Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Ik denk dat de post van Pidoro wel heel nuttig is. Zo kan ts ook zien hoe het is om machteloos aan de zijlijn te staan. Maak de situatie voor pidoro ook niet moeilijker.. waarom die kritiek? Wees blij dat ze een bijdrage levert en het wilt delen. Ik snap dat dit een topic over ts is, maargoed.. Veel sterkte pidoro
pidoro schreef:Weet je uberhaupt waar je mee bezig bent ?
Je slaat iedereen die je wilt helpen om je heen weg,hiermee kwets je je naasten heel erg. Denk eens aan je ouders door wat voor hel zei gaan.
Het klinkt meschien hard maar je zou een flink onder handen genomen moeten worden en niet een klein beetje ook.
Ik heb mijn man verloren aan hart problemen die te laat ontdekt zijn ,maar ik wou dat hij nog leefde, en jij wilt nu al uit het leven stappen.
Je bent pas 16 jaar je hebt nog een heel mooi (indien je meewerkt) leven voor je,al zal de weg zeker niet makkelijk zijn.
Succes al denk ik niet dat het veel zal helpen ,want mede bokkers hebben je hele goede tips en zelfs hulp aangeboden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vuurneon schreef:En als je al niet eens aan jezelf kunt denken, is aan de toestand van een ander denken nog moeilijker. Je kan pas voor anderen zorgen, als je eerst voor jezelf zorgt. Dus ts, alleen jij bent nu even belangrijk.
chelle_dora schreef:vuurneon schreef:En als je al niet eens aan jezelf kunt denken, is aan de toestand van een ander denken nog moeilijker. Je kan pas voor anderen zorgen, als je eerst voor jezelf zorgt. Dus ts, alleen jij bent nu even belangrijk.
Met het probleem alleen dat TS duidelijk niet voor zichzelf wíl zorgen. Wat ik kan begrijpen met een stoornis; maar juist daardoor is het dus héél fijn dat TS nog minderjarig is en daardoor niet de touwtjes in eigen handen heeft.