Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lienieminie schreef:bij mij 3/4/5 dagen verschilt een beetje..
midden op vakantie ben ik het ook hebben jullie hier nog tips voor?
Suusje92 schreef:lienieminie schreef:bij mij 3/4/5 dagen verschilt een beetje..
midden op vakantie ben ik het ook hebben jullie hier nog tips voor?
Ik zou met ongesteldheid dan niet gaan zwemmen, je hebt dan de kans je tampon kwijt te raken(i know is vies, maar gebeurd echt). Voor de rest gewoon t zelfde als normaal, neem in ieder geval genoef asprines. ibuprofen, tampons en/of maandverband mee. Ik ben t straks ook op vakantie, maar doe gewoon t zelfde als thuis. Houd er wel rekening mee dat je niet thuis bent, dus niet alles bij de hand hebt.
Amaris schreef:Ik sta echt te kijken van de fabels die in dit topic rondzingen.Dat dat anno 2015 allemaal nog gedacht wordt.
Je raakt je tampon niet kwijt in het zwembad. Waarom zou je ook? Je raakt je tampon toch ook niet kwijt op het droge? Die tampon weet echt niet dat ie in het zwembad is hoor.
Amaris schreef:Dan is er iets mis met jouw inbrengen oid. Misschien die van OB met inbrenghulsje eens proberen?
Je tampon weet niet dat ie in het water is want er komt geen water in je poes.
Om dus te stellen dat iedereen tijdens zwemmen de tampon kwijt raakt... eeuuhh... nee.
Maartje1990 schreef:Als je tampon pijn doet dan heb je m of niet ver genoeg ingebracht of je hebt een te grote ingebracht.
En ik denk ook dat je tampon onjuist is ingebracht als deze er tijdens het zwemmen uitkomt. Ik zwem regelmatig met tampon en dit is nog nooit een probleem geweest.
De tip die ik trouwens van mn moeder gekregen heb voor het inbrengen is richting je billen duwen.
Ik heb ooit eens een supertampon van mn moeder ingebracht om te "oefenen" toen ik een jaar of 10 was en nog nooit ongesteld was geweest..... Auwie....Had t moeders niet gevraagd maar ben toen met dikke tranen naar dr toe gegaan omdat ik m er ook niet meer uitkreeg. Ondanks dat "trauma" gebruik ik nog steeds tampons
Maartje1990 schreef:Als je tampon pijn doet dan heb je m of niet ver genoeg ingebracht of je hebt een te grote ingebracht.
En ik denk ook dat je tampon onjuist is ingebracht als deze er tijdens het zwemmen uitkomt. Ik zwem regelmatig met tampon en dit is nog nooit een probleem geweest.
De tip die ik trouwens van mn moeder gekregen heb voor het inbrengen is richting je billen duwen.
Ik heb ooit eens een supertampon van mn moeder ingebracht om te "oefenen" toen ik een jaar of 10 was en nog nooit ongesteld was geweest..... Auwie....Had t moeders niet gevraagd maar ben toen met dikke tranen naar dr toe gegaan omdat ik m er ook niet meer uitkreeg. Ondanks dat "trauma" gebruik ik nog steeds tampons
![]()