Ik ben Eileen, 18 jaar en wil graag wat slanker worden (en gespierder. Nouja eigenlijk gewoon vet er af want de spieren heb ik al wel
). Ik ben sportverslaafd, sport 4x per week in de sportschool, met name groepslessen. Daarnaast rijd ik gemiddeld 2 dagen in de week. En dan op 1 dag vaak 2 paarden. Dus eigenlijk 4x per week paard 
En verder surf en snowboard ik nog.
Dus aan de beweging ligt t nier bij mij

Heb volgens mij ook gewoon aanleg om dik te worden want zo slecht of veel eet ik niet eens..
Wil niet minder gaan eten, heb die energie gewoon echt nodig omdat ik zo actief ben.
Ook niet meer gaan sporten want zit al aam het maximum

Vooral gewoon opletten met wat ik eet en dus gezonder eten.
ik ben 1.65m en nu 65/66 kilo. Wil graag naar de 55-60. Al gaat het mij meer om het vetpercentage dan het gewicht omdat ik natuurlijk ook wel veel spier heb.
) en ik ben ook eens gaan letten op wat ik eet. Ik heb geen overgewicht, maar beetje bij beetje kruipen de kilo's eraan en ik zit nu te dicht bij de 70 en wil terug naar een 63
ik sport 2x per week op de sportschool en ga 4x per week naar mijn paard. Maar het grote gevaar is dat ik altijd alles zonder problemen heb kunnen eten en dat kan eigenlijk gewoon niet meer
)
). Ik heb op zich wel dicipline: kast zit vol chocolade, koekjes en chips waar ik vrij makkelijk kan afblijven, maar kan me er echt niet toe brengen altijd "gezond" voor mezelf te koken. Heb ik zin in frieten, dan eet ik dat ook, anders is de kans wel groot dat ik mijn volledige voorraad leeg eet