Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
al heel lang..

Narnia schreef:Ben een schildklier patiëntal heel lang..
Maar bewegen helpt om warm te blijven en warme chocolademelk ook![]()
Het is pas echt erg als het regent, mijn handen worden dan zo koud dat het echt pijnlijk word en vervolgens gevoelloos er treed bij mij dan vaatkramp op, ben gek op winter maar dan wel met hele warme kleding aan
Dat word wat straks dan bevries ik op mijn mtb buiten in het bos
happypaardje schreef:Narnia schreef:Ben een schildklier patiëntal heel lang..
Maar bewegen helpt om warm te blijven en warme chocolademelk ook![]()
Het is pas echt erg als het regent, mijn handen worden dan zo koud dat het echt pijnlijk word en vervolgens gevoelloos er treed bij mij dan vaatkramp op, ben gek op winter maar dan wel met hele warme kleding aan
Dat word wat straks dan bevries ik op mijn mtb buiten in het bos
Komt dat bij jou door je schildklier? Weet je dat?
Bij mij is daarmee ook iets niet in orde. Er werd mij verteld dat hij in principe nog wel gewoon werkt, maar jouw problemen zijn echt precies wat ik ook heb. Ook met die koude, gevoelloze vingers enzo...
Narnia schreef:happypaardje schreef:
Komt dat bij jou door je schildklier? Weet je dat?
Bij mij is daarmee ook iets niet in orde. Er werd mij verteld dat hij in principe nog wel gewoon werkt, maar jouw problemen zijn echt precies wat ik ook heb. Ook met die koude, gevoelloze vingers enzo...
Koude handen/vingers wordt bij mij veroorzaakt door t syndroom van Raynaud daar is niks aan te doen![]()
Ik ben al sinds mijn 17de schildklier patiënt, eerst had ik een te snel werkende schildklier dit is behandeld waarna mijn schildklier helemaal nooit meer werkt na een klein foutje in de dosering van het radioactief jodium, waardoor ik dus helemaal nooit meer van de medicatie af kom.