Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessica_1998 schreef:Ik was ook heeel zenuwachtig toen m'n beugel eruit ging. Alleen t viel 100% mee, de Ortho knipte een paar keer, toen was m'n beugel er al uit, alleen t eraf halen van de lijm vond ik niet zo fijn, deed geen zeer ofzo maar t geluid maakte mij gek haha kreeg er de rillingen van.
Toen gingen ze m'n tanden polijsten dit voelde echt raar toen t klaar was, heel erg glad.
Maar t was echt veel minder erg dan ik verwachtte
_Ekenna schreef:Ik heb ook keramische brackets. Heb hier een stukje terug ook foto's van gepost. Ze worden niet geel en heb er nooit commentaar op gehad dat het er vies uit ziet.. Altijd alleen maar positieve reacties op de doorzichtige/witte brackets. Krijg je ze net als ik met een metalen klepje of met doorzichtige elastiekjes? Met elastiekjes moet je wel op passen.. Die verkleuren namelijk wel. (de brackets niet) Vooral van kerrie en rode pastasaus e.d.
Niece schreef:Ik weet niet of ik doorzichtige elastiekjes krijg of een metalen klepje.. Ik dacht elastiekjes, hij liet een voorbeeld zien met klepjes en zei dat ik dat niet krijg. Trouwens, ik zal wel elastiekjes moeten. Hij gaat juist een keramische beugel zetten zodat niet alle brackets eraf moeten voor een scan, dus dan zou het zijn doel voorbij schieten als ik metalen klepjes zou krijgenIk heb de foto's gezien, wat een vooruitging van je gebit!