Praten in slaap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

Re: Praten in slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:13

Ja hoor, hele gesprekken!!!

zo heb ik eens geroepen, He turk! Jat mijn fiets niet, jat dan mijn schoenveter!
Zingen doe ik schijnbaar in mijn slaap en verhalen brabbelen....
Ik merk er niets van :+ maar voel ergens wel schaamte als men (vooral mijn vriend) zegt ja je had het weer erg druk vannacht

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:19

HRE schreef:
Hier nog 1.. volgens mijn vriend heb ik hele verhalen, ben ik constant aan het trappen met mn benen en lach en huil ik in mn slaap. Wacht nog steeds tot hij het een keer op neemt want ik geloof er niks van :+

Daar ben ik ook wel benieuwd naar jet!

Ik zelf doe het heel soms, vriendlief maakt er alleen een sport van..
Die heeft het altijd over skiën in zijn blote barst omdat zijn shirt afgepakt is in de lift door geheime agenten _/-\o_...

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:21

hier nog 1 vaak onverstaan baar, vriendinnetje van mij doet het ook dus we hebben snachts hele gespreken volgens de mensen die er wakker van worden...
ben wel 1x wakker van haar geworden. :')
die verhalen in dit topic zijn echt geweldig _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:25

Ken wel iemand die heeft zijn vriendin wakker gemaakt en geschreeuwd: Wegwezen de Duitser komen. Ze schieten ons neer :')

Maarja vriendin mag hem ook wel eens uit de kast plukken waar hij ligt te slapen, of gebruikt als toilet.

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:33

Ik doe het ook, en ga dan dingen zeggen die ik eigenlijk niet moet zeggen :+
Op school had ik een vriendin en daar sliep ik heel veel en die moeder deed dat ook heel erg.
En die ging altijd geld vragen als ze sliep.
Volgende dag wis de moeder niks meer haha ze vroeg zich al af waarom haar geld zo hard ging :')

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:38

Ooooohhh....herkenning !!!

Ik praat niet alleen in m'n slaap...ik dóe en 'zie' ook echt dingen !!!

Zo heb ik eens een m'n verkering van destijds keihard geslagen omdat ik dacht dat er een vreemde vent in m'n bed lag :') ('t arme jong lag zo heerlijk te slapen toen....)

Of half wakker worden en 'm vragen of hij een bepaald meisje kende...want ik was er van overtuigd dat hij met haar vreemdging }:0 Wát was ik boos....één maartje....hij kende haar écht niet :') !!!!

Mijn man word regelmatig door mij wakker gemaakt omdat er een beest in de slaapkamer loopt, of over zijn gezicht heen. Hij schrikt zich dan het apelazerus en ik ben dan ook nog echt héél beledigd dat 'ie mijn waarschuwing niet waardeert !!!

En zo kan ik nog veel voorbeelden geven.....wij wonen wat afgelegen en mijn man heeft een 'wapen' naast het bed liggen. Jullie snappen wel dat dat veilig buiten mijn bereik is gelegd, hé :+

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:40

Evelyne79 schreef:
jup, hier nog eentje.
Ik mummel ook in mijn slaap, gelukkig meestal niet even verstaanbaar, dus ben er nog nooit mee in moeilijkheden gekomen :o

schijnbaar ben ik ( diegene die een gruwelijke hekel aan voetballen heeft) tijdens het WK midden in de nacht rechtop bed gaan zitten en heb ik geroepen HUP HOLLAND HUP -O- uiteraard kan ik me daar niks van herinneren.

Hier moest ik even heel hard om lachen _O-

Ik doe het schijnbaar ook. Heb het wel eens ooit gehad over het aller eerste paard wat ik had op Het Paarden Spel, die had ik verkocht en ik was vervolgens aan het praten en zelfs onder m'n matras aan het kijken waar dat paard nou naar toe was :')

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:54

Ik niet maar m'n tante: Ze droomde dat haar tas werd gestolen, dus zij heel hard roepen: 'Blijf af, blijf af!!!!!!' D'r vriend naast haar echt heel verbaasd. Blijkbaar kreeg ze d'r tas niet terug want opeens geeft ze hem een kei, echt kei harde vuistslag op de mond!! :oo Hij zo: 'Wat doe je nou? 'Ja, m'n tas word gestolen!!' _O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:00

horselover22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:02

whaha lig echt helemaal dubbel hier
mijn man heeft het ook toen we net verhuist waren had hij het s `nachts over een schilderij wat scheef hing maar de vreemdste tot nu toe vind ik deze was dus midden in de nacht:
hij : ik moet de eendjes nog voeren
ik: nee schat die hebben net eten gehad va een vrouw
hij: oke en slaapt verder
2 min later
hij: schat ik draai me om hoor want de zon schijnt in me ogen
ik: is goed hoor
hij: draait zich dus om en ik hoor dus een klap ligt ie naast het bed _O- en meneer gewoon door slapen _O-

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:09

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:09

Beau_Myrthe schreef:
Ik zelf doe het heel soms, vriendlief maakt er alleen een sport van..
Die heeft het altijd over skiën in zijn blote barst omdat zijn shirt afgepakt is in de lift door geheime agenten _/-\o_...

Dan zou ik echt niet meer bijkomen _/-\o_ :')

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:16

hier nog een die praat in de slaap.
Ben dus gelukkig niet de enige!

Voor een tijd terug;

Ik maak mijn vriend midden in de nacht wakker.
Ik: Bas, Bas het bruine of witte?
Bas: huh?
Ik: Ja het bruine of witte?
Bas: Het bruine of witte wat?
Ik: Verkopen we het bruine paard of witte paard?! (zei ik blijkbaar geirriteerd)
Bas: Ja doe maar het bruine dan maar.
Ik: Ok dan weet ik dat.

En toen heb ik me blijkbaar omgedraaid en niets meer gezegd...
Whahaha ik weet er zelf nooit meer iets van de dag erna.

Ps; We hebben ook helemaal geen paarden hoor.

En tegen mijn ex heb ik ooit eens gezegd; Dan dump je me toch... :+

Skip_Bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:17

Ik praat ook in m'n slaap, niet veel gelukkig...

Ooit een keer gezegd: Aaaaah paardjes, ooooh kijk nou hoe liehief... :+

Heb overigens de app Sleep As Android gedownload, die neemt alles op wanneer je praat, echt geniaal :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:18

Ik sliep een keer half. En toen zei ik tegen mijn vriend: Ja ik weet het niet meer. Dus hij: Wat zeg je? ik: Ik weet het niet meer. En toen had vriendlief de slappe lach. Is ook raar wakker worden en durfde niet meer te slapen _O-

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:30

Oh ik hier ook een.. Ik droom heel vaak dat de de muren of de kast omvallen. Ga ik uit bed om tegen de kast te duwen. Als mijn vriend dan vraagt of ik weer in bed komt word ik vaak boos. 'Kijk dan, de kast valt om! Nee ik slaap niet, het is echt zo!' Uiteindelijk word ik dan wakker, besef ik me dat ik half aan het dromen was en val ik weer rustig in slaap.

Ik heb ook vaak dat ik iemand in de kamer zie, soms zie ik slangen of spinnen. Gezellige boel met mij haha! Ik ben op zo'n moment ook echt doodsbang, en boos omdat mijn vriend altijd zegt dat er niks is en dat ik slaap. Duurt even voor ik weer bij zinnen ben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:31

Afgelopen weekend heb ik het blijkbaar over 'de letter zes' gehad. Ik droom altijd heel druk en heb wel vaker gehoord dat ik in mijn slaap praat dus ik heb ook maar eens de app gedownload :))

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:34

Lianne86 schreef:
Ik gelukkig niet...

Vroeger mijn zusje heel veel "Lianne, doe nu niet, Lianne niet doen" Dus mams al boos naar de slaapkamer... komt er een "Geef mijn rekenmachientje terug" :') Was weer een opluchting dat ze sliep :p

Vriendjelief kan soms ook hele verhalen (vooral als ie wat gedronken heeft... dan de volgende dag standaard rond 7.00 :') "je hebt je pols gebroken... " Hij pakte mijn pols vast en ik dacht help, dit gaat pijn doen :D maar gelukkig kwam er een "Nu heb ik hem weer gemaakt"... Hem lief bedankt... "hmm ja ik ben wel lief" :')

_O- Whaha!
Mloes schreef:
Oh ik hier ook een.. Ik droom heel vaak dat de de muren of de kast omvallen. Ga ik uit bed om tegen de kast te duwen. Als mijn vriend dan vraagt of ik weer in bed komt word ik vaak boos. 'Kijk dan, de kast valt om! Nee ik slaap niet, het is echt zo!' Uiteindelijk word ik dan wakker, besef ik me dat ik half aan het dromen was en val ik weer rustig in slaap.

Ik heb ook vaak dat ik iemand in de kamer zie, soms zie ik slangen of spinnen. Gezellige boel met mij haha! Ik ben op zo'n moment ook echt doodsbang, en boos omdat mijn vriend altijd zegt dat er niks is en dat ik slaap. Duurt even voor ik weer bij zinnen ben :')

Ik heb dat met spinnen -O- Dan raak ik gewoon totáál in paniek..

Met mij kun je ook hele gesprekken voeren als ik slaap :j Weet ik de volgende ochtend niks meer van.
Als iemand mij een (voor mij hele) logische vraag stelt kan ik ok echt boos worden :')

Angietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:41

Pfff mijn broertje heeft hier echt heel erg last van.
Kan er een boek over schrijven wat die allemaal sjouwt 's nachts.

Zo zat ik vroeger nog een keer beneden met mijn ouders tv te kijken, broertje lag al op bed.
Komt ie opeens binnen ( aan het slaapwandelen dus ) loopt naar de koelkast, trekt de deur open, doet de groente-la open onderin de koelkast en.... plast er in.
We hadden het net te laat in de gaten, zaten allemaal van: okeeeee :+

Andere keer komt ie ineens binnen loopt, trekt een kast open, haalt er een theelichtje uit en gaat met het theelichtje weer naar boven.
Ons ma maar even gaan checken of tie de boel niet in de fik ging zetten boven, maar nee hoor, theelichtje stond gewoon op zijn bureau.

En zo nog veeeeeel meer dingen, echt geweldig soms! :D

xLIESSSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:42

Mijn vriend heeft hier ook last van :D Ikzelf soms, maar ik wordt er meestal zelf wakker van dan... Hoor mezelf praten en wordt dan wakker. Maar het gebeurt niet zo vaak.
Mijn vriend heeft dit regelmatig en ik kan ook echte gesprekken met hem voeren als ik zou willen (maar vaak ben ik zelf te slaapdronken om erop in te gaan :z ). Bij mijn vriend gaat het vaak over dat hij rijdt met de auto/traktor en ergens niet tussenkan of dat hij aan het werken is aan iets thuis en dat hij zijn onderdelen/werkmateriaal niet kan vinden. Zo heeft hij 's nachts eens gevraagd of ik de dopsleutel eens kon aangeven :D Heb dan maar gewoon gevraagd 'welke maat?' waarop hij doodleuk zei "nee, gij niet" en hij sliep verder -O-
Ach ja :p

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:43

Dingen die hier voorbij komen, wat doen mensen niet allemaal in hun slaap :')

ga die slaap app toch ook afhalen, net iets te leuk.
Zoals gezegd, mijn vriend en ik praten alle twee in onze slaap, maar slapen alle twee als een blok dus horen het eigenlijk niet van elkaar.
In het begin wel, maar ondertussen slaap ik er gewoon door.
Ben benieuw wat we te zeggen hebben :+

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:21

ik heb precies het zelfde als jou. als ik iets raars zeg als ik half wakker ben en iemand reageert erop dan besef ik me ook na 10 sec dat ik weer wat geks zeg, heel raar is dat :p

LotteEnRypke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:28

Huilen en lachen (hard en zachtjes). Het is in ieder geval apart wakker worden :')

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:06

LZP -> MW

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 19:37

Ik herinner me net een grappig gesprek met een vriendin vroeger. Lagen met een man of 5 in een tentje (camperen) en opeens in het midden van de nacht begint er iemand te roepen
"HEEEEEEELLLLPPPPP"
Wij schieten alle 4 op slag wakker en kijken bang om ons heen wie er "in nood" is. Zien een vriendin rechtop in bed zitten.
Zij: DAAR LOOPT IEMAND DAAR LOOOPT IEMAND DAAR LOOOPT IEMAND
Wij: (allemaal bang geworden) Waar?!!
Zij: DAAAR!! HIJ HEEFT EEN BIJL VAST!!!
Wij: Maar daar is niemand?
Zij: JAWEL, daarnet stond daar ECHT iemand!!!
Wij: (allemaal kei bang)
Zij: Oh maar kijk, het is een regenworm.
Wij: Huh???
Zij: vergeet hem geen water te geven!
Wij: huh?
Zij: geen reactie, slaapt rustig verder