sans6 schreef:Quir, had t al ergens eerder in t topic gezegd geloof ik, maar leg anders vlak voor je prikt even een ijsklontje op je huid vd plek waar je gaat prikken. Dat verdooft wat zodat je t minder voelt. Werkte bij mij prima!
Oh dat had je inderdaad eerder al gezegd! Vanavond ga ik het uit proberen.
Gisteren in m'n kont geprikt (moest toch ook B12 prik hebben... haha), maar erg pijnlijk en er zit nu nog een flinke bult! Niet nog eens dus.
Vannacht nauwelijks of niet geslapen, heel benauwd en geen lucht krijgen. Rond uur of 3 was tramadol uit gewerkt, dus ook de pijn weer helemaal terug. Straks huisarts maar bellen, ik weet t anders ook niet meer.
Ikkeniet, ik denk niet dat je dan trombose hebt, maar (trombo) flebitis? Trombose is echt aders die van het diepe veneuze systeem dicht zitten. Spataderen zijn oppervlakkig en ontstoken ader is flebitis.
Fijn dat het prikken wel lukt, vandaag gewoon prikken alsof zee niet mee kijken. Vind het knap hoor.
Ik ben nu al zo'n drie maanden aan het prikken, met korte pauze tussendoor. Mijn buik is ook echt blauw/zwart, vertelden dat het normaal was.
Dinsdag mag ik terug naar de neuroloog, t is nog steeds niet bekend of er trombose in mijn hersenen zit (verkeerde MRI daar voor gemaakt).