bobje26 schreef:Bedankt voor je snelle antwoord crazycat!
Hoe zit het met lopen, paardrijden en werk/school daarna, hoe moet ik mij de pijn voorstellen?
Had je last van vaginale nabloeding of gewone nabloeding of was alles goed?
Ik ben echt zenuwachtig haha, ik heb 17 feb afspraak met de anesthesist en daarna asap regelen dat ik geopereerd kan worden. Ik sta gelukkig wel onder behandeling bij het endometriose centrum in het VU, dat geeft mij enige rust.
Nu na 9 dagen moet ik aan paardrijden eerlijk gezegd nog even niet denken. School moet na een weekje wel weer lukken, misschien eerder het is per persoon zeer verschillend en jij bent een heel stuk jonger dan ik.
Ik moest meteen na de operatie niezen en toen had ik dus een nabloeding bij de wond in mijn navel. daar is een hechting bijgezet. Verder licht vaginaal nagebloed tot 6 dagen na de operatie, maar dat was echt heel weinig.
Het viel verder echt heel erg mee, maar je moet jezelf wel echt even rust gunnen. Het zal ook erg verschillen als ze meer of weiniger weg moeten halen neem ik aan.
Ik heb gisteren in ieder geval op dag 8 na de operatie weer een uurtje les gegeven op stal.