Had alleen maar een paard geborsteld en afgespoten en toch zeiknat, en nee, niet eens van het afspuiten (wat mevrouw voor de verandering erg lekker vond).
Kan niet wachten tot het weer wat koeler is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) de paardjes gedaan, snel boodschappen gehaald en de rest van de dag mijzelf in mijn 'grot' opgesloten. Voel me echt net een trol. Moppermoppermopper, wat grommen tegen mensen in de winkel en dan in je grot verdwijnen.
Ben vandaag helemaal gaan schelden en maar onder de kraan gaan hangen, verschrikkelijk, wat een rot temperatuur vandaag. Niet mooi genoeg om in een bikini aan het zwembad te liggen en te warm om al het andere te doen. 
Probeer dàn maar eens een beetje fatsoenlijk make-up op je gezicht te houden!!
Zo laat mogelijk voor het werken nog een koele douche genomen, maar zodra ik me afgedroogd heb, lopen de straaltjes alweer van m'n hoofd!

Pluizebolpum schreef:Vanochtend vroeg (toen het ook al warm was) de paardjes gedaan, snel boodschappen gehaald en de rest van de dag mijzelf in mijn 'grot' opgesloten. Voel me echt net een trol. Moppermoppermopper, wat grommen tegen mensen in de winkel en dan in je grot verdwijnen.
![]()
Hopelijk echt maar voor één dag, die hitte, nu is het beneden in huis nog relatief koel gebleven.
Dazen heb ik nog niet gezien, maar ben wel op de één of andere manier lek gestoken vandaag en gisteren. Het toppunt van zomergevoel: naast de zweterij, de plakkerigheid, de hitte, het lawaai en de veel te blije mensen ook nog eens onder de witte stippen van de Azaron zitten.
Voor straf heb ik het weerbericht in de krant veranderd :
[ Afbeelding ]
Witte stippen die ik wel leuk vind.
!Fjorj schreef:Fantastisch weer om lekker met je paard te zwemmenEn raad eens, je koelt er ook nog eens lekker van af.