Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjapaz schreef:Ik heb geen tijd om uitgebreid te reageren, maar wil wel graag even ergens op reageren. De mensen die gelijk roepen wat een onzin om niet te enten, ze zijn er niet voor niets. De ziektes zijn er nu niet OMDAT er geent wordt.
Dit is niet geheel waar. De meeste ziektes waren al bijna geheel afgenomen voordat de entingen überhaupt gestart werden. Het heeft alleen het laatste zetje gegeven:
[ Afbeelding ]
liedje89 schreef:Deze grafiek gaat over iets heel anders namelijk niet over hoeveel een ziekte voorkomt maar over hoeveel mensen eraan overlijden. Dit toont vooral de vooruitgang van de medische wetenschap in de zin dat meer mensen een ziekte overleven, dit betekend niet perce dat de ziekte ook minder voorkwam. Verbeterde medicatie, behandelmethodes, hygiene etc. zorgde al voor een afname in sterfte terwijl het aantal gevallen van de ziektes pas drastisch afnam na vaccinaties.
EDIT: Deze grafiek zegt bijvoorbeeld ook niets over mensen die na een ziekte complicaties hebben opgelopen.
Zahlina schreef:Met amerikaanse cijfers doe ik niet zo veel, vooral niet afgegeven door overheidsinstanties, heb er geen vertrouwen in.
Het feit dat Centers for Disease Control and Prevention op hun website een stuk plaatsten over de SV40 die in polio entingen heeft gezetten en hierdoor nu veel mensen kanker hebben, maar dit nu alweer verwijderd heeft, doet mijn vertouwen in de amerikaanse berichtgeving nog meer slinken.
GMO kunnen ook gewoon volgens de amerikanen terwijl er met onafhankelijk onderzoek toch echt wel ernstige problemen zijn gevonden.
Een van de redenen van mijn gevoel tegen entingen is toch wel de invloed die grote firma's hebben, stel je voordat nu zou blijken dat enten geen nut heeft, of toch wel gevaarlijk dan verliezen een aantal grote bedrijven tig miljoenen/miljarden.
Wetende hoe deze bedrijven werken in andere sectoren, zou het mij niets verbazen dat dit ook gedaan wordt binnen het vaccinatie verhaal.
Maar dit kan ik natuurlijk niet onderbouwen en bewijzen maar dat er vieze spelletjes gespeelt worden binnen andere sectoren is bekent.
Dan de schadelijke stoffen die in de entingen zitten, je kan wel stellen dat dit in zeer lage dosis is maar dan nog is het natuurlijk te gek voor woorden om een gezonde baby ethylmercury en Formaldehyde in te spuiten.
Het is toch te gek voor woorden dat een baby die normaal gevaccineerd wordt bij 6 maanden oud al 187.5 mg (187500 ug) ethylmercury kan hebben gekregen door vaccineren, terwijl de dagelijkse veilige dosis nu door de FDA (ook geen goed voorbeeld deze organistatie) op 0.4 ug per kilo lichaamsgewicht/per dag is voorgeschreven.
Voor het gemak maar even uitgegaan dat een baby gemid over 6 maand 7 kilo is zou een 6 maanden oude baby max 511 ug binnen mogen krijgen.
Het verschillen van 18689 ug vind ik persoonlijk schrikbarend.
Tesni schreef:Dat meerdere mensen besluiten hun kind niet te enten heeft de gevolgen dat de mazelen nu weer is uitgebroken en dat is voor die kinderen nog te overleven maar voor de mensen die voor 1978 zijn geboren en niet zijn geënt en ook niet de mazelen hebben gehad ook heel gevaarlijk.
Tesni schreef:Mensen die idd nooit in aanraking zijn geweest met mazelen, omdat er (vanaf 1978, als ik jou tekst goed begrijp) gevaccineerd werd - dat is idd een ander verhaal.Ik werk in het ziekenhuis en er zijn nu vanwege die uitbraak allerlei protocollen bij en word het personeel opgeroepen die geen enting hebben gehad vroeger.
Tesni schreef:Die kunnen het namelijk weer overgeven
dell_1 schreef:Ik hoop dat al die kritische prikkers wel beseffen dat ze meeliften op de entingen van anderen! Kudde immuniteit heet dat. En als er steeds meer van die kritische mensen komen die hun kind niet laten inenten komen uitbraken van dergelijke ziekten gewoon weer terug.
Vooral met de 'onschuldige' mazelen. Ja de mazelen zelf misschien ga je niet zo snel dood gaan, maar meningitis bijvoorbeeld wel. Daar kun je blijvend invalide van raken en/of van sterven. Dan is de doodsoorzaak niet de mazelen maar meningitis al dan niet tgv van de mazelen.
Echt wees blij dat het er is! Net als dat hep. b toegevoegd wordt dat wordt echt niet gedaan om de portomonee van de farmaceutische industrie te spekken hoor. Het heeft te maken met dat hep. b sterk opkomt in dat land oa door immigranten en vakanties ed. Van hep. b kun je weer levercirrose krijgen, nou verdiep je daar maar eens in, zo wil je echt niet doodgaan!
En dan hebben we het niet eens over de kosten die dit meebrengt. Mensen die dan gaan roepen 'maar daar betalen we voor!' Moeten eens verder kijken dan hun neus lang is.. als we zo doorgaan met de stijgende kosten in de gezondheidszorg dan kunnen we het gewoon simpelweg niet meer opbrengen als land.. en dan. Het is dus ook de gezondheidszorg waar je toch van wil dat jouw kinderen later ook gebruik van kunnen maken.
Matheno schreef:dell_1 schreef:Ik hoop dat al die kritische prikkers wel beseffen dat ze meeliften op de entingen van anderen! Kudde immuniteit heet dat. En als er steeds meer van die kritische mensen komen die hun kind niet laten inenten komen uitbraken van dergelijke ziekten gewoon weer terug.
Vooral met de 'onschuldige' mazelen. Ja de mazelen zelf misschien ga je niet zo snel dood gaan, maar meningitis bijvoorbeeld wel. Daar kun je blijvend invalide van raken en/of van sterven. Dan is de doodsoorzaak niet de mazelen maar meningitis al dan niet tgv van de mazelen.
Echt wees blij dat het er is! Net als dat hep. b toegevoegd wordt dat wordt echt niet gedaan om de portomonee van de farmaceutische industrie te spekken hoor. Het heeft te maken met dat hep. b sterk opkomt in dat land oa door immigranten en vakanties ed. Van hep. b kun je weer levercirrose krijgen, nou verdiep je daar maar eens in, zo wil je echt niet doodgaan!
En dan hebben we het niet eens over de kosten die dit meebrengt. Mensen die dan gaan roepen 'maar daar betalen we voor!' Moeten eens verder kijken dan hun neus lang is.. als we zo doorgaan met de stijgende kosten in de gezondheidszorg dan kunnen we het gewoon simpelweg niet meer opbrengen als land.. en dan. Het is dus ook de gezondheidszorg waar je toch van wil dat jouw kinderen later ook gebruik van kunnen maken.
Bedankt voor het delen van deze Wikipedia informatie. Let wel: Don't trust Wikipedia.
dell_1 schreef:Matheno schreef:
Bedankt voor het delen van deze Wikipedia informatie. Let wel: Don't trust Wikipedia.
Zo en wat weet jij ervan? Het is toch duidelijk dat die links echt matige wetenschap bevatten, dat is echt geen geheim. Kun je zelf toch ook wel opmaken? MIsschein hier eens kijken http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/
Matheno schreef:Dit stukje stond laatst bij ons in de krant, vond ik heel mooi persoonlijk:
*knip*