naomi_g1998 schreef:chelle_dora, ik snap jou ook hoor maar toch vind ik het best ernstig dat heel veel hier vinden dat ze hem maar moet laten. De vergelijking met paardrijden en autorijden etc vind ik een beetje raar want daar kan je vaak zelf niks aan doen. TS moet ook háár moeder die haar heeft opgevoed begraven en ze wil niet dat ze haar vader ook kwijt raakt, moet ze hem dan maar laten eten en eten en eten? Vind ik niet. Die app was gewoon een voorstel, ik schrok er ook best van en ik heb niet eens overgewicht maar toch eet ik al veel beter, en dat na drie dagen. Liever dingen proberen dan het maar zo laten en allebei je ouders kwijt raken. Het is al erg genoeg voor ts dat ze haar moeder kwijt raakt dus vind al die reacties een beetje hard want ts kan er misschien wel wat aan doen, betekend niet gelijk dat ze hem gaat afdwingen.
En zit hier niet ook een onderdeel van het probleem ?
Dat ts nu haar angst op haar vader richt ?
Als je je moeder kwijt raakt ben je enorm bang om je vader ook kwijt te raken maar ik heb nergens opgemaakt dat ts 2 jaar terug zich al vreselijke zorgen maakte om de gezondheid van dr vader.