Het is sowieso al warm in mijn kamer. Ik snap echt niet hoe je fijn in je kamer kunt zijn als het 10 graden is, of je geen verwarming hebt? Brr.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geryon schreef:Ik snap echt niet hoe je fijn in je kamer kunt zijn als het 10 graden is, of je geen verwarming hebt? Brr.
Buiten het slapen om ben ik niet in m'n kamer te vinden. Idd juist omdat het koud is. Maar, als ik de verwarming aan zou zetten zou ik elke ochtend wakker worden met barstende hoofdpijn.Froukje1993 schreef:Geryon schreef:Ik snap echt niet hoe je fijn in je kamer kunt zijn als het 10 graden is, of je geen verwarming hebt? Brr.
NietBuiten het slapen om ben ik niet in m'n kamer te vinden. Idd juist omdat het koud is. Maar, als ik de verwarming aan zou zetten zou ik elke ochtend worden met barstende hoofdpijn.
Keuzes maken dus..
Geryon schreef:Froukje1993 schreef:NietBuiten het slapen om ben ik niet in m'n kamer te vinden. Idd juist omdat het koud is. Maar, als ik de verwarming aan zou zetten zou ik elke ochtend wakker worden met barstende hoofdpijn.
Keuzes maken dus..
Dat is lastig ja..
Ik had een vriendin die geen verwarming had. Gek genoeg wilde ik nooit naar haar huis gaan
welke door stoomt tot een 12 uur s nachts en om 5 uur in de ochtend weer op stand 5 gloeiend heet wordt
en dan tegen de kachel geplakt natuurlijk

unihorses schreef:ik lig direct aan de kachelwelke door stoomt tot een 12 uur s nachts en om 5 uur in de ochtend weer op stand 5 gloeiend heet wordt
![]()
daar ligt eerst 1 fleecedekentje op te warmen, die ligt dan onder mij, ik ingewikkeld in een fleecedekentje, daarop een dikke fleecedeken en daarboven 2 winterdekbeddenen dan tegen de kachel geplakt natuurlijk
Urielle schreef:unihorses schreef:ik lig direct aan de kachelwelke door stoomt tot een 12 uur s nachts en om 5 uur in de ochtend weer op stand 5 gloeiend heet wordt
![]()
daar ligt eerst 1 fleecedekentje op te warmen, die ligt dan onder mij, ik ingewikkeld in een fleecedekentje, daarop een dikke fleecedeken en daarboven 2 winterdekbeddenen dan tegen de kachel geplakt natuurlijk
Heerlijk! Maar wat afschuwelijk om dan in de ochtend je bed uit te moeten
dan blijf ik gewoon nog even ingerold in mijn fleecedekentjes, daar kun je in wandelen hoor
En nog heb ik het soms koud! Soms doe ik ook wel van die huissokken aan HEERLIJK. Als ik het echt koud krijg gooi ik vaak nog een dekbed boven op.
zwaar=warm. Ik herken het, ik vraag me weleens af of er geen beweegelijke dun betonnen dekbedjes bestaan, dan lijkt me dat warmer aanvoelen dan hele dikke luchtige dekens.
Depende schreef:Dit is een onesie.
Hier ook een koude slaapkamer, verwarming uit, raam open en dan een goed enkel dekbed zodat het daar wel warm is. Meestal slaap ik wel in pyjama soms trek ik die in mijn slaap uit als ik het te warm krijg.