18 jaar en nog nooit gezoend?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 00:53

Kleine update van mijn kant, heb maandag een date :o Ook door tinder dus. Vind t wel spannend, eerste date ooit :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 01:08

Eileen_ schreef:
Kleine update van mijn kant, heb maandag een date :o Ook door tinder dus. Vind t wel spannend, eerste date ooit :')

Leuk! Tinder is echt een uitvinding hahaha.
Heel veel plezier!

Doubtless

Re: 18 jaar en nog nooit gezoend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 01:22

Leuk! Veel plezier!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 12:00

Veel succes met je date! :)

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 12:03

Leuk veel plezier! Wel spannendr denk ik? Mijn ervaring wel toen. Hoelang praat je nu met m?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 13:44

Ik ga ook maar is een kijkje nemen op tinder.

Ik ben ook geen persoon die veel uitgaat, en bij ons in het dorp zijn er alleen maar van die kleine jongetjes die uit gaan daar.

Vind het trouwens wel lastig om met iemand te beginnen te praten op tinder

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 13:53

Qimm schreef:
Toch gek dat ik de mijne met uitgaan heb gevonden. Kan dus prima

Ik zeg ook niet dat t niet kan, ik ben er zelf gewoon geen type voor ;). Leuk dat jij hem wel gevonden hebt op die manier!

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 13:53

Eileen_ schreef:

Succes :) ! We horen wel hoe t ging!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:07

IJentel schreef:
[
Inderdaad, dat uitgaan is daar niet echt een situatie voor.

Dan moet je zeggen dat dat voor jou niet wat is, maar jouw reactie zegt dat uitgaan daar niet echt een situatie voor is. Toch werkt het voor heel veel mensen wel, wat aangeeft dat het er wél een prima situatie voor is

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:19

Qimm schreef:
IJentel schreef:
[
Inderdaad, dat uitgaan is daar niet echt een situatie voor.

Dan moet je zeggen dat dat voor jou niet wat is, maar jouw reactie zegt dat uitgaan daar niet echt een situatie voor is. Toch werkt het voor heel veel mensen wel, wat aangeeft dat het er wél een prima situatie voor is

Ja ik weet wat ik zei, dan had ik dat anders moeten zeggen, maar ik ben niet de enige die dit zei :o

Je komt nu een beetje over op mij alsof ik iets ernstigs heb gezegt ;) Maar nu weet je dat dat niet de bedoeling was

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:27

Nee ik reageerde op 2 mensen die het na elkaar zeiden, blue eyes en jij geloof ik. Ik snap ook wel dat het niet ernstig is of vervelend bedoeld, maar ik wilde er alleen maar mee zeggen dat een kroeg of discotheek prima kan werken om nieuwe mensen te ontdekken.
Maar goed, als je er niet graag komt dan zou ik het ook zeker niet daar zoeken :+

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 19:22

Ja heel spannend! Vraag mezelf nu al af wat ik mezelf aan doe :')
Praat nu zon 3 weken met m :)

Je kan zeker leuke vent vinden tijdens uitgaan! Al zou ik zelf niet een jongen willen die elk weekend uit wil gaan... Dus voor mij zou t ook niet echt een goede plek zijn denk ik haha

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:28

Mijn vriend wil wel vaak drinken, echt op stap gaan wel iets minder. Ik vind t wel leuk, maar niet elk weekend.

Bambi, gewoon een gesprek starten, hey hoe gaat het? Of iets met wat ze doen, bij mn vriend heb ik gevraagd wat ie bij defensie doet. Lukt t niet, zie je ze toch nooit weer ;)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:36

Ik praatte via tinder wel met jongens, maar ik durfte niet af te spreken :+

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:39

Yvankaxx schreef:

Herkenbaar. :') Uiteindelijk bleek het niet zo eng. Eerst even uitchecken via FB werkt goed.

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:44

Eileen_ schreef:
Ja heel spannend! Vraag mezelf nu al af wat ik mezelf aan doe :')
Praat nu zon 3 weken met m :)

Je kan zeker leuke vent vinden tijdens uitgaan! Al zou ik zelf niet een jongen willen die elk weekend uit wil gaan... Dus voor mij zou t ook niet echt een goede plek zijn denk ik haha

Het komt vast helemaal goed! Maar snap dat je t wel spannend vind :') Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten hoor, dus tips heb ik dan niet voor je :+

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:47

haha Ik was ook 18 toen ik mijn eerste, en nog steeds huidige relatie kreeg :')
Vriendlief was toen 19 en had ook nog nooit wat gehad :')

IDEAAL :D

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:48

emr schreef:
Yvankaxx schreef:

Herkenbaar. :') Uiteindelijk bleek het niet zo eng. Eerst even uitchecken via FB werkt goed.

Afspreken vond ik ook doodeng, maar meer omdat ik m al beetje leuk begon te vinden, en wat nou als ie toch helemaal niet zo leuk was? Gelukkig was het tegenovergestelde waar :p

Checken via fb, maar ook in wat ie voor je over heeft, mijn vriend kwam naar m'n huis, 1 1/2 rijden bijna, zoiets doe je niet zomaar

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:54

Hier ook 18 en nog nooit een echte relatie. Maar neem aan dat dat ooit wel gaat komen. En anders zien we het dan wel weer. Er loopt vast wel een wederhelft van mij ergens op deze aardbodem rond.

Ik zag wel laatst zo'n ongelofelijk leuke jongen naast me in de trein. Maarja is dat niet vreemd om te zeggen hee wat ben jij leuk hier is mn nummer. Hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 20:54

Ik denk dat tinder dates super awkward zullen zijn met mij, ik ben sowieso best wel een beetje awkward met vreemde mensen :')

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:06

Daten is sowieso awkward :') maar ik ga ook pas op date als ik ze een tijdje heb gesproken en echt leuk vind, niet met elke match :+

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:13

Tsja, hij kwam aanrijden, muziek keihard, kon ie eerst mn huis niet vinden, daarna hand gegeven en ben bij m in de auto gestapt, gepraat, en was het gewoon gezellig, ff ergens wat drinken, en uiteindelijk heeft ie me weer thuisgebracht, daar nog bij m op schoot gezeten in de auto ( vraag me niet hoe :p ) en zelfs gezoend, helemaal niks awkward, als t goed voelt, anders wel natuurlijk :p als je er nu een goed gevoel bij hebt komt t vast goed

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:21

Grease schreef:
Ik denk dat tinder dates super awkward zullen zijn met mij, ik ben sowieso best wel een beetje awkward met vreemde mensen :')

_O- Hier hetzelfde.

Met de jongen waar ik nu mee app heb ik afgesproken dat onze eerste date geen date is, dat we het niet zo noemen, maar gewoon gaan 'kennismaken'. :+

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:24

Geryon schreef:
Grease schreef:

_O- Hier hetzelfde.

Met de jongen waar ik nu mee app heb ik afgesproken dat onze eerste date geen date is, dat we het niet zo noemen, maar gewoon gaan 'kennismaken'. :+

Haha amen _/-\o_

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 23:07

IJentel schreef:
Geryon schreef:

_O- Hier hetzelfde.

Haha amen _/-\o_[/quote]

Inderdaad Amen!