Het wordt weer bikinitijd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij tevreden met jezelf?

ja
189 (41%)
nee
263 (58%)

Totaal aantal stemmen: 452

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:18

Raponsje schreef:
Met alleen hardlopen en buikspier oefeningen doen kom je er inderdaad niet.
Maar waar een wil is, is een weg en je kunt altijd je lichaam veranderen als je wilt.

Niet altijd kun je je lichaam veranderen.
Dit geldt overigens niet voor mij maar ik ken mensen die medicijnen slikken en het niet makkelijk hebben om af te vallen.
Buitendat als je boven de 45 komt komt het er makkelijk aan en gaat het er minder makkelijk vanaf maar daar geldt wel waar een wil is een weg denk ik :j

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:21

Raponsje schreef:
Cchanny schreef:
Ik ken het probleem.Heb een echte peervorm.
Mijn heupen zijn te breed, buik te dik, boven benen te dik.
Nu ben ik begonnen met hardlopen, maar het enige wat veranderd is mijn conditie en mijn kuiten zijn breder geworden.

Ik vind het vreselijk om in bikini te lopen, het enige voordeel was toen ik in het buitenland nog ging; was dat die zwembroeken bij meiden in waren. Dus kon ik mijn heupen en benen verbergen. Maar hier in Nederland zie je niemand er mee lopen.

Ook ben ik bezig met buikspier oefeningen, maar dat veranderd ook niet veel.

Maar waar een wil is, is een weg en je kunt altijd je lichaam veranderen als je wilt.

Uiteraard eetpatroon is aangepast ;)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:21

Aii aii dames waarom zo onzeker over jezelf,,, elk mens is mooi van buiten of van binnen... En al ben je dik dat betekend niet persee lelijk..

Ben zelf ook een dikkertje,, vooral rond mijn buikzone...
Ik kom er ook voor uit ik hou van lekker eten en wordt al moe als ik aan sport denk ( doe het wel hoor anders wordt het wel heel erg hihi )
Ik vindt dat we gewoon trots moeten zijn op onszelf we zijn uniek en wie het niet accepteerd wie we zijn gaan maar weg of kijken de andere kant op... Als het je ammuseerd lekker blijven kijken :j
Ik draag mn bikini nog steeds met trots hoor :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:22

Nikka schreef:
Kijk maar eens hier naar de zogenaamde mooie mensen en zie hoe ze in werkelijkheid ook uitzien.

http://www.weblyest.com/articles/view/7 ... ce=taboola

Sorry maar zowel de model foto als de "origineel" foto zijn allemaal geshopt
Waarschijnlijk om het verschil erger te maken
Kloppen doet het niet :n en dat is bij sommige foto's zo slecht bewerkt dat het duidelijk is

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:23

Ik zeg 'Ja!', ik ben trots op mijn lichaam. Mis wat curves en ik heb geen grote borsten (ahum), maar tijd...

Als ik kijk naar de Nederlandse meiden van mijn leeftijd mét curves en borsten, die zijn heel vaak kleiner dan ik ben, wat ik persoonlijk die pluspunten (dikke billen en borsten...) weer vind 'afschrijven'.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:24

Tat_jana mooi gezegt ik doe en denk hetzelfde :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:24

Ik trek sinds mijn 12de al geen bikini aan en ben over 13 dagen 21 :') Zegt genoeg...

Tat_jana

Re: Het wordt weer bikinitijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:31

Lekker doen joh,,, ken jou het schelen... Wat heb je er op te verliezen... Sorry maar als ik op een strandje zit ga ik niet kijken wie een dikke buik of kromme grote teen heeft hoor :n

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:31

Ik ben eigenlijk best blij met mezelf! Vroeger toen ik nog een klein meisje was was ik heel dik en nu ik ouder wordt wordt ik steeds slanker.. tuurlijk vind ik sommige dingen aan mezelf niet mooi..( me bovenbenen) maarja zo heb je altijd wel wat.. en me vriend vind mij mooi dus dan vind ik het allang goed!!! :D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:45

Tat_jana schreef:
Lekker doen joh,,, ken jou het schelen... Wat heb je er op te verliezen... Sorry maar als ik op een strandje zit ga ik niet kijken wie een dikke buik of kromme grote teen heeft hoor :n

Inderdaad gewoon doen :j
Whahaha nee ik ook niet maar er zijn er genoeg die dat wel doen maar die mensen hebben niets anders te doen dan andere te bekritiseren en dus hebben zij een probleem want in hun ogen is er niets goed en hebben over ieder wat op en aan te merken. Tenminste dat is mijn ervaring

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:09

Cchanny schreef:
Ik ken het probleem.Heb een echte peervorm.
Mijn heupen zijn te breed, buik te dik, boven benen te dik.
Nu ben ik begonnen met hardlopen, maar het enige wat veranderd is mijn conditie en mijn kuiten zijn breder geworden.

Ik vind het vreselijk om in bikini te lopen, het enige voordeel was toen ik in het buitenland nog ging; was dat die zwembroeken bij meiden in waren. Dus kon ik mijn heupen en benen verbergen. Maar hier in Nederland zie je niemand er mee lopen.

Ook ben ik bezig met buikspier oefeningen, maar dat veranderd ook niet veel.

Uiteraard eetpatroon is aangepast ;)[/quote]

Ik doelde meer op je beweging. :)
Maar wanneer je je eetpatroon niet aanpast zul je vrijwel geen resultaat boeken, dat is echt 70% van het afvallen / transformeren.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:10

F_Orumster schreef:
Heb nee gestemd.

Ik begrijp nooit dat in het voorjaar weer de pret van nieuwe bikini's losbarst. Ben ik de enige die hier a) niet vrolijk van wordt en b) niet elk jaar 3 verschillende sets wil scoren om de blits te maken? Ik gebruik jaren dezelfde en als ie af raakt baal ik... weer wat nieuws zoeken wat enigzins niet onflatteus maakt.

Please zeg me dat dit een rare hype is?

Niemand heeft nog gereageerd en ben toch erg nieuwsgierig...

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:13

Ik heb al iets van 6 jaar de zelfde bikini, heb geen fringe bikini (hoofdzakelijk voor onbetrouwbaarheid van site, voor €10 hoef ik ze niet te laten liggen, kan ik altijd afwisselen) en heb me 2 leuke bikini's in de jaren erbij gekocht als ik toevallig een leuke zag, ging ook niet opzoek.
Vind het eigenlijk een best domme hype, die fringe's, iedereen wilt ze en iedereen heeft ze... Erg origineel joh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:15

blensink schreef:
Tat_jana schreef:

Inderdaad gewoon doen :j
Whahaha nee ik ook niet maar er zijn er genoeg die dat wel doen maar die mensen hebben niets anders te doen dan andere te bekritiseren en dus hebben zij een probleem want in hun ogen is er niets goed en hebben over ieder wat op en aan te merken. Tenminste dat is mijn ervaring

Makkelijk praten , nee ik heb vorig jaar na 7 jaar weer op een strand geweest en die stap was al lastig. Die stap van de bikini doe ik echt nog niet..

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:17

Ik vind absoluut niet dat ik een mooi lichaam heb met mijn puistjes op mijn rug, randjes vet en niet te missen bovenbenen, maar ik ben niet van plan daarom maar in mijn lange broek/lange mouwen naar buiten te gaan hoor, ik wil ook gewoon zwemmen... >;) :D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:20

F_Orumster schreef:
F_Orumster schreef:
Heb nee gestemd.

Ik begrijp nooit dat in het voorjaar weer de pret van nieuwe bikini's losbarst. Ben ik de enige die hier a) niet vrolijk van wordt en b) niet elk jaar 3 verschillende sets wil scoren om de blits te maken? Ik gebruik jaren dezelfde en als ie af raakt baal ik... weer wat nieuws zoeken wat enigzins niet onflatteus maakt.

Please zeg me dat dit een rare hype is?

Niemand heeft nog gereageerd en ben toch erg nieuwsgierig...

Ik koop elk jaar twee nieuwe bikini´s sinds ik in het zuiden woon.
Is gewoon nodig met de zwembaden want ze gaan anders ontzettend lubberen. :=
Heb er geen problemen mee.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:24

Ja jij ligt vast even vaak in het zwembad als wij in de douche gaan daar in het zonnige spanje ;)
(heb je mijn post al ontvangen, de buisjes met alcohol?)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:37

Takkie_muis,, als de foto in je profiel echt jou toebehoord vindt ik je een hartstikke leuke meid :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:48

Daar heb ik dus helemaal geen last van. Niemand is perfect, dus waarom zou je je zo druk maken wat anderen van je vinden? Ikzelf heb een deuk in mijn bovenbeen (ongeluk waarbij mijn pony op mij belande en het zadel mijn spieren verplet heeft) je ziet het bij iedere stap. Ik had even een hele moeilijke periode. Ben er uit gekomen door een hele simpele gedachte: als je je bikini aan kunt, dat wil het zeggen dat het hartstikke lekker weer is. Waarom je tijd verspillen met onzin gedachten als je kan genieten van het lekkere weer? Iedereen heeft wel een probleemgebied waar hij/zij niet helemaal blij mee is, ook die mensen waarvoor jij je slechte zelfbeeld onderhoud, terwijl dat helemaal niet nodig is.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 00:25

Ik heb de poll niet ingevuld.. ben op zich tevreden met mijn uiterlijk, maar baal wel wat van mijn love handles/buikje. buikje komt grotendeels door verkeerde houding(trek rug hol) dus dat is relatief makkelijk weg te werken.
mijn grootste probleem zijn m'n borsten... dusdanige cup dat ik hierdoor continue last heb van schouders en nek en ook bikini kopen is erg lastig omdat die ook goed steun moet geven (eerste wat ik ochtends doe is bh aan omdat ik anders hele dag met behoorlijke rugpijn rondloop, eerst ff naar wc kan/gaat nog net :s )

Dora88Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 08:00

Tja, nee niet geheel tevreden, maar daar wordt aan gewerkt. Als ik al mijn uren sporten op tel dan moet ik eigenlijk een afgetraind lichaam hebben, maar helaas ben ik niet zo gebouwd.
Maar bikini haat ik, al is het maar om het feit dat ik door mijn bleke vel (heerlijk rood haar;)) ontzettend snel verbrand dus ik mijd de zon, strand of zonvakanties. Dus ik heb nooit zo veel bikini stress.

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 08:09

Ik voel me niet altijd zeker over me zelf... Ik heb best dikke boven benen alleen ook hele brede bottige heupen... ;) daar in tegen loop ik wel altijd in een bikini ...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 08:58

Hoe je naar jezelf kijkt bepaald hoe jij je voelt.

Ik vond vroeger mijn brede bovenbenen afschuwelijk, had het gevoel dat iedereen er naar keek en dacht "baaaah dik!".
Nu vind ik het een van mijn troeven en weet ik dat veel mensen het juist heel mooi vinden. Vroeger voor de spiegel zag ik "dikke bovenbenen dikke bovenbenen!", nu, exact het zelfde plaatje, zie ik plots "hmmm, in dat rokje komen die benen wel mooi uit."
Mijn heupen zijn breed en ik voelde me daardoor ook altijd dik. Als ik op de foto stond met een mager meisje zag je heel duidelijk dat ik veel breder dan haar was en ik voelde me soms zelfs een olifant. Maar nu vind ik die heupen en het zandloperfiguur dat ik er door krijg juist heel erg mooi en zou ik niet eens willen ruilen met iemand met nauwelijks heupomtrek.
Ben nog exact dezelfde persoon, sterker nog ik heb zelf nog vet bijgekregen. Maar vroeger stond ik voor de spiegel en vond ik alles lelijk en moest "afgetraind" zijn als ik in bikini wou aan. En nu denk ik in bikini "hmm, ik zal nooit gevraagd worden voor een fotoshoot maar ik mag er gerust wezen".

Maar nogmaals mijn vragen aan mensen die zo onzeker zijn: vinden jullie dan van vele mensen aan het zwembad/strand ook "joh, als ik jouw figuur had dan durfde ik niet in bikini rondlopen, iedereen ziet toch hoe dik je bent!". Want als ik de pol moet geloven moet minstens de helft van het strand rondlopen met mensen die beter geen bikini aandoen willen ze niet de lach van de dag worden...

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 09:14

Jup, zit nou al in de stress. Ik zou willen dat ik meer zelfvertrouwen had en mezelf kon accepteren.
Ik ben ruim 20 kilo kwijt in een paar jaar maar nog heb ik best een buik waar ik flink van baal.
D'r kunnen 100 mensen tegen me zeggen dat ik slank ben maar zolang ik 't zelf niet geloof...

M'n moeder is 1.82 en woog altijd 63 kg, m'n oma at toen ze jong was niks, pas als ze voelde dat ze ging flauw vallen 1 blokje kaas om het vol te houden. Nu is ze 85 en nogsteeds met d'r gewicht bezig. Vanwege haar gezondheid kan ze niks meer eten en leeft op astronauten drink, eigenlijk moet ze 6 flesjes per dag maar ze wil er maar 5 omdat ze anders te dik word.. ze weegt nog geen 40 kg... En dan kom ik, vanaf baby af aan al een michelin geweest. Dan krijg je wel de nodige opmerkingen..

En dan ben ik ook nog zo melkfles wit wat het alleen maar erger maakt :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 10:15

spitenmazz schreef:
Jup, zit nou al in de stress. Ik zou willen dat ik meer zelfvertrouwen had en mezelf kon accepteren.
Ik ben ruim 20 kilo kwijt in een paar jaar maar nog heb ik best een buik waar ik flink van baal.
D'r kunnen 100 mensen tegen me zeggen dat ik slank ben maar zolang ik 't zelf niet geloof...

M'n moeder is 1.82 en woog altijd 63 kg, m'n oma at toen ze jong was niks, pas als ze voelde dat ze ging flauw vallen 1 blokje kaas om het vol te houden. Nu is ze 85 en nogsteeds met d'r gewicht bezig. Vanwege haar gezondheid kan ze niks meer eten en leeft op astronauten drink, eigenlijk moet ze 6 flesjes per dag maar ze wil er maar 5 omdat ze anders te dik word.. ze weegt nog geen 40 kg... En dan kom ik, vanaf baby af aan al een michelin geweest. Dan krijg je wel de nodige opmerkingen..

En dan ben ik ook nog zo melkfles wit wat het alleen maar erger maakt :+

Ik hoop dat je zelf ook wel ziet dat het vrij idioot is om op 85ste nog zo met je gewicht bezig te zijn dat je nog maar 40 kg weegt? :)