Misbruik/geweld in een relatie...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Misbruik/geweld in een relatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 11:19

Mijn maag draait er van om, een kat doodschieten, opsluiten....

Mijn ex heeft dat nooit gedaan. Was wel vriendelijk naar de dieren, had zelf ook een kat.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 12:21

Jee wat een verhalen hier. Zo is het hier gelukkig niet. Sommige momenten is het wel zo dat hij zijn kater ligt uit te slapen terwijl de hond uit moet of de katten, hond of kippen moeten eten. Maar zoals hierboven nee dat gelukkig niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 16:03

Mijn ex heeft mijn lab wel verpest. Gelukkig is dat nu weer aardig bij getrokken. Alleen als hij zenuwachtig word, begint hij beetje te happen op mijn handen.

Maar dan tover ik een bijtrol tevoorschijn en daarna gaat het wel weer.

Gelukkig verder geen ernstige dingen zoals ik bij jullie lees :oo

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 20:59

Robijntjah schreef:
Heeft er 1 van jullie ervaring mee dat de dader ook hun dieren wat heeft aangedaan?

ja, ik moest oppassen.... voor hem ik was de volgende, daar belde hij mij snachts voor wakker om 4.30.
Onze kater gered van de dood met flesje opgevoed,was onthoofd zijn lijf lag op mijn auto .....
zijn hoofd was kwijt.
de volgende nacht hoorde ik iets op het dak.... slecht geslapen politie gebeld, ze zagen niets ik mocht niet meer zinloos bellen.... in de morgen lag de kop van dat hoofdloze lijk in mijn dakgoot ... tja ik moest het maar begraven....de politie is voor belangrijkere zaken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:03

Oh mensen.....echt.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:10

kwita schreef:
Robijntjah schreef:
Heeft er 1 van jullie ervaring mee dat de dader ook hun dieren wat heeft aangedaan?

ja, ik moest oppassen.... voor hem ik was de volgende, daar belde hij mij snachts voor wakker om 4.30.
Onze kater gered van de dood met flesje opgevoed,was onthoofd zijn lijf lag op mijn auto .....
zijn hoofd was kwijt.
de volgende nacht hoorde ik iets op het dak.... slecht geslapen politie gebeld, ze zagen niets ik mocht niet meer zinloos bellen.... in de morgen lag de kop van dat hoofdloze lijk in mijn dakgoot ... tja ik moest het maar begraven....de politie is voor belangrijkere zaken!

Ohh bah ik word hier gewoon misselijk van!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 21:46

nou ik heb dus echt 3 maanden niet meer in dat huis geslapen....en ja ook op nuchtere maag kun je kotsen... (ik had het zelf gedaan om hem zwart te maken was zijn verweer tijdens een proces in het pb centrum kon hij het vertellen hoe hij mensen bang maakte tegen zijn mede cliënten nooit bij de psyg dan wist hij van niets.)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:25

Die lui zijn toch echt knetter hè.
Toen de politie mij bij mijn ex ophaalde, is hij daarna bij de buren langs gegaan, dat IK gek was geworden en excuses.

Hij heeft wel altijd gedreigd de keel van m'n pony door te snijden. Altijd tegen m'n staleigenaar gezegd: 'bel direct de politie als hij zonder mij komt'.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 07:58

Ja en het ergste ze komen er gewoon mee weg, want het was wel erg verdacht....maar niet bewezen dat hij het daadwerkelijk gedaan heeft! ( dat arme beestwie weet hoeveel hij geleden heeft %) ) nooit heeft hij meegewerkt aan psyg onderzoek en hij kwam gewoon weer vrij, nu is het wel verplicht maar tja als je niet meewerkt kunnen ze je ook niks maken. zo krom is de wet :x