Ik ben de hele middag thuis dus voor mij is het een grotere uitdaging. Moet een heel albelli fotoboek maken dus ga daar maar mee aan de slag. Ik merk dat ik NU al even wil kijken Maar we gaan ervoor. Nog 5 uur
O jongens, nu kan ik vanmiddag ook niet foto's maken van het rijden Dat zou ik vanmiddag gaan doen.
Nou dan maar geen foto's , geen zin om camera mee te sjouwen.
_Balou
Geplaatst: 20-08-13 11:57
Ik heb vandaag ook niks te doen Oeps ik moest ook nog een albelli fotoboek voor mams maken, geen idee hoe, maar dan ga ik dat ook wel doen
Ben ook bezig met mijn profiel Ik krijg mn middag wel vol
Aahhrgg ik wou vanavond ook foto's maken
Bhodi
Geplaatst: 20-08-13 11:58
Haha ik moet er wel om lachen, in de tijd dat ik heb gereageerd en nu heb ik niet een keer op mn telefoon willen kijken/gekeken En jullie hebben zware afkickverschijnselen, niet best!
Ik rijd niet meer op manege, ga nu bij bekende rijden. Heb eigen pony maar daar kan ik niet op rijden
_Balou
Geplaatst: 20-08-13 12:00
Aahh ik heb buikpijn van heimwee naar mobieltje
Oke overdrijven is ook een vak.. Mobiel trilt weer.. ben benieuwd wat vriendinnen zeggen Idee! Ik ga vragen mijn vriendin me via bokt op de hoogte te houden wat er allemaal word gezegd
Oke overdrijven is ook een vak.. Mobiel trilt weer.. ben benieuwd wat vriendinnen zeggen Idee! Ik ga vragen mijn vriendin me via bokt op de hoogte te houden wat er allemaal word gezegd