Ik denk met je mee hè
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar echt gewoon pijn aan mijn zij/bekken. 
Jikkeee schreef:Ik lees ook al eventjes mee, was nogal nieuwschierig.
Kan je geen echo/vaginale echo aanvragen bij de HA? Kan je in ieder geval kijken waarom je niet ongesteld wordt. En even een hele brutale vraag misschien, hoe gaat het met de ontlasting?
pyelone schreef:Jikkeee schreef:Ik lees ook al eventjes mee, was nogal nieuwschierig.
Kan je geen echo/vaginale echo aanvragen bij de HA? Kan je in ieder geval kijken waarom je niet ongesteld wordt. En even een hele brutale vraag misschien, hoe gaat het met de ontlasting?
Je kunt geen echo aanvragen, dat kan alleen een arts. Gelukkig maar, want dat houdt de zorg betaalbaar. Een keer later ongesteld lijkt me geen juiste indicatie voor een echo.
Aankijken en contact bij verergering van de klachten is een realistisch advies van de HA.
.
Mijn ontlasting is gewoon normaal. Vandaar ook dat ik denk dat die spastische/overgevoelige darm het niet kan zijn. Bloed dus wel een klein beetje maar niet zoals het hoort. Hier is ook over doorgevraagd door mijn HA.
. Hebben het momenteel ook echt veel over de baarmoeder op de opleiding vandaar dat dit verhaal me extra interesseert.
. Niveau 4, dat wel. En kan gok ik ook wel HBO aan, maar toch
.
. Laat je echt niet snel tevreden stellen, want het zijn moeilijke mensen. Absoluut... Je hebt er overigens wel hele leuke tussen zitten, maar ga door tot jij tevreden bent met het antwoord. Ook al snap ik heel goed dat je nu er weinig zin in hebt
.