus alleen een bandje die je om je pols draagt? Ik dacht dat je dan de hele tijd je telefoon bij je zou moeten houden. Dat klinkt al een stuk leuker ja
Het is inderdaad alleen een bandje dat je draagt. Je hebt daarbij een app op je telefoon en ze communiceren via Bluetooth. Je hoeft niet je telefoon bij je te houden inderdaad. En je laadt het bandje eens in de week op aan je laptop of pc.