Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xJitskee schreef:Ik geloofde zelf niet zo in allerlei dure shampoos, maar nu ik al die positieve reacties over de 'yes to' lijn lees, ga ik het ook maar eens proberen. Mijn haar zit de ochtend nadat ik het heb gewassen altijd vreselijk, heb van mezelf best droog haar, maar na een dag was het alweer vies en vettig.
Wat ik dan niet heb gelezen,zijn jullie met het gebruik van deze shampoo nog conditioner nodig of zijn deze voedend genoeg?
Ik merk dat ik hier veel minder snel vet haar heb. Ik heb geen idee of het door de lucht komt of door het water hier waarom het minder snel vet wordt. Janine1990 schreef:luffwinny schreef:Je haar elke dag wassen word het juist vet van, probeer het is 3 keer in de week te wassen , wel even volhouden. Eventueel tussendoor een keer droogshampoo .
Dat ga ik niet doen, elke dag een vieze muffe cap op je kop en dan drie keer in de week wassen, terwijl dat eerder na twee maanden geen resultaat heeft gegeven. Behalve een verdubbeling van het aantal bulten op mijn hoofd, waardoor ik gek werd van de jeuk.
).
Nassie schreef:Ik vind de "yes to" lijn ook erg duur. Gebruik geen conditioner, mijn haar ziet er gewoon verzorgd uit. Ook de dag na het wassen (en dat was voorheen mijn probleem, dat ik dan alleen een staart in kon omdat het er anders vreselijk vies uit zag).
Ik vind de shampoo ook niet echt optimaal, maar gebruik het denk ik nu een maand en merk wel degelijk verschil. Moest wel even doorbijten in het begin.
Nassie schreef:Hoe gaat het met de mensen die yes to shampoo gebruiken?
Ik heb nu een periode dat mijn hoofdhuid ontzettend jeukt, schilfert en onder de wondjes zit. Ook is mijn haar weer sneller vet. Ik gebruik geen andere shampoos, alleen yes to carrots en de conditioner.
Wat doen jullie als je last hebt van de bovenstaande klachten?
Janine1990 schreef:Gowlan, als je het niet erg vind, hou ik het fijn bij mijn huidige oplossing. Wat een gedoe zeg om dat te onthouden. Ik kan me niet eens herinneren of ik de voorgaande dag mijn gezicht heb gescrubt of niet.