Altijd honger of trek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:23

NatasjavE schreef:
Ik heb ook altijd honger en eet de hele dag.

Mensen om mij heen worden gillend gek van mij.

Mijn bijnaam? kliko.... -O-

_O-

Lotgenoot. :')

Superhandig topic dit, ik ga de tips eens proberen! Heb ook constant honger, ik zit nog geen maand op school en mijn klasgenoten kennen me al als 'die vreetschuur' :+
En dan die verwijtende "Hoe blijf jij zo slank?!"
Eh, tsja. Geluk? :')

Yvettee

Re: Altijd honger of trek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:18

Nog een meelezer en lotgenoot hier!
Tot een paar maanden geleden had ik ergens een gat in mijn maag waardoor alles in een keer verdween. Helaas verdwijnt het eten nog steeds in een keer uit mijn maag, maar nu verdwijnt het helaas niet meer in het niets maar richting mijn buik en benen..
Maargoed ik ben dus iemand die de hele dag honger heeft.
Nu heb ik een tijdje met havermout ontbeten en toen ging het qua honger een stuk beter! Helaas kreeg ik toen alleen last van mijn darmen en ben ik er maar weer mee gestopt.
Kwark etc zit er voor mij ook niet in want ik ben lactose intolerant.
Is er iemand die misschien een goed alternatief weet? (als ontbijt)
Misschien dat ik deze week anders nog eens ga proberen of ik er met kleinere porties havermout ook last van heb (want volgens mij waren mijn porties ook aan de erge grote kant)
Ik denk dat ik morgen maar eens naar de winkel ga om fruit en snoepgroente in te slaan :D Alleen moet ik daar ook weer mee oppassen want als ik daar te veel van eet krijg ik volgens mij ook last van mijn darmen heb ik het idee.

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 09:05

Ik heb Brinta gekocht en roggebrood. Ontbijt nu met yoghurt met Brinta en de andere ochtend 2 roggeboterhammen, in 2 dagen tijd al een halve kilo kwijt en geen honger. Tussen de middag pak ik nu 3 boterhammen ipv 2. Uiteraard wel met verantwoord beleg. Zo heb ik tussendoor dus minder trek.

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 09:19

kwark van optimel eten .. zitten geen suikers in en geen vet .. hier raak je heerlijk vol van en het is verantwoord.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 10:49

Nou ja, er zitten wel andere zoetstoffen in...
Gewone kwark waar je zelf fruit aan toevoegt is verantwoorder.