Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lekkerder dan gewone pasta zelfs!
phormicola schreef:Jaa! Echt een aanrader om zelf te makenVoor degene die vroeg hoe je Knorr Gerechten zelf maakt: even googlen. Die wereldgerechten zijn een lachertje. Gewoon het gerecht googlen voor het recept en lekker vers maken
Alleen rietsuiker zat er in mn yoghurtdrink van zojuist.
Ik ben momenteel bezig in de Voedselzandloper van Kris Verburgh, wat ik een beetje als richtlijn zie voor m'n eetpatroon.
en dat is dan alleen maar minderen.
ik doe er gelijk de 2 stuks fruit door heen. Smiddags eet ik wel brood
ik ga meelezen voor tips! In het Amber Albardatopic staan ook leuke recepten
ik dacht in het begin ook dat ik best af en toe een ijsje kon nemen (was verslaafd aan soft ijs) of een stukje taart maar dat kan dus niet, iig niet bij mij. Toen ik eenmaal geminderd was werd ik echt ziek als ik iets at waar suiker in zat. Toen was het niet zo moeilijk meer om er helemaal mee te stoppen.
We zijn hard bezig suikervrij ijs te krijgen. Ik zeur er keihard over, haha. Navanja schreef:Ik werk in een ijs en chocolade winkel.... Boehoe...We zijn hard bezig suikervrij ijs te krijgen. Ik zeur er keihard over, haha.
. dide schreef:Ik ga niet helemaal stoppen. Daar zie ik de noodzaak niet van. Tenzij je er echt ziek van wordt, maar dat zou ik dan eerst willen laten onderzoeken. Ik denk wel dat juist in alle kant en klaarproducten veel(veel te veel) suikers zitten die gewoon niet goed zijn voor een mens. Daarom ga ik proberen wat minder van dergelijke producten te eten.Minderen moeilijker dan stoppen.. hmm toch maar is over na denken dan..
Lizzy1991 schreef:Ik ben dol op speltbrood, inderdaad gewoon opletten dat er geen suiker/dextrose etc. aan toegevoegd is. Dat van de albertheijn is naar mijn weten prima.
.
Lizzy1991 schreef:Ik ben dol op speltbrood, inderdaad gewoon opletten dat er geen suiker/dextrose etc. aan toegevoegd is. Dat van de albertheijn is naar mijn weten prima.
De dichtsbijzijnde AH is bij mij 25 km vandaan! Nu zijn er wel een heleboel andere supermarkten bij mij in de buurt, dus ik zal daar eens even gaan informeren. Zal er vast wel één zijn die speltbrood verkoopt. [***] schreef:Lizzy1991 schreef:Ik ben dol op speltbrood, inderdaad gewoon opletten dat er geen suiker/dextrose etc. aan toegevoegd is. Dat van de albertheijn is naar mijn weten prima.
De dichtsbijzijnde AH is bij mij 25 km vandaan! Nu zijn er wel een heleboel andere supermarkten bij mij in de buurt, dus ik zal daar eens even gaan informeren. Zal er vast wel één zijn die speltbrood verkoopt.
Romyv! Is echt bizar. 
Ik kook veel uit Jamie Oliver 15 minutes, snel, gezond en heeeeeeerlijk! Wel aan de duurdere kant vanwege de vele ingrediënten. Ook haal ik veel van deze website: