missanita84 schreef:kon en kan me nog steeds mateloos ergeren aan de pro bv moeders bah (nee niet allemaal hoor)
de meesten(dus niet iedereen) daarvan weten niet eens hoe het is als het dus niet gaat of wil!
er zullen nu vast moeder reageren van ; bij ons lukte het ook niet gelijk bla bla bla
ik althans ben er niet voor nix mee gestopt en op mijn manier heb ik er alles aan gedaan om wel bv te kunnen geven
gewoon mooi links laten liggen en heel duidelijk aangeven hoe jij er over denkt , ik zat toen niet te wachten op voor hun goed bedoelde adviezen over van alles en nog wat wbt borstvoeding!
Sowieso moeders (

) Sjonge jonge wat een slag mensen.
Zie je in dit topic wel weer duidelijk. Helemaal elkaar allemaal verwijten maken over maffia's, terwijl ze er zelf vaak ook wel in eentje zitten.

Gaat het topic ook helemaal niet over.
TS informeren over bv over dingen die ze toch al lang weet en het alleen maar frustrerender voor haar maken dat het haar niet lukte.. En alleen maar angst aanjagen zodat TS denkt: oh oliebol, dat gezeik krijg ik dus sowieso weer van de kraamverzorgster..
In discussie gaan in het topic van TS.. Daar zit ze op te wachten..
Of allemaal drogredeneringen (vaak eigen ervaringen) om haar hoop te geven.. Nou top hoor. Zegt allemaal helemaal niks.
En dan blijkbaar ook nog PM's.
Maar een paar goede tips gezien eigenlijk. Dat van tevoren dingen op papier vast laten leggen, om gezeik en dus stress te voorkomen. Extra deskundigen inschakelen zodat je niet afhankelijk bent van een kraamtrut op dat gebied.
(

)
Hoop voor TS dat ze van tevoren dingen kan regelen en plannen en ze van de kraamperiode kan genieten.