zwanger of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

monica42

Re: zwanger of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:27

Succes TS.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:32

Succes.... hopelijk allemaal loos alarm :)

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:34

Ben nu wel nieuwschierig geworden! Symptomen kunnen zoveel meer zijn dan zwangerschap hoor TS, maar ff testen en je weet waar je aan toe bent.

Bybo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:38

succes !! idd hopelijk vals alarm!

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:44

Ben benieuwd wat eruit komt.
Snap goed dat je niks aan je ouders wilt vertellen, maar soms verwacht jij juist dat je ouders zo reageren maar reageren ze totaal anders.
Zou eerst gewoon zekerheid met test doen, en dan kan je verder denken.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:46

Goed dat je een test gaat halen TS!

De pil beschermt niet voor 100% anders was ik er ook niet geweest. Mijn moeder was aan de pil, netjes geslikt elke dag en toch zit ik hier nu.

Gewoon een test halen, kan jezelf een hoop stress schelen! Ik heb ze ook vaak zat gehaald, gelukkig altijd negatief, maar liever ene keer teveel dan dat je een keer telaat haalt!
Hoef je je helemaal niet voor te schamen.

Succes!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:48

Pijnlijke opgezette borsten heb ik altijd, beginnen al zeer te doen halverwege mijn cyclus. Misselijk ben ik ook altijd tegen de tijd dat ik ongi moet worden.
Pil, spiraal etc mag ik niet vanwege de hormonen etc.

Maar zwanger? Nee hahaaha. Anders was ik nu al een paar jaar zwanger geweest.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:56

Dat meen je? Een dag verder, nog steeds geen test gehaald?
Laatst bijgewerkt door BiBiQ op 25-07-13 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:58

bo0tjeee schreef:
Dat meen je? Zoveel dagen verder, nog steeds geen test gehaald?

Heb je het over TS?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:00

Ja.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:03

Ze heeft het gistertoch pas gepost? :=

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:04

Ja daarom :=

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:23

klopt, gisteren gepost, maar wedden dat ze hier al langer mee rond loopt gezien ze het heeft over afgelopen maand :Y)

sowieso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:29

Als je je zo druk maakt dat je hier post dan is een test halen toch een hele simpele stap. Misschien heb je wel stress voor helemaal niets!

Kruitvat 2v5 zijn top!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:33

Ij heb het ook welleens gehad. Wel gelijk test gedaan en toch negatief. Maar omsat ii daar dus zo over zat te stressen bleef mn maandelijkse gedoe ook uit...

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:54

succes

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 14:55

misschien heeft ze ook nog gewoon geen tijd gehad om op bokt te komen om te vertellen wat eruit is gekomen.

Ik vind ook niet dat ts het meteen aan haar ouders hoeft te vertellen terwijl er nog niks getest is, heeft toch helemaal geen zin. En misschien reageren haar ouders er goed op en misschien helemaal niet. Ik denk dat ik ten alle tijden bij mijn moeder terecht kon komen mocht het zo zijn maar mijn vader niet hoor. En mijn vriend heeft het zelfs meegemaakt zijn vriendin was zwanger (heeft achter zijn rug om abortus gepleegd) hun waren ongeveer 16 jaar en ze werden door zijn ouders per direkt op straat gegooit. Dus niet elke ouder gaat er goed mee om.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 15:58

Ik zou mijn ouders ook pas inlichten van zodra ik voor een voldongen feit sta en ik weet niet wat ik moet doen of ik wil hem houden. Weet zeker dat mijn ouders me goed zouden opvangen (nu voor mij ligt het anders omdat ik ook weer wat ouder ben, maar stel dat ik ook nog maar een jaartje of 18 was), maar ik wil ze gewoon niet nodeloos zenuwachtig maken. En ik kan me goed voorstellen dat als het niet is, vooral mijn moeder erg geschrokken gaat zijn en dat ik nog lange tijd achter me aan ga krijgen "je hebt toch je pil goed genomen hé? Heb je je maandstonden al gehad? Heb je hier aan gedacht, heb je dat niet vergeten?" :+

En verder denk ik dat TS gewoon even een zetje nodig had om een test te gaan omdat ze ergens wel bang is voor het resultaat :) . Maar je kan het dus beter zo snel mogelijk weten, des te sneller dat je ofwel een groot gevoel van opluchting hebt, ofwel weet wat je te doen staat.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:05

Ik wil je nog even een extra hart onder de riem steken om een test te halen TS, je kunt het!!

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:08

Ik had precies het zelfde, ben ook 18 jaar en bang dat ik zwanger was, en tja.. dat was zo, ben ondertussen 35 weken.. ik zou gewoon een test halen en dan kijken wat er gebeurd

Gelukkig heb ik een super vriend die voor me klaarstaat en over een paar weken gaan we samen wonen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:26

Ik zou het ook niet tegen mijn moeder vertellen. Aangezien zij mij dan verbied om abortus te laten plegen. Dus dan hou ik het liever geheim. Ik en vriend hebben allebei problemen. En we kunnen dan absoluut niet de zorg bieden.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:30

love_western schreef:
Ik zou het ook niet tegen mijn moeder vertellen. Aangezien zij mij dan verbied om abortus te laten plegen. Dus dan hou ik het liever geheim. Ik en vriend hebben allebei problemen. En we kunnen dan absoluut niet de zorg bieden.

Hoe oud ben je? Als je boven een bepaalde leeftijd bent, kan niemand jou een abortus verbieden
Neemt niet weg dat het je ongetwijfeld problemen op zou kunnen leveren met je ouders, maar jouw lichaam is van jou

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:34

Onder een bepaalde leeftijd denk ik ook niet? Kan me niet voorstellen dat je als bv 14-jarige geen recht hebt op abortus als je moeder tegen de dokter gaat zeggen dat het niet mag...maar ik snap het wel, stel dat je ouders echt vreselijk anti-abortus zijn om bv geloofsredenen en jij zelf helemaal niet, dan is het misschien beter dat ze het nooit weten...hoe erg het natuurlijk is dat je niet open kunt zijn tegen je eigen ouders...

Maar eh TS trouwens nog heel veel succes, hopelijk heb je de test gedaan en valt het allemaal mee ;) .

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:38

Laatst bijgewerkt door Corelli op 25-07-13 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:39

Corelli schreef:
love_western schreef:

Hoe oud ben je? Als je boven een bepaalde leeftijd bent, kan niemand jou een abortus verbieden
Neemt niet weg dat het je ongetwijfeld problemen op zou kunnen leveren met je ouders, maar jouw lichaam is van jou

18. Maar mijn moeder hoeft mij dan niet weer te zien. En mijn vader trapt mij dan uit huis. Maar ik heb niet het geld om een kind te kunnen onderhouden. Daarnaast ben ik druk bezig met mijn jeugd in te halen. En veel dingen te verwerken. Vriendlief heeft al helemaal geen geld. En we hopen dat hij over 2 a 3 jaar van zijn problemen af is. Maar ligt eraan hoe snel rechtbank etc is. Zo dat hij van alles vrij is en de schuld op iemand word verhaald.