Ja ik ook.. das niet erg als er geen groepsles meer na is.. maar op maandag is les om 19 uur en dan is erna meteen Bodystep, dan kan ik nog e.e.a. laten staan maar ben alsnog altijd de laatste en zij beginnen ook echt al tijdens het opruimen
Haha ja ik loop ook wel eens tussen de combatters door m'n zooi op te ruimen
missRosanne
Geplaatst: 21-08-14 14:23
Hoi, Mag ik mij hier ook melden? Wat leuk zoveel Les Mills fans. Ik pump vanaf Januari inmiddels 3 keer per week. Waarvan 2 keer als opwarmertje voor de Grit. Heerlijk!
Een workout van een half uur. Heel explosief. Ook met Barbell en losse schijven maar dan steeds zoveel mogelijk van een bepaalde oefening in een aantal seconden uitvoeren
Grit is een half uurtje volledig kapot gaan. Je moet het ervaren denk ik. Het is zo ontzettend verslavend. Je hebt hier ook nog verschillende soorten in namelijk Strenght ( gericht op kracht), Plyo (gericht op explosieve sprongen) en Cardio. Go hard, Go home is de slogan.
Zo net heerlijk weer een uur burn en een uur pump erachteraan gedaan Heerlijk! Ik ben ook altijd als laatste met opruimen, maar wij blijven meestal ook na de les nog even koffie/thee drinken en kletsen. Altijd gezellig
Ga het ervaren zou ik zeggen, IEDEREEN gaat kapot haha. Dat is de bedoeling. Ook de grote mannen rennen soms even weg om te kotsen bij ons. En niemand die hier van opkijkt, niks dan respect, jezelf zo kunnen pushen kan niet iedereen. Daarnaast groei je ontzettend snel, dat geeft echt een kick. maargoed, genoeg off topic. Pump it is!
Ik merk dat ik veel sneller sterker word in mijn benen/rug dan in de rest van mijn lijf, hoe ervaren jullie dit?
Mijn kuiten en biceps gaan zichtbaar het snelste. Maar aan mijn jassen, blazers te voelen mijn schouders ook.
Waar ik bij de squats tegenaan loop, dat die stang aardig zwaar kan maar dat ik hem dan niet omhoog krijgg naar het nummer. Benen zijn sterk gegoeg maar de rest dan nog niet
Renee
Geplaatst: 22-08-14 08:56
missRosanne schreef:
Ga het ervaren zou ik zeggen, IEDEREEN gaat kapot haha. Dat is de bedoeling. Ook de grote mannen rennen soms even weg om te kotsen bij ons.
hmm maakt het niet beter
Voorlopig ka ik het toch niet doen want bij mijn sportschool wordt het toch niet aangeboden
Anoniem
Geplaatst: 22-08-14 11:09
Ik ben gisteren niet geweest, spieren voelden niet optimaal dus wilde niet overbelasten. Vanmorgen fysio geweest en die geeft aan dat ik vanavond gewoon kan, dus vanavond
Grit hoeft van mij echt niet.. sporten is leuk maar als je ervan moet kotsen ben je imo helemaal verkeerd bezig gelukkig heeft onze sportschool geen grit..
Sabine
Geplaatst: 22-08-14 11:42
Nee ik stond gisteren op het punt om mee te doen met de Grit maar ben blij dat ik het toch niet heb gedaan. Als ik zie hoe drijfnat mijn vriend uit die les komt.. en als ik naga dat ik de laatste keer dat ik het probeerde, ik nog de hele avond last van mijn longen had.. nee dank u Ik heb gewoon een uurtje gefitnest Bij ons gaat het trouwens niet zo ver dat er mensen kotsend de les uit lopen... dat lijkt me niet gezond!
Mijn spieren gaan wel ongeveer gelijk op geloof ik. Vind het wel leuk dat mijn schouders en bovenarmen wat definitie krijgen nu! En ik heb spierballen