Het grote "bluh ik ben ongesteld" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:17

Bluuuugh ongesteld zijn -O-

Ik was het serieus elke 2 weken.. Daar werd ik niet gelukkig van dus besloten om aan de pil te gaan. Wat een opluchtig al om het maar 1x in de maand te zijn *\o/*
En ja die week is dan nog steeds geen pretje, naast buikpijn ect wil ik ALLES eten wat los en vast zit en ik kan dan ook zooo erg snaaien (vroeger liet ik dat ook toe, want vond mezelf dan sieluhg :') nu gelukkig minder haha!)
Maar het ergste vind ik nog dat ik echt een emotioneel wrak ben, kan werkelijk overal om janken en voel me lelijk dik opgeblazen en alles lijkt tegen te zitten :')

Heeeerlijk om even je frustratie eruit te gooien, bedankt ts!! En tja wat hebben die mannen toch een goed leven!

kyara1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:19

mandy358 schreef:
Bluuuugh ongesteld zijn -O-

Ik was het serieus elke 2 weken.. Daar werd ik niet gelukkig van dus besloten om aan de pil te gaan. Wat een opluchtig al om het maar 1x in de maand te zijn *\o/*
En ja die week is dan nog steeds geen pretje, naast buikpijn ect wil ik ALLES eten wat los en vast zit en ik kan dan ook zooo er snaaien (vroeger liet ik dat ook toe, want vond mezelf dan sieluhg :') nu gelukkig minder haha!)
Maar het ergste vind ik nog dat ik echt een emotioneel brak ben, kan overal om janken en voel me lelijk dip opgeblazen en alles lijkt tegen te zitten :')

Heeeerlijk om even je frustratie eruit te gooien, bedankt ts!! En tja wat hebben die mannen toch een goed leven!

Mee eens :P die mannen maar zeuren dat ze een week niet mogen (mijne gelukkig niet) Nee ze moeten is voelen wat wij voelen dan piepen ze wel anders :P

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:25

Tabaluga12 schreef:
[
Hahaha geweldige reactie! Jij hebt vaker van die leuke opmerkingen :D

Dankjewel :o

Zertab

Re: Het grote "bluh ik ben ongesteld" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:27

Toch zou ik willen dat elke man eens een keer in zijn leven een ongesteldheid zou mee maken. Gewoon een volle week, met alles erop en eraan. Dan zouden ze ons beter begrijpen haha. De mijne zegt namelijk altijd: 'Heb je dan echt zo erge buikpijn?'

Zucht, ja.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:29

Zertab schreef:
Toch zou ik willen dat elke man eens een keer in zijn leven een ongesteldheid zou mee maken. Gewoon een volle week, met alles erop en eraan. Dan zouden ze ons beter begrijpen haha. De mijne zegt namelijk altijd: 'Heb je dan echt zo erge buikpijn?'

Zucht, ja.

Bij zulk soort opmerkingen, over baarmoeders en vagina's, zeg ik altijd: jij hebt er geen, dus jij weet niet hoe het is. Bek houden }:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:29

antje_vip schreef:
Zertab schreef:

Zucht, ja.

Bij zulk soort opmerkingen, over baarmoeders en vagina's, zeg ik altijd: jij hebt er geen, dus jij weet niet hoe het is. Bek houden }:)

Ja, ik houd mezelf dan altijd maar in. Hij kan het ook niet helpen dat ie een man is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:30

antje_vip schreef:
Zertab schreef:

Zucht, ja.

Inderdaad :')

Ook altijd het ultieme excuus hier om veeeel te veel te snaaien: 'ja maar liefje. ik ben ongesteld, ik heb heel veel pijn en eten maakt het beter :j'

Dan krijg ik de opmerking dat ik net een vent ben. Maar ik kan dat dus in ieder geval 1x in de maand dus de kop in drukken door te zeggen dat ik geen vent ben, dan was ik niet ongesteld geworden :Y)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:30

Iedere man die zo'n opmerking heeft moeten ze laten helpen. Die hebben te weinig inlevingsvermogen.

Ik heb vandaag wel extreme last van mijn rug. Grrr.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:32

Haha eten verlicht de pijn hier ook XD

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:38

Ik heb gelukkig helemaal geen andere eetgewoontes. Bij mij wordt het wel altijd super gevoelig daar.. Op de eerste dagen doet zitten soms pijn _O-

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:49

Imke1998 schreef:
2 van die minireepjes chocola naar binnen gewerkt, en een halve pringles-bus.
Ik vind dat ik me goed heb ingehouden. :')

Ik heb buiten vreetbuien niet zoveel last van ongesteld zijn. Ik krijg wel heel veel last van mijn rug en ik voel me 4 dagen lang superlelijk en dik.

hhaha heel knap ik heb ook altijd giga honger!! haha en dat dikke gevoel herken ik ook wel

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:51

Zertab schreef:

Zucht, ja.

ooooh ja zo herkenbaar!!! ik vind het ook niet eerlijk!!! Vrouwen zijn steeds ongesteld.... Moeten zwanger zijn en moet bevallen... Krijgt last van de overgang.... en wat krijgen mannen eigenlijk??

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 16:53

In t ergste geval een stijve op een slecht moment :')

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 16:53

Of geen stijve op het juiste moment :=

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:54

Ik heb eigenlijk van dat nukkige de hele maand last sinds in de pil slik, en juist als ik ongesteld ben wordt dit minder. Dus ik zelf ook te denken aan een spiraaltje, voor de mensen die dit hebben, vinden jullie die ideaal ?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:55

appiesjappie schreef:
Zertab schreef:

Zucht, ja.

ooooh ja zo herkenbaar!!! ik vind het ook niet eerlijk!!! Vrouwen zijn steeds ongesteld.... Moeten zwanger zijn en moet bevallen... Krijgt last van de overgang.... en wat krijgen mannen eigenlijk??

Een natte droom. Maar is veel minder erg dan alles wat wij moeten door staan -O-

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:55

Haha ik eet mn pijn niet weg met eten, maar met een bak asperientjes :')

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:56

Joo hier ook 1

krijg van de huisarts inmiddels 600mg ibuprofen, en daarbij slik ik nog 2 paracetamol. doe ik dat niet, lig ik 2 dagen ziek van de pijn in mn bed :(

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:57

Babel schreef:
Ik heb heel vaak dat ik niet eens door heb dat ik ongesteld moet worden en dat ik 2 dagen van te voren begin te stressen of ik niet zwanger ben, want mn buik staat dan zo opgezwollen en strak dat het echt zo lijkt.

Eng!

Erger nog: op zo'n moment van je vriend de opmerking krijgen: "Schat je bent toch niet zwanger hè?"

>;) Nee hoor, maar dat zie je over een paar dagen wel!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:58

Ladybird schreef:
Joo hier ook 1

krijg van de huisarts inmiddels 600mg ibuprofen, en daarbij slik ik nog 2 paracetamol. doe ik dat niet, lig ik 2 dagen ziek van de pijn in mn bed :(

Of pak Aleve feminax?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 16:59

Zertab schreef:
Ladybird schreef:
Joo hier ook 1

Of pak Aleve feminax?

Samen met de ibuprofen mag dat niet geloof ik

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 17:00

Babel schreef:
In t ergste geval een stijve op een slecht moment :')

haahahha oooh jaaaa heeeel lastig!!Dat zegt mn vriend ook altijd als ik zeg dat het niet eerlijk is dat vrouwen alles moeten hebben

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 17:01

Pff, ik stel het altijd zo lang mogelijk uit.
Van nature ben ik steeds een week de klos, twee weken niet, een week de klos, twee weken niet, etc.etc. Lang leve de pil en doorslikken! Dat is af en toe een halve doorbraakbloeding heb, neem ik maar voor lief :=

Zo twee keer per jaar toch maar die drama, even checken of alles nog werkt. Maar na 1 dag heb ik altijd alweer spijt; buikkrampen waarbij je je geen houding meer weet te geven, rugpijn, bloedwaterval, moodswings alsof ik in de overgang zit en gigantische vreetbuien. Ik verontschuldig me dan ook continue en probeer zoveel mogelijk mensen te vermijden om ruzie's te voorkomen := Kan niet wachten tot ik wat kinders heb en de boel kan afsluiten.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 17:01

Zertab schreef:
Een natte droom. Maar is veel minder erg dan alles wat wij moeten door staan -O-

hahahha ooooh jaaaa mannen hebben het echt zwaar :o

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 17:06

hé leuk een klaagtopic haha, ik zit helaas ook in mn maandelijkse feestweek die ditmaal begonnen is mt 2 dagen verplichte bedrust ivm een migraine aanval en nu ben ik nog vergezeld door buikpijn en rugpijn!

Inmiddels zware medicijnen gekregen ivm de migraine maar die willen nog niet helemaal aanslaan geloof ik want ik had alsnog geen andere keus dan platliggen..

die eetbuien daar heb ik helaas ook last van grr, kan me nog maar net inhouden om de snoeppot niet leeg te eten...

edit; mijn vriend heeft helaas ook veel te verduren en elke maand zegt hij maar weer hetzelfde ; schat maak je niet zo druk het komt door je ongesteldheid haha, en dat is helemaal waar want na een week zijn die probleempjes die toen zo erg waren ineens niet meer zo erg.. :') :j
Laatst bijgewerkt door nnicolex op 20-08-13 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt