Naar je paarden gaan is ook niks mis mee! Je hoeft al het leuke uit je leven niet te bannen omdat je verplichtingen niet allemaal kunt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
" Ik probeer het altijd op een humoristische manier te brengen want ik het er zelf ook geen zak aan om er verdrietig om te blijven. Voor verdrietig zijn zijn andere momenten.
Daar ben ik heel lang verdrietig om geweest maar de tijd leerde dat ze nooit een vriendin geweest is. Ik heb in deze periode mijn echte vrienden leren kennen. Hij kwam uit zijn nachtdienst tóch naar het revalidatiecentrum om me mee uiteten te nemen om me op te vrolijken. Ik leerde een bokker kennen die ik inmiddels beschouw als een dierbare vriendin, ondanks dat we elkaar nooit ontmoet hebben. Ze heeft geen idee hoeveel ze voor mij betekend heeft en nog steeds doet.
Wat ontzettend laag zeg... Dat soort mensen kan ik ook echt heel kwaad/verdrietig door worden..
) probeert te stoken tegen mij, ik stress m nu al
Tyke schreef:Nou Tazzy zo zie je idd gelijk of het een echte vriendin was....... bah kan ik slecht tegen. Maar je verwoord het goed.
Ik heb op mijn reis in Afrika ook ijsvogels gezien. Maar ook niet super op de plaat. En had tijd geleden tijdens buitenrit ook een ijsvogel gezien maar kon het toen ook niet vastleggen. Zo vaak zie ik ze niet maar toevallig....... hihi
Vraag van mijn kant.
Wat doen jullie allemaal voor werk of opleiding.
nexthorse schreef:Ik meld me ook hier!
Ben in 3 jaar tijd 5x geopereerd aan mijn knie. Laatste was in september. Ben daar nog van aan het revalideren.
Helaas ziet het er nu al naar uit dat er nog een operatie moet komen binnenkort..
Echt tips heb ik ook niet. Ik probeer me te vermaken met films en series, ben een sjaal aan het breien en heb een kleurboek voor volwassenen. En verder doe ik af en toe een online cursus en probeer ik mijn studie bij te houden. Heb nu examenperiode van mijn opleiding, dus nu hoef ik me niet te vervelen

Tyke schreef:Dan heb je op juiste moment ongeluk gehad idd.......
Ik had mijn val echt op verkeerde moment. de rest natuurlijk ook maar nu net gestart met opleiding.
Ik ben trouwens oncologieverpleegkundige op afdeling chirurgie/ oncologie in een klein ziekenhuis. En dan is het best handig om de ander kant ook te ervaren. Maar weet ook weer teveel in sommige gevallen zoals bij mijn operatie paar weken terug.... wat heb ik me in moeten houden
Dan zou ik idd ook niet willen weten waar het precies over gaat..

melody7 schreef:Jeetje wat slordigDan zou ik idd ook niet willen weten waar het precies over gaat..
En wat opleidingen betreft; ik doe manager dierenverzorging, heel leuk! De kans dat ik daar ook echt werk mee vind lijkt me niet erg groot maar ik kan hierna gewoon HBO gaan doen..
Nu ben ik ook heel blij met die keuze! Ik heb het super naar mijn zin, anders had ik nooit de motivatie gehad om naast die revalidatie nog een opleiding door te zetten.
Montekarlo, deed jij toevallig die opleiding ook bij Prinsentuin aangezien je ook in Brabant woont?
MonteKarlo schreef:melody7 schreef:Jeetje wat slordigDan zou ik idd ook niet willen weten waar het precies over gaat..
En wat opleidingen betreft; ik doe manager dierenverzorging, heel leuk! De kans dat ik daar ook echt werk mee vind lijkt me niet erg groot maar ik kan hierna gewoon HBO gaan doen..
Nu ben ik ook heel blij met die keuze! Ik heb het super naar mijn zin, anders had ik nooit de motivatie gehad om naast die revalidatie nog een opleiding door te zetten.
Montekarlo, deed jij toevallig die opleiding ook bij Prinsentuin aangezien je ook in Brabant woont?
Je moet inderdaad iets doen waar je interesses liggen en wat je leuk vind, super dat dat bij jou zo is!
Ja, in Breda, slechtste keuze ooit.
Zit jij daar ook nu ?
Waardoor was het zo'n slechte keuze?melody7 schreef:MonteKarlo schreef:Je moet inderdaad iets doen waar je interesses liggen en wat je leuk vind, super dat dat bij jou zo is!
Ja, in Breda, slechtste keuze ooit.
Zit jij daar ook nu ?
JaWaardoor was het zo'n slechte keuze?
Ik vind het dus wel heel leuk gelukkig!
MonteKarlo schreef:Jemig AmyII klinkt niet echt professioneel zoals dat eerst ging, 'gelukkig' ben je er nu achter maar zo te horen nog wat te ondergaan!
AmyII schreef:MonteKarlo schreef:Jemig AmyII klinkt niet echt professioneel zoals dat eerst ging, 'gelukkig' ben je er nu achter maar zo te horen nog wat te ondergaan!
Nou... Niet echt professioneel ben ik nog niet uit, het is een blessure die in 2014 maar 5x is voorgekomen in Nederland. Veel artsen hebben het zelfs nog nooit gezien.
De orthopeed die ik heb (hele goede, vriendelijke man) die heeft het vaker gezien maar gaat in 2016 met pensioen. De tweede in dat ziekenhuis heeft die blessure 2x geopereerd en de derde (de jongste) nog nooit.
Bedankt voor jullie reacties trouwens!