KletsKoekje schreef:Ik heb een nare ervaring gehad toen ik 14 was, dit was onvrijwillig. 15 toen ik met buikpijn naar het ziekenhuis ging en een uur later een baby vast hield. De vader is uiteraard onbekend en nooit gepakt.
Wat is vaal hoorde is ,zo jij vent er vroeg bij'. Steek in mijn hart want iedereen neemt maar aan dat je een slet bent en je in de rondt n**kt. Niet dus! Heel pijnlijk om steeds te moeten uitleggen en hekel aan het woord verkr**** gekregen.
Ja ik was tienermoeder, JA dat kan dat je niet weet dat je zwanger vent. Waarschijnlijk paar keer bloeding gehad en gedacht dat ik ongesteld was. De maanden dat het uitbleef kwam door de stress dacht ik. Niemand zag iets aan mij en reed tot dag voor bevallen gewoon nog mijn pony.
Vmbot afgemaakt, paardenopleiding MBO, zorg en welzijn MBO en heb al 2jr mijn eigen bedrijf.
ik ben nu 25 jaar, 1 jaar getrouwd waarvan 9 jaar samen met mijn man. We hebben nu een kleine van bijna 1 jr en onze 2e koopwoning.
Al met al kan ik zeggen dat ik trots op mezelf ben met wat ik heb bereikt en hoe ik in het leven sta.
Dit is dus even een ander verhaal dat veel mensen hebben bij tienermoeders..
Heftig zeg, mooi om te lezen hoe je verder bent gegaan (wat moet je immers ook anders...). Denk dat er inderdaad veel onterechte vooroordelen zijn over tienermoeders, vooral in dit soort situaties.
Mag ik vragen wat er met de baby gebeurd is? Zelf aangehouden? Afgestaan ter adoptie?