Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Raponsje schreef:Of het artikel nu wel of niet klopt, ik schrik er van dat er zo weinig vrouwen zonder bh de deur uit durven.
Als je echt grote borsten hebt dan is het natuurlijk andere koek, maar ik met mijn kleine B ga in de zomer regelmatig zonder bh naar buiten hoor.
Gewoon een mooi aansluitend shirtje aan en ze hangen echt niet hoor. Wel zorg ik voor een shirtje van goede kwaliteit zodat eventuele stijve tepels niet doorschijnen.
En als ze dat wel doen.. boeiend. Ik zie zo vaak mannen rondlopen met stijve tepels die door hun shirt zichtbaar zijn.
Wat ik er verder van vind kan je in een eerdere reactie wel lezen
Raponsje schreef:Of het artikel nu wel of niet klopt, ik schrik er van dat er zo weinig vrouwen zonder bh de deur uit durven.
Als je echt grote borsten hebt dan is het natuurlijk andere koek, maar ik met mijn kleine B ga in de zomer regelmatig zonder bh naar buiten hoor.
Gewoon een mooi aansluitend shirtje aan en ze hangen echt niet hoor. Wel zorg ik voor een shirtje van goede kwaliteit zodat eventuele stijve tepels niet doorschijnen.
En als ze dat wel doen.. boeiend. Ik zie zo vaak mannen rondlopen met stijve tepels die door hun shirt zichtbaar zijn.
Ik heb een kleine cup en bij mij zit de bh er gewoon omheen. Maar bij mensen met een grotere cup worden de borsten iets 'opgetild' dus (ligt ook wel aan de bh). Kan me voorstellen dat dat niet lekker zit
_San87_ schreef:Raponsje schreef:Of het artikel nu wel of niet klopt, ik schrik er van dat er zo weinig vrouwen zonder bh de deur uit durven.
Knap shirt dat stijve tepels kan verbergen...

Geryon schreef:Dankzij dit topic snap ik nu eindelijk die plaatjes op internet van halleluja momenten wanneer een bh uit wordt gedaan.Ik heb een kleine cup en bij mij zit de bh er gewoon omheen. Maar bij mensen met een grotere cup worden de borsten iets 'opgetild' dus (ligt ook wel aan de bh). Kan me voorstellen dat dat niet lekker zit
![]()
Nu snap ik ook waarom blote borsten vaak meer hangen dan hoe je ze in een shirt ziet.
Janine1990 schreef:Geryon schreef:Dankzij dit topic snap ik nu eindelijk die plaatjes op internet van halleluja momenten wanneer een bh uit wordt gedaan.Ik heb een kleine cup en bij mij zit de bh er gewoon omheen. Maar bij mensen met een grotere cup worden de borsten iets 'opgetild' dus (ligt ook wel aan de bh). Kan me voorstellen dat dat niet lekker zit
![]()
Nu snap ik ook waarom blote borsten vaak meer hangen dan hoe je ze in een shirt ziet.
Volgens mij is het alleen een halleluja moment voor mannen... En vrouwen die het verdommen om een fatsoenlijk passende bh te kopen en geld uit te geven.
Ik heb een flinke D, kleine E. Ben groot en het staat gewoon super in verhouding. Dus ik zou ze ook niet kleiner willen![]()
Maar die gaan ook hangen, en een bh tilt het ook een beetje op.
Maar als ik mijn bh uit doe, is dat geen hallelujamoment.
Enig idee wat warmte doet tussen stukken vel? Dat gaat zweten, en irriteren.
Echt, dan is een BH een stuk prettiger hoor...
Snap de laatste zin ook niet van iemand met kleine borsten, die meerdere reacties van mensen met grotere borsten en tevredenheid over bh's heeft gelezen (lijkt me dat die je die ook hebt gelezen iig).
Dat een bh veel voordelen heeft (de steun, het niet zweten ertussen enz.) betekent toch niet dat een bh ook fijn zit? Waarom zou het raar zijn als ik, met mijn kleine cup, me kan voorstellen dat een bh niet lekker zit als het je borsten in een positie houdt? Vooral omdat er ook reacties als 'moet er niet aan denken om ermee te slapen' etc.
Geryon schreef:AhDat een bh veel voordelen heeft (de steun, het niet zweten ertussen enz.) betekent toch niet dat een bh ook fijn zit? Waarom zou het raar zijn als ik, met mijn kleine cup, me kan voorstellen dat een bh niet lekker zit als het je borsten in een positie houdt? Vooral omdat er ook reacties als 'moet er niet aan denken om ermee te slapen' etc.
Volgens mij vat je mijn post verkeerd op, want je reageert nogal geïrriteerd. Het is niet geschreven met een oordeel hoor!
Janine1990 schreef:Geryon schreef:AhDat een bh veel voordelen heeft (de steun, het niet zweten ertussen enz.) betekent toch niet dat een bh ook fijn zit? Waarom zou het raar zijn als ik, met mijn kleine cup, me kan voorstellen dat een bh niet lekker zit als het je borsten in een positie houdt? Vooral omdat er ook reacties als 'moet er niet aan denken om ermee te slapen' etc.
Volgens mij vat je mijn post verkeerd op, want je reageert nogal geïrriteerd. Het is niet geschreven met een oordeel hoor!
Omdat je het niet kan ervaren met kleine borsten....
Ik heb al geen idioot grote borsten en zou niet zonder BH kunnen omdat ik dan last krijg van nek, schouders en rug. Kan je nagaan wat dames met een F, G of grotere cup te verduren hebben zonder BH.
Een BH die goed zit kost meestal geld, so be it. Als je vindt dat een BH niet goed zit, heb je gewoon een verkeerde BH.
En nee, ik moet er niet aan denken om met een BH te moeten slapen.
Maar de meeste dames die die reacties plaatsen dragen overdag toch echt gewoon een BH en klagen niet dat deze niet lekker zit. Lees het nog maar eens
Geryon schreef:Nogmaals, het niet zonder kunnen en willen heeft niets te maken met het fijn vinden zitten van een bh.
Ik lees en hoor heel vaak dat mensen blij zijn als de bh uit kan als ze thuis komen enz.
En zeggen dat een bh niet past als iemand het niet fijn vind zitten slaat nergens op. Zijn ook zat mensen die passende skinnys niet lekker vinden zitten en ga zo maar door.
Janine1990 schreef:Geryon schreef:Nogmaals, het niet zonder kunnen en willen heeft niets te maken met het fijn vinden zitten van een bh.
Ik lees en hoor heel vaak dat mensen blij zijn als de bh uit kan als ze thuis komen enz.
En zeggen dat een bh niet past als iemand het niet fijn vind zitten slaat nergens op. Zijn ook zat mensen die passende skinnys niet lekker vinden zitten en ga zo maar door.
Dat klinkt als een zeer gedegen onderzoek!
Ik krijg het idee dat je nu verkondigd dat BH's nooit lekker zitten. Dat is natuurlijk onzin.
Ik heb ook wel eens een BH gekocht die niet zo lekker zat, en dus 's avonds mijn BH uit deed. Onlangs heb ik een BH gekocht die juist super zit, dus die draag ik totdat ik ga douchen en de volgende ochtend is dat het eerste wat ik weer aan trek.
Mijn reactie eerder over het niet passen ging over mensen die zeggen dat BH's structureel verkeerd zitten. Als iemand nog nooit een fijne BH heeft gehad, denk ik dat dit behoorlijk aan het budget zal liggen. Zeker als je flinke borsten hebt, is een BH gewoon een flinke uitgave. Niet iedereen kan en/of wil die uitgave doen. Maar dan betekent het beslist niet dat een BH niet lekker kan zitten.
En ik heb nergens gezegd dat deze mensen buitenshuis ook geen BH dragen. Dus ik weet niet waar je eerste zin een reactie op is?![]()
Een skinny is een model broek. Dat zit je lekker of dat zit je niet lekker.
Een BH is er in ontzettend veel modellen, voor nagenoeg iedereen is er een passend model te vinden. Als het geld er maar voor betaald wordt.