Hinke schreef:![]()
In welk opzicht doet je arm nog niet wat je wilt? Je kan hem nog niet helemaal omhoog krijgen? Waarom willen ze over 2 maanden een mri maken;wat kan je daarmee zien wat je niet met rontgen kan zien? Wel balen hoor. Doet het wel minder pijn?
En pff dat zou betekenen dat ik na morgen nog 2 keer voor controle moet? Ik zal de dokter vragen of dat echt nodig is
Ik kan mijn arm niet goed strekken als ik wat bv wat van tafel wil pakken. Zo kan ik ook geen hoofdstel 'normaal' indoen bij een paard. Mijn rechterarm kan ik wel op de neus van het paard leggen maar dan krijg ik mijn arm niet omhoog richting de oren.
Op een rontgenfoto zien ze geen pezen, spieren en kraakbeen wat wel te zien is op een mri. Pijn heb ik nooit gehad. Is meer een soort van vastzitten. Maar als ik mijn arm help met mijn gezonde arm kan ik alles wel. Als ik een tijdje onder een warme douche heb gestaan ook.
Wat ik mij kan herinneren met mijn been moest ik terug komen voor controle(na de operatie)
1 week, gips verwijderen
5 week
12 week, daarna 2 schroeven verwijderen
6 mnd
9 mnd
Alle keren behalve na de 1e week foto's maken. Met een klein jaar is de pen verwijderd en ben ik daarna nog 1 x terug geweest, maand na het verwijderen van de pen voor controle en toen genezen verklaard.
Helaas had ik een maand daarna weer een gelijke pen ik mijn bovenarm