, in uitgaans gelegenheden wordt gewoon gerookt dan? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSlvna schreef:Waarom, ik zelf ken toch echt geen rokers doe nog 'goed' uitzien en 'goed' ruiken. De meeste rokers hebben een geur waar het je niet goed van wordt (en já, ook als ze net 5 minuten een tandenborstel met tandpasta in hun mond gehad hebben), gelige tanden, een acne huid en ruiken volop naar rook, lekker. Die maak ik niet belachelijk, dat doen ze dan toch echt zelf, nietwaar?
Liedje89, ohja, heb ik in het OV last van dikke mensen, laat me denken, nee? Vertel.
) stinken en onnozel gedrag vertonen etc. zou je dit ook niet waarderen toch?
xSlvna schreef:Ik eet er niet van mee als zij zich ongezond is vol 't proppen, ik rook wel mee (en ga stinken) als iemand voor mij is 't roken.
Hoe kun jij er last van hebben als iemand veel eet...?
Respectloos belachelijk maken, dat doen jullie toch zelf? Ik stink niet uit mijn mond, ik heb een egale mooie huid en ik ruik fris, kan ik van rokers niet zeggen.
come on, hoe oud ben je? 14? Wat ben jij ontzettend kortzichtig zeg.

_lies_ schreef:Brandende ogen omdat iemand in de buitenlucht een sigaret opsteekt?
Ik probeerde je gewoon ergens op te wijzen, maar het zal wel de leeftijd zijn dat je er totaal niet op reageert als het over normen en waarden gaat. Klinkt goed toch?

LadyMadonna schreef:Maar goed, dat is gewoon fout. Vanaf het rookverbod heb ik nooit meer in een horeca gelegenheid gerookt.
Maar ik vind het ook fout van die gelegenheid trouwens. Nee is nee.
LadyMadonna schreef:Maar goed, dat is gewoon fout. Vanaf het rookverbod heb ik nooit meer in een horeca gelegenheid gerookt.
Maar ik vind het ook fout van die gelegenheid trouwens. Nee is nee.
Aan de andere kant is uitgaan net zo goed een keuze, en als je er zo'n hekel aan hebt, kan je ook thuis blijven. Die keuze heb je.
Ik heb een schurft hekel aan dronken mensen, daarom ga ik zelden tot nooit uit.
Is gewoon een keuze...