Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elicious schreef:Iedereen onwijs bedankt voor alle reacties, we hebben er zeker wat aan gehad.
Het was de moeilijkste beslissing in ons leven toe nu toe. We hebben besloten door te gaan. hoe voor de hand liggend afbreken ook was, we kunnen het echt niet.
We geloven in deze vechter en gaan ervoor! Het is zwaar, heeeeel zwaar en zal nog veeeel zwaarder worden, maar we gaan het vol liefde aan.
Of het de juiste keus is weet ik niet, maar ik betwijfel of er een juiste keuze bestaat in deze.
Allemaal erg bedankt!!!!!
Quellian schreef:Elicious schreef:Iedereen onwijs bedankt voor alle reacties, we hebben er zeker wat aan gehad.
Het was de moeilijkste beslissing in ons leven toe nu toe. We hebben besloten door te gaan. hoe voor de hand liggend afbreken ook was, we kunnen het echt niet.
We geloven in deze vechter en gaan ervoor! Het is zwaar, heeeeel zwaar en zal nog veeeel zwaarder worden, maar we gaan het vol liefde aan.
Of het de juiste keus is weet ik niet, maar ik betwijfel of er een juiste keuze bestaat in deze.
Dat snap ik inderdaad. Mocht het een chromosoomafwijking zijn (of iets in de richting van charge, cdls, etc.) dan kan ik je wel een telefoonnummer geven waar je wellicht op voorhand informatie kunt inwinnen.
Het blijft een lastig iets.
Mijn zus kreeg ook slecht nieuws na de 20 weken echo, haar baby bleek een cyste te hebben op zijn nier, die tijdens de geboorte zo groot zou zijn als een tennisbal en de boel stil zou leggen.
Hij werd geboren zonder cyste, leek volledig gezond, tot hij op 2 jarige leeftijd ziek werd. Inmiddels is hij 14, heeft een ernstige nierziekte en EDS, veel dingen kan hij niet en een rolstoel is een garantie in de (nabije) toekomst (hij gaat binnenkort beginnen aan een traject in een revalidatiecentrum).
Sja... hij is zelf erg ongelukkig met zijn lijf, had liever dat hij niet was geboren, neemt zijn ouders e.e.a. kwalijk en geeft nu al aan geen kinderen te willen, om ze dit te besparen. Mijn zus zit regelmatig huilend bij me: 'had ik een andere keuze moeten maken?'. Ik weet het niet, ik zou niet weten wat ik in die situatie zou doen. Vanaf de zijlijn kun je makkelijk praten, maar eenmaal in de situatie is het anders.
Probeer in elk geval van je zwangerschap te genieten, laat alles over je heen komen en ga informatie inwinnen!
Prutsmuts schreef:Dus nogmaals....het is zoooooooo persoonlijk, zo moeilijk dat advies in deze eigenlijk niet mogelijk is.
Iedereen staat er anders in.
Elicious schreef:Iedereen onwijs bedankt voor alle reacties, we hebben er zeker wat aan gehad.