Roux schreef:Goed gedaan![]()
Ik had t ook altijd in de avond, met tijd om te gaan piekeren enzo. Zeker het ultieme am moment. Goed dat je je vriendin hebt gebeld!
Die nare gevoelens niet meer willen hebben ... ik snap um helemaal. Vrees dat je daarvoor toch echt therapie nodig hebt. Al die nare ervaringen en bijbehorende emoties hebben 'een plekje' nodig, moeten 'verwerkt' worden (voel me net psych met al die termen, haha). Raad je echt aan professionele hulp te zoeken, is behoorlijk zwaar voor jullie tweetjes alleen.
Zelf beste ervaringen met emdr. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Mss vind je nog nog wat ideeën in het therapietopic?
Fijne dag gewenst
Bedankt voor je berichtje! En maflinger ook!

Was stiekem ook wel een beetje trots dat ik haar heb gebeld, want door een onzin gesprekje kon ik toch mijn gedachte verzetten en heb ik zonder am hebben kunnen slapen.
Was al bang dat therapie wel echt nodig zou zijn, ondanks dat ik het zo graag allemaal achter me zou willen laten en samen door gaan met mijn vriendin. Maar ik realiseer me ook wel dat dat niet realistisch is.
Maar even kijken wat mijn mw-er er allemaal van zegt naar haar vakantie..
Fijne dag gaat hopelijk lukken! Net al even naar de rommelmarkt gegaan, heerlijk boeken snuffelen en weer 2 goede boeken rijker

En vanmiddag samen met mijn schoonfamilie naar een braderie en wie weet vind ik daar ook nog wel leuke boeken! En dan morgen middag pas weer naar huis!