Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik gebruik overigens ook P20! (factor 30) Hvelreki schreef:Ik heb het filmpje al gezien, maar hoefde eigenlijk niet meer wakker geschud te worden. Wou alleen dat ik het een aantal jaar vroeger gezien had. Ik heb een lichte huid met blond haar en heb dus ook een voorgeschiedenis van verbranden, helaas. Sinds een aantal jaren smeer ik echt als een malle en ga niet meer zo veel de zon in maar ik wou dat mijn ouders vroeger hieromtrent wat strenger waren geweest.. Nu kan je wel zeggen dat je dat zelf moet beseffen, maar als veertienjarige puber hield ik weinig rekening met de mogelijke gevolgen. En ik ben bijna helemaal zeker dat als ik de risico's had gekend, wel beter opgelet had. Maar goed. Het kwaad is geschied, ik probeer gewoon zo goed mogelijk op te letten en ga deze zomer nog een afspraak maken bij de dermatoloog om al m'n moedervlekjes te laten nakijkenIk gebruik overigens ook P20! (factor 30)
Skyliner schreef:Katyatje schreef:Gewone moedervlekken kunnen geen kwaad.Maar door teveel zon kan je wel kwaadaardige melanomen krijgen. Die lijken in eerste instantie op moedervlekken maar zijn niet zo onschuldig.
Zijn sorbet dan meestal een of een stuk of 8 tegelijk?
Hvelreki schreef:Ik heb het filmpje al gezien, maar hoefde eigenlijk niet meer wakker geschud te worden. Wou alleen dat ik het een aantal jaar vroeger gezien had. Ik heb een lichte huid met blond haar en heb dus ook een voorgeschiedenis van verbranden, helaas. Sinds een aantal jaren smeer ik echt als een malle en ga niet meer zo veel de zon in maar ik wou dat mijn ouders vroeger hieromtrent wat strenger waren geweest.. Nu kan je wel zeggen dat je dat zelf moet beseffen, maar als veertienjarige puber hield ik weinig rekening met de mogelijke gevolgen. En ik ben bijna helemaal zeker dat als ik de risico's had gekend, wel beter opgelet had. Maar goed. Het kwaad is geschied, ik probeer gewoon zo goed mogelijk op te letten en ga deze zomer nog een afspraak maken bij de dermatoloog om al m'n moedervlekjes te laten nakijkenIk gebruik overigens ook P20! (factor 30)
Skyliner schreef:Oke wat mijn mobiel nu weer heeft gedaan geen idee maar het moet zijn
Zijn het er dan meestal een of een stuk of 8 tegelijk?
Plien91 schreef:Hvelreki schreef:Ik heb het filmpje al gezien, maar hoefde eigenlijk niet meer wakker geschud te worden. Wou alleen dat ik het een aantal jaar vroeger gezien had. Ik heb een lichte huid met blond haar en heb dus ook een voorgeschiedenis van verbranden, helaas. Sinds een aantal jaren smeer ik echt als een malle en ga niet meer zo veel de zon in maar ik wou dat mijn ouders vroeger hieromtrent wat strenger waren geweest.. Nu kan je wel zeggen dat je dat zelf moet beseffen, maar als veertienjarige puber hield ik weinig rekening met de mogelijke gevolgen. En ik ben bijna helemaal zeker dat als ik de risico's had gekend, wel beter opgelet had. Maar goed. Het kwaad is geschied, ik probeer gewoon zo goed mogelijk op te letten en ga deze zomer nog een afspraak maken bij de dermatoloog om al m'n moedervlekjes te laten nakijkenIk gebruik overigens ook P20! (factor 30)
Je haalt me de woorden uit de mond! Alhoewel het me ook nu af en toe nog ontglipt. Even in april genieten van het lentezonnetje staat bij mij blijkbaar toch al gelijk aan verbranden. En ook in de schaduw verbrand ik nog wel eens.
Dus ik heb nu standaard een fles zonnebrand in mijn tas zodat ik nooit meer onbeschermd in de zon beland.
Waarschijnlijk lees ik erover heen, maar wat is het verschil tussen P20 en andere zonnebrandcrèmes?
(lichte zonneallergie)