Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Qimm schreef:IJentel schreef:[
Inderdaad, dat uitgaan is daar niet echt een situatie voor.
Dan moet je zeggen dat dat voor jou niet wat is, maar jouw reactie zegt dat uitgaan daar niet echt een situatie voor is. Toch werkt het voor heel veel mensen wel, wat aangeeft dat het er wél een prima situatie voor is
Eileen_ schreef:Ja heel spannend! Vraag mezelf nu al af wat ik mezelf aan doe
Praat nu zon 3 weken met m
Je kan zeker leuke vent vinden tijdens uitgaan! Al zou ik zelf niet een jongen willen die elk weekend uit wil gaan... Dus voor mij zou t ook niet echt een goede plek zijn denk ik haha
emr schreef:Yvankaxx schreef:Ik praatte via tinder wel met jongens, maar ik durfte niet af te spreken
Herkenbaar.Uiteindelijk bleek het niet zo eng. Eerst even uitchecken via FB werkt goed.
Geryon schreef:Grease schreef:Ik denk dat tinder dates super awkward zullen zijn met mij, ik ben sowieso best wel een beetje awkward met vreemde mensenHier hetzelfde.
Met de jongen waar ik nu mee app heb ik afgesproken dat onze eerste date geen date is, dat we het niet zo noemen, maar gewoon gaan 'kennismaken'.
IJentel schreef:Geryon schreef:Ik denk dat tinder dates super awkward zullen zijn met mij, ik ben sowieso best wel een beetje awkward met vreemde mensenHier hetzelfde.
Met de jongen waar ik nu mee app heb ik afgesproken dat onze eerste date geen date is, dat we het niet zo noemen, maar gewoon gaan 'kennismaken'.