Maar ik wil wel zien dat ze het doen anders betaal ik niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xGoldenHero schreef:Ik laat ieder jaar mijn huis tegen spinnen spuiten. Ieder gaatje, kiertje en langs deuren en ramen wordt mee gepakt.
Evelienepien schreef:Robin: wat is die bovenste voor iets?
Die lopen er helaas heul veul door get huis!
Poezels vinden ze iig geweldig om mee te spelen![]()
Vandaag toevallig " spin weg spul" ( bij BB gehaald)in garazie gespoten. Zou half jaar motten werken...
Ben gelukkig niet angstig maar het lijkt me wel lastig voor jullie...
Britta31 schreef:Een tip voor het vangen van spinnen.Neem een grote handdoek en gooi die over de spin,dan de handdoek voorzichtig dicht doen en met gestrekte armen de handdoek naar buiten gooien.Spin kruipt eruit en zoekt zijn plekje wel weer.
. Robin_S schreef:Evelienepien schreef:Robin: wat is die bovenste voor iets?
Die lopen er helaas heul veul door get huis!
Poezels vinden ze iig geweldig om mee te spelen![]()
Vandaag toevallig " spin weg spul" ( bij BB gehaald)in garazie gespoten. Zou half jaar motten werken...
Ben gelukkig niet angstig maar het lijkt me wel lastig voor jullie...
Ik dacht dus een trechter- of een huisspin![]()
Ze worden trechterspinnen genoemd omdat ze in van die trechtervormige webben zitten.
Echt een vieze grote soort toch? bah
denbine schreef:xGoldenHero schreef:Ik laat ieder jaar mijn huis tegen spinnen spuiten. Ieder gaatje, kiertje en langs deuren en ramen wordt mee gepakt.
En heb je ze dan ook echt niet in huis? Ik heb het in augustus ook laten doen. Moet zeggen de kozijnen etc zijn weer mooi spin vrij. bij de buren zitten de ramen vol![]()
helaas toch zo een mambo jambo in huis en veel hooiwagentjes
wij wonen in nieuwbouw dichtbij water en dat schijnt t walhalla te zijn voor ze.
3 katten maar lopen voor die grote mooi weg
Robin_S schreef:@kitten84 : ik dacht dat huisspinnen en trechterspinnen hetzelfde waren, niet?
[ Afbeelding ]
Dit zijn trilspinnen, altijd wel ergens aanwezig:
[ Afbeelding ]
sanne1992 schreef:Dacht dat die trilspin altijd hooiwagens heten. Die vindt ik niet zo erg. Die zitten toch maar een beetje in een hoekje. Die andere vindt ik iets minder
, maar inderdaad in de volksmond worden trilspinnen (die in huis leven) hooiwagens genoemd. Nikki_Haya schreef:Robin_S schreef:@kitten84 : ik dacht dat huisspinnen en trechterspinnen hetzelfde waren, niet?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bedankt voor de mini hartaanval he![]()
Hier nog eentje met een spinnenfobie. Durf ze inmiddels wel zelf dood te maken maar blijf ze doodeng vinden. Vooral als mijn broertje een spin vind en hem doodleuk op mijn kamer gaat zetten
Robin_S schreef:@kitten84 : ik dacht dat huisspinnen en trechterspinnen hetzelfde waren, niet?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bellatrix schreef:Ik heb er eigenlijk niet zoveel last van.Maar ik heb dan ook wel 4 poezen die gek zijn op spinnen. Ik heb wel een hooiwagen zo af en toe maar die laat ik lekker zitten. Grote harige exemplaren heb ik eigenlijk nooit. Maar het scheelt echt dat ik katten heb, die eten ze meestal op.
Ik ben niet bang van spinnen maar die grote harige dingen hoeven voor mij ook niet.

en de ander is gelukkig een spinnenvanger (en killer).

ik durfde bijna te slaan ging dat ding rennen. Over de bank heen en verdween. Buurman nog gekeken maar niet gevonden. Vervolgens toen mijn moeder thuiskwam wilde ze het beest gaan zoeken. Maar niemand durfde. Toen hebben we de buurjongen bij zijn kladden getrokken en die heeft geholpen, hele bank op zijn kant gezet maar nergens meer te vinden
nu ben ik echt nog steeds in de stress. Zometeen maar even een stukje taart brengen naar de buren ^^
Ik houd er ook niet van!
En ook niet de minste! Kom soms echt joekels tegen dat wil je niet weten..
)