Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Emmaa_ schreef:Ik wil nog wel eens aan het einde van de zomer met notenolie smeren hoor. Bij de Kruidvat kan je van die notenmelk halen of whatever, daar zit dan olie in zodat je sneller bruin word, maar heeft toch nog een factor 8 ofzo zodat je niet zo snel verbrand. Vind het altijd wel fijn, je ziet gewoon dat je sneller bruin word.. Vooral aan het einde van de zomer ideaal, kan je nog net even heeeeeel bruin worden voor je kleurtje weer zo snel verdwijnt
Voor de rest bruinen mijn benen ook heeeel lastig bij. Behalve natuurlijk als ik een dag in een korte broek en met laarsjes aan op stal rondloop, dan word ik hartstikke bruin en zie je mijn laarsjes in mijn benen staan
Eline_S_S schreef:Hee,
Ik heb al een hele tijd lichte benen. Nou weer niet melkwit, maar gewoon lichter als anderen. Het probleem is: Mijn benen worden maar niet bruin!
Mijn armen enz. zijn al prachtig bruin. Ik heb zelfs mijn hempje op mijn lichaam staan. Maar mijn benen niet.. Hoe lang ik ook lig te zonnen... Ik heb nu Dove zelfbruincréme. Dat helpt wel een beetje.
Wie heeft dit ook? Of wie heeft misschien de gouden tip om toch nog bruin te worden?
xSlvna schreef:Emmaa_ schreef:Ik wil nog wel eens aan het einde van de zomer met notenolie smeren hoor. Bij de Kruidvat kan je van die notenmelk halen of whatever, daar zit dan olie in zodat je sneller bruin word, maar heeft toch nog een factor 8 ofzo zodat je niet zo snel verbrand. Vind het altijd wel fijn, je ziet gewoon dat je sneller bruin word.. Vooral aan het einde van de zomer ideaal, kan je nog net even heeeeeel bruin worden voor je kleurtje weer zo snel verdwijnt
Voor de rest bruinen mijn benen ook heeeel lastig bij. Behalve natuurlijk als ik een dag in een korte broek en met laarsjes aan op stal rondloop, dan word ik hartstikke bruin en zie je mijn laarsjes in mijn benen staan
Denk je factor 8 helpt tegen kanker/verbranden ?![]()
Ik ga vaak niet naar buiten zonder factor 30 / 50, of het moet me net te lastig zijn om in te smeren (verbrand toch niet).
Normaal gesproken ben ik binnen een dag al zo rood als een tomaat, maar dit jaar helemaal niet! Bruin trouwens ook niet helaas
xMercury schreef:Cayenne schreef:Ik verbrand zelfs helemaal niet dit jaarNormaal gesproken ben ik binnen een dag al zo rood als een tomaat, maar dit jaar helemaal niet! Bruin trouwens ook niet helaas
Ik verband ook niet..? Benen blijven wit, maar verbranden helemaal niet nee.. Er gebeurt niks met ze![]()
ankem schreef:Dit jaar gesmeerd met one day brown factor 25. Binnen een paar dagen poepiebruin en niet verbrand. Ideaal. Kost wat, maar dan heb je ook wat

.... Ik heb vandaag wel iets nieuws binnen gekregen, Airbrush legs van Sally Hansen, heb de lichtste versie. Ik heb net 1 been gedaan en wow
, das knap spul zeg! Enigszins laten drogen voor je uit gaat smeren want vlak na het opspuiten denk je 'shoot, dit komt niet meer goed
', maar na minuutje drogen goed verdelen en is nu echt onwijs mooi opgedroogd, al is ie voor mij nog een tikje aan de bruine kant
. Kun gewoon weer af wassen met water en zeep, perfect spul voor een feestje/bruiloft noem maar op!
!! 
dat had echt 0 effect.