zo heb ik eens geroepen, He turk! Jat mijn fiets niet, jat dan mijn schoenveter!
Zingen doe ik schijnbaar in mijn slaap en verhalen brabbelen....
Ik merk er niets van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HRE schreef:Hier nog 1.. volgens mijn vriend heb ik hele verhalen, ben ik constant aan het trappen met mn benen en lach en huil ik in mn slaap. Wacht nog steeds tot hij het een keer op neemt want ik geloof er niks van
Evelyne79 schreef:jup, hier nog eentje.
Ik mummel ook in mijn slaap, gelukkig meestal niet even verstaanbaar, dus ben er nog nooit mee in moeilijkheden gekomen![]()
schijnbaar ben ik ( diegene die een gruwelijke hekel aan voetballen heeft) tijdens het WK midden in de nacht rechtop bed gaan zitten en heb ik geroepen HUP HOLLAND HUPuiteraard kan ik me daar niks van herinneren.
Lianne86 schreef:Ik gelukkig niet...
Vroeger mijn zusje heel veel "Lianne, doe nu niet, Lianne niet doen" Dus mams al boos naar de slaapkamer... komt er een "Geef mijn rekenmachientje terug"Was weer een opluchting dat ze sliep :p
Vriendjelief kan soms ook hele verhalen (vooral als ie wat gedronken heeft... dan de volgende dag standaard rond 7.00"je hebt je pols gebroken... " Hij pakte mijn pols vast en ik dacht help, dit gaat pijn doen
maar gelukkig kwam er een "Nu heb ik hem weer gemaakt"... Hem lief bedankt... "hmm ja ik ben wel lief"
Mloes schreef:Oh ik hier ook een.. Ik droom heel vaak dat de de muren of de kast omvallen. Ga ik uit bed om tegen de kast te duwen. Als mijn vriend dan vraagt of ik weer in bed komt word ik vaak boos. 'Kijk dan, de kast valt om! Nee ik slaap niet, het is echt zo!' Uiteindelijk word ik dan wakker, besef ik me dat ik half aan het dromen was en val ik weer rustig in slaap.
Ik heb ook vaak dat ik iemand in de kamer zie, soms zie ik slangen of spinnen. Gezellige boel met mij haha! Ik ben op zo'n moment ook echt doodsbang, en boos omdat mijn vriend altijd zegt dat er niks is en dat ik slaap. Duurt even voor ik weer bij zinnen ben