Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SteffiiY schreef:Welkom nieuwelingen![]()
Hoe meer mensen hoe gezelliger
-sanne_: Hoe gaat zo'n bodyscan bij jullie in zijn werk? wij hebben op de sportschool wel zo'n
weegschaal waar je met blote voeten op moet en dat hij alles berekend.
SteffiiY schreef:Ik ben vanmorgen om 07.00 al gaan zwemmen en toen zonnebankje gepakt.
Nu aan het werk en dan vanavond weer even met manlief sporten.
xRiiannex schreef:Mag ik me melden?
Ik ben 15 jaar en sport sinds begin november fanatiek.
Hiervoor deed ik soms buikspieren + af en toe sportschool.
Mijn gewicht is 63 kilo en ben 174cm. (17% vet wil graag naar de 11 toe, want pas bij 11 zie je goed de buikspieren)
Ik wil graag naar de 60 kilo toe.
Ik heb een sportschool abbo van 2 jaar.
Heb net foto's gemaakt en wil over een maand de resultaat foto's maken. Als jullie ze willen zien wil ik ze best hier plaatsen(maar dan wel pas over een maand zodat je kan vergeleken)
Gianti schreef:Ugh ook net gesport... Ging niet lekker.. Handen liggen nu ook helemaal over... Misschien mqqr handschoentjes kopen
_Denise_ schreef:Ik heb ook handschoentjes idd! Krijg je als je van die tere handjes hebt.![]()
Sporten jullie 's ochtends, 's middags of 's avonds trouwens? Hier eigenlijk altijd 's ochtends, maar ben van plan het vanavond eens te proberen. Heb er niet zoveel zin in.
Meliaforever schreef:Balen Sanne! Hoop dat je hem nog terug kan krijgen.
Heeft iemand hier ervaring met een hoelahoep? Heeft het nut?
https://sportbay.nl/nl/pr/Hoela-Hoep-ho ... p-SOFT/427
Solaria_Liz schreef:Hoi hoi.
Mag ik me ook melden?
Ik ben in juli begonnen met sporten +eetschema bij de sportschool. Het ging echt heel goed. Binnen 2,5 maanden 15 kilo kwijt. Maar nu ben ik de motivatie kwijt.
Ik heb 2 zeer goede redenen om te sporten en af te vallen.
1, we proberen al 2 jaar zwanger worden
2, we gaan in februari trouwen en zo kan ik een jurk in een maatje minder aan.
En natuurlijk voor de gezondheid.
maximuss schreef:Ik ga samen met enkele collega's eens een rondje Insanity doen... Onder het motto: "samen sterven is leuker dan alleen". Vriendlief (die ook in dezelfde brandweerploeg werkt) doet dit programma met de vingers in de neus en die ligt nu al plat van het lachen van het idee alleen
![]()
. Dit gaat leuk worden
.