tineke8889 schreef:Ik gebruikte het ook jarenlang voor een angststoornis (dezelfde als waar joolien eerder over postte) en het principe qua antidepressiva slikken was het zelfde als met depressie. Als het werkt , kan het je net wat ondersteuning geven bij het aangaan van je angsten, maar je moet het een tijdje volhouden tot je zeker weet of het werkt. Dan volgens mijn psych als allerminst een half jaar stabiel houden en dan, als het echt goed gaat, heel langzaam afbouwen. Mijn is toen verteld dat dat bij angststoornis nog belangrijker is dan met depressie. Dus helaas, Duplo, in mijn ervaring het het toch op.
Edit: niet dat ik denk dat het absoluut onmogelijk is zonder antidepressiva, mij heeft het geholpen en ik had niet anders gewild. Maar ik wilde alleen duidelijk maken dat de situatie met stoppen niet anders was bij mij dan wat mensen hier schrijven over depressie. En dan is het zo zonde om eerst te doen of je het probeert en dan op een gevaarlijke manier te stoppen zonder het een kans te geven, dan was het eerlijker geweest niet te beginnen lijkt me.
Thx voor je uitleg

Was meer een hersenspinsel van mij dat je er met een angststoornis misschien anders op reageert dan met een depressie, maar dat is dus niet zo