Nu al koud hebben?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:09

Ik ben ook een koukleum. Daarom zit ik nu in 43 graden. :Y)

happypaardje

Re: Nu al koud hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:18

Ik ook hoor, zit zelfs in de zomer rustig met een dikke trui. In de winter ben ik soms echt een bolletje wol met al mijn kleren en sjaals etc.
(En gekke ik moet straks een half jaar naar noorwegen, dat wordt nog wat... :+)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:29

Yep hier ook een koukleum, en bij vlagen ook nog eens moeier dan moe :O

Ben een schildklier patiënt :\ al heel lang..

Maar bewegen helpt om warm te blijven en warme chocolademelk ook :D
Het is pas echt erg als het regent, mijn handen worden dan zo koud dat het echt pijnlijk word en vervolgens gevoelloos er treed bij mij dan vaatkramp op, ben gek op winter maar dan wel met hele warme kleding aan :')

Dat word wat straks dan bevries ik op mijn mtb buiten in het bos :')

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:33

Narnia schreef:

Het is pas echt erg als het regent, mijn handen worden dan zo koud dat het echt pijnlijk word en vervolgens gevoelloos er treed bij mij dan vaatkramp op, ben gek op winter maar dan wel met hele warme kleding aan :')

Komt dat bij jou door je schildklier? Weet je dat?

Bij mij is daarmee ook iets niet in orde. Er werd mij verteld dat hij in principe nog wel gewoon werkt, maar jouw problemen zijn echt precies wat ik ook heb. Ook met die koude, gevoelloze vingers enzo...

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:36

Jep, hier nog iemand! ik loop nu alweer met mijn winterjas en bij de paarden met mijn gevoerde winterboots aan. 's nachts kan ik niet slapen van de kou en overdag heb ik paarse/rode/gevoelloze en onwijs pijnlijke handen en voeten (fenomeen van raynaud) van de kou. Ja geef mij maar weer zomer.. :(

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:40

zit nu ook in de bank met fluffy socks, trui, jogingbroek en sjaal om.., weiger de verwarming aan te zetten. terwijl ik het overdag zo warm heb en liefst in hempje rond wandel.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:41

Ik krijg het ook idd niet warm van een lekker trui

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:46

happypaardje schreef:
Narnia schreef:

Bij mij is daarmee ook iets niet in orde. Er werd mij verteld dat hij in principe nog wel gewoon werkt, maar jouw problemen zijn echt precies wat ik ook heb. Ook met die koude, gevoelloze vingers enzo...

Koude handen/vingers wordt bij mij veroorzaakt door t syndroom van Raynaud daar is niks aan te doen :n

Ik ben al sinds mijn 17de schildklier patiënt, eerst had ik een te snel werkende schildklier dit is behandeld waarna mijn schildklier helemaal nooit meer werkt na een klein foutje in de dosering van het radioactief jodium, waardoor ik dus helemaal nooit meer van de medicatie af kom.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:50

Narnia schreef:
happypaardje schreef:

Koude handen/vingers wordt bij mij veroorzaakt door t syndroom van Raynaud daar is niks aan te doen :n

Ik ben al sinds mijn 17de schildklier patiënt, eerst had ik een te snel werkende schildklier dit is behandeld waarna mijn schildklier helemaal nooit meer werkt na een klein foutje in de dosering van het radioactief jodium, waardoor ik dus helemaal nooit meer van de medicatie af kom.

Ah, ok, vandaar. Wat naar dat dat fout is gegaan met de dosering! Ik wist helemaal niet dat dat kon, brr...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 05:47

Ik moest 6 uur uit bed , ijskoud en dan moet raam open en douchen en ooh zo voelt een ijsblokje zich dus :brr:

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 06:51

Ik heb het ook koud! Meestal ben. Ik ben ik niet de gene die het koud heb , zeker op school is het koud!! :brr:

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 06:55

Ik zit hier met trui en al in de trein naar school, nog steeds vrij koud.
Ondertussen zit een vriend van me tegenover me met korte broek en shirt met korte mouwen :+

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 06:57

Ik heb er ook 'last' van. Als ik nu naar stal ga, trek ik al een dikke trui aan, winterjas en mijn sjaal :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 07:01

Ik heb vanmorgen ook de dikke trui maar weer aan gedaan. Straks na mn werk hardlopen. Heb al wel weer de lange loopbroek uit de kast getrokken, maar ik ga nog wel in een tshirtje lopen, want warm word ik dan toch wel :))

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 14:31

Kacheltje alweer lekker een paar dagen aangehad, winterdekbed op bed en gisteravond op stal lekker m'n winterjas aangetrokken.
Ik haat kou en kan er erg slecht tegen. Alles onder de 25 graden vind ik koud ;)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:23

Jaaa hier nog iemand die het altijd koud heeft. Vandaag ook weer :brr:

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:36

Vanochtend was het heel koud met 9 graden. Maar vanmiddag vond ik het wel aangenaam :j

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:38

Ik vond het vanmiddag ook echt heel koud. Kippenvel staat nog op mijn armen trouwens :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:39

heb hele dag in mijn vest gelopen, zo nu en dan uit, maar ben langzaam aan wel weer lekker op tempratuur, zelfs alle deuren en ramen open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 18:11

Mag ik mij melden? :brr:
Sinds mijn bloeddruk medicijnen heb ik het voor het eerst van mijn leven koud! Vreselijk!
Voor heen altijd warm, 's zomers of 's winters... maar nu brrrr heb het zooo koud !
Loop al met truien..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 18:44

Vandaag is het wel goed te doen. Goed, ik zit inmiddels weer onder m'n dekentje met een warme pyjama aan. Ik gebruik morfine en het valt me op dat ik sinds ik daarmee gestart ben dat ik het snel koud heb. Ach, ik mag er toch nog niet vanaf dus dan maar lekker knus doen :o

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 18:48

Hier al meer als een week flanellen pyjama en dubbel winterdonsdeken met flanel :D
Ik loop al met mijn fleecevest en Kingsland winterjas rond en soms zelfs met sjaal :')
Heb het ook niets te warm.. daarstraks t-shirt en trui aan in een vrijwel warme binnenbak aan het rijden terwijl de anderen in een topje reden waar het zweet vanaf liep _O-

En verwarming staat 's avonds ook al terug aan, ik mis een open haard :(

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 18:50

Vandaag tenminste weer lekker met korte mouwen buiten gereden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 18:54

Ik ben terug van vakantie, ging van 40 naar 15 graden. Heb het echt zo koud gehad 's avonds! Nu ook wel koud, alleen in het zonnetjes was het wel lekker. Gister avond moest ik de hond uitlaten, ik had zelfs een legging onder mijn broek aan getrokken! :=

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 21:48

Vandaag opgewarmd aan de zee! Nooit gedacht dat ik dat nog zou kunnen doen in België, hopelijk blijft de warmte nog even in m'n lijf zitten ;-)