Mascara verwijderen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:07

LadyMadonna schreef:
Maar tussen goedkoop en 80 euro zit toch nog heel veel?

Zeker! Maar hoe natuurlijker het ingredient hoe kostbaarder het product. Nu klinkt het een beetje alsof je je gezicht met een pluk kuilgras moet scrubben maar de ingredienten zijn duurder van het product. Uiteraard hangt er ook een prijskaartje aan een bekende naam, denk aan Dior en Chanel, maar ook deze merken hebben weer patent op technogieen en ingredienten die hun product bijzonder maken. Zie het ook een beetje als ' shoppen bij de aldi of de albert heij XL' ze verkopen beide groenten maar de kwaliteit en soorten verschillen van elkaar.

Tazzey

Re: Mascara verwijderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 19:02

Ik heb producten van diverse prijsklassen geprobeerd maar helaas werkt er maar heel weinig bij mij. Ik gebruik ook het liefst een goedkoper product maar mijn huid wordt daar zo onwijs slecht van. Ik ben niet meteen met merken als Sisley begonnen maar ik ben nu wel op het punt dat hun producten het beste resultaat geven.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 00:53

Ik heb een erg gevoelige huid, vooral mijn oogleden zijn een ramp.. Draag wel mascara maar maak het op een hele andere manier schoon. Ik doe kraan aan tot hij goed warm is (meestal douche ik savonds dus haal ik onder de douche alles eraf) dan doe ik mijn handen/vingers eronder tot die ook goed warm zijn. En pak ik met mijn vingers mijn wimpers vast. Die hou ik vast tot de mascara smelt en wrijf ik zachtjes heen en weer. Dan maak ik mijn vingers schoon onder de kraan en herhaal ik het totdat alles eraf is. Als ik met reinigings spul schoon maak krijg ik het en niet goed schoon en mijn ogen raken er flink van geïrriteerd. Ik heb echt ontzettend veel geprobeerd maar dit werkt het aller beste. Gebruik trouwens nooit waterproof mascara. Dat vind ik echt rommel..

Fijn dat je ondertussen een fijne remover hebt gevonden :)