Personal Body Plan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LienC

Re: Personal Body Plan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 16:15

CCCCC: En dan dus niet nog vier keer herhalen?
Ik heb gevraagd :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 16:18

Nee! Gewoon set 1: 10 hh, set 2: 12 hh, set 3: 16 hh en set 4 ook 16 hh. Vond ik al killing genoeg :=

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 17:35

Ik zou het ook doen zoals CCCC aangeeft. Jij bent wel heel fanatiek :')

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:50

En wel eerst A1 A2 en dan weer A1 A2. Hier ging ik eerst ook de mist in!

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 22:56

Nog geen reactie. Nou, legpress vind ik super leuk, maar die andere oefeningen, daaaaag. Als ik morgen voor trainen geen reactie heb ga ik het op jullie manier doen. Chrissie: dat begreep ik, maar alsnog bedankt!

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 23:00

Zou hem ook zo doen zoals CCCC, en inderdaad leuke oefeningen!

Vandaag heb ik voor het eerst een slechte dag..
Zou vanavond gaan trainen maar kreeg op weg naar huis, na het werk, een aanrijding. Toen dat afgehandeld was en ik weer reed, kreeg ik last van een stijve nek dus leek mij verstandig om even rust te nemen.
Thuis ook een enorme eetbui gekregen := had er buikpijn van

Morgen weer een dag

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 23:02

CarolienR schreef:
Nog geen reactie. Nou, legpress vind ik super leuk, maar die andere oefeningen, daaaaag. Als ik morgen voor trainen geen reactie heb ga ik het op jullie manier doen. Chrissie: dat begreep ik, maar alsnog bedankt!

Deadliften en bankdrukken zijn toch ook leuk :D?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:03

Oh vervelend CarpeDiem. Hoe gaat het nu met je?

Ik had met Kday ook een giga vreetbui gehad. Mijn coach zei; "het hoort er nu eenmaal bij. We blijven allemaal mensen en het proces bevat gewoon ups mar ook downs. Het gaat er nu om Hoe je het weer oppakt en er mee omgaat".

Dat was voor mij toen heel verhelderend. En het heeft mij zeker geholpen om de draad weer op te pakken.

Ik hoop dat je je een stuk beter voelt vandaag en dat je geen last meer hebt van de aanrijding :)

Veel succes allemaal vandaag :) alweer bijna einde week vier. Almost picture time :D
Ik ben zo benieuwd hoe het verschil et uit ziet :) Ik voel me al veel minder dik als toen ik begon :P

debbiew

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:52

Ik wil dit topic ook graag even volgen, zit al een tijd met interesse naar het PBP te kijken en zit er over te denken om het in oktober (ja, oktober al :+ ) zelf te gaan proberen, omdat ik er op dit moment niet echt de tijd/mogelijkheden voor heb. :)

Even een vraagje aan jullie; krijgen jullie veel oefeningen mee voor boven je schoudergordel? (Dus bijvoorbeeld van die apparaten om je schouders te trainen, dat je dan stangen naar beneden moet trekken). En zijn er hier ook mensen die PBP proberen te combineren met andere sporten (bijvoorbeeld hardlopen od.) en zo ja hoe bevalt dat? :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:04

ik vind deadliften en bankdrukken heerlijk. Heb ik er helaas niet inzitten!

Ik loop naast pbp nog 2 x per week hard en wandel nog 1 x 10-15 km. Is prima te combineren.

Ik vind het soms best asociaal dat ik zoveel spullen tegelijk gebruik. Dus een barbell, step, dumbbells en zo. :')

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:37

Hahaha dat heb ik ook CCCC xD ik neem echt veel plaats ook in gebruik :P

Ik heb best wel veel schouderoefeningen gehad. Vrijwel geen apparaten maar allemaal met losse gewichten.

Nu voornamelijk barbell oefeningen

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:58

Hoe heten jullie fases waar jullie dan inzitten CCCC en carolien?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 19:08

Shaping! Maandag heb ik er 4 weken opzitten!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 08:40

Hoe gaat het bij iedereen?

Ik heb mezelf al gemeten en gewogen voor het eerste moment! Ben toch wel blij met de uitkomsten.

Gewicht: 75 - 73
Borst: 89 - 85
Schouders: 102 - 99
Taille: 70 - 66
Heup: 91 - 88

Foto's nog niet gemaakt, maar hier word ik wel blij van *\o/* Ik ben 1.80 trouwens.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 10:01

Wauw netjes hoor! En dat voor vier weken! Ik meet me dinsdag pas. Ik ben heel het weekend van huis en p's maandagavond weer thuis. Maar ik ga natuurlijk niet 's avonds meten ^^

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 11:28

Netjes CCCCC!
Ik ga morgen meten :)

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 11:00

Mijn cijfers zijn niet zo bijzonder eigenlijk..
Gewicht 61,5 - 60
Schouders 100 - 102?
Borst 82 - 81
Taille 66 - 65
Heupen 86 - 84
vind het eerlijk gezegd beetje teleurstellend :=

Lengte van 1.66

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:55

Carpediem dat is toch hartstikke mooi? Je bent 1.5 kg kwijt in vier weken! En al meerdere centimeters. Misschien is het volgende maand ineens veel meer :) En bedenk je maar zo: het kan ook zijn dat je net op een andere plaats hebt gemeten als vorige keer. Dat kan best wel verschil maken.

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 17:26

Heb je misschien ook wel gelijk in hoor Flups, wil misschien te graag en als ik de honger die ik heb + elke training maximaal gaan daar tegenover zet was ik gewoon even teleurgesteld.

Zijn jullie macro's ook aangepast? Zag dat ik vandaag, rustdag, meer zou mogen eten dan wat ik eerst mocht op een trainingsdag. Heb mijn coach al gevraagd of dat klopt maar wel benieuwd naar anderen :)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 17:44

Ja ik snap het wel hoor :) ik herken de honger helaas :(
Mijn macro's zijn helaas nog niet omhoog gegaan, al zou ik dat wel echt heeeeeel fijn vinden :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 17:47

Mijn macro's zijn hetzelfde, helaas :') Ik heb ook echt hongerrr, bijna dagelijks!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 18:34

Ja hier helaas ook echt honger. Mijn coach zegt dan dan ik door de middag ook groente, vlees etc moet eten maar dat zie ik eigenlijk niet zo zitten :P ik ben niet echt een vlees liefhebber. ik vind het wel lekker, maar niet voor twee keer per dag :oo

Dus maar even uitvogelen wat goed vult en niet te hoog in Cal is. Normaal doe ik het wel goed op Griekse yoghurt dus dat blijft er voorlopig wel even in.

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 18:53

Wat eet jij nu dan tussen de middag?
Ik eet wel twee keer warm op een dag, vind dat ook niet erg :)
Mijn eten voor deze week tussen de middag is weer gemaakt.

Ga twee keer aan een salade, heb twee keer broccoli met Duitse biefstuk en er zit nog een portie nasi en een portie kipfilet/paprika/ui/champignons in de vriezer :Y)

Ga het dinsdag overdag wel zwaar krijgen denk ik, s avonds een barbecue dus overdag de nodige aanpassingen

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 20:01

Meestal die Griekse yoghurt, of crackers. Maar heel veel inspiratie heb ik dus niet aangezien brood veel te veel calorieën bevat en eieren bakken op het werk is niet handig. Misschien toch maar inderdaad plannen en preppen. Maar hoe lang blijft zoiets goed? Tot hoe ver vooruit preppen jullie?

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 20:07

Flups schreef:
Meestal die Griekse yoghurt, of crackers. Maar heel veel inspiratie heb ik dus niet aangezien brood veel te veel calorieën bevat en eieren bakken op het werk is niet handig. Misschien toch maar inderdaad plannen en preppen. Maar hoe lang blijft zoiets goed? Tot hoe ver vooruit preppen jullie?

Heb je een koelkast op het werk?
Ik prep mijn lunch een week vooruit, kook vaak dingen in grotere porties zodat ik voor 2/3 dagen heb.
Dit vries ik dan in, avond van te voren in de koelkast zetten en volgende dag even in de magnetron.

Misschien is een salade wat voor je? Kan je enorm mee variëren en zo calorierijk maken als je zelf wilt, kip erdoor (uiteraard wel bereid) is koud ook lekker :)