Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margreet schreef:Evy is "Start to run" ja. Er is ook een tweede serie die opbouwt van 5 naar 10 km. Als iemand er belangstelling voor heeft kan ik de bestanden (.mp3) wel mailen. Van de muziek werd ik zo tegen het einde ook wel een beetje simpel, ik loop toch lekkerder met wat pittigers, maar hoe ze het opbouwt is heel prettig en echt goed te doen.
Ik vond het wel fijn om niet zelf op m'n horloge te kijken, maar gewoon te doen wat ze zegt.
Ik heb ook een hartslagmeter, dat is ook wel heel fijn om te kunnen zien wanneer je in "the zone" zit, dan zie je het ook als je te hoog gaat zitten, dat hou je niet vol en dan kun je iets gas terugnemen en je ronde toch afmaken. Zal 'm morgen eens dragen bij de Shred. Toch fijn om dan te kunnen zien wanneer ik stuk ga, alsof ik dat zo niet merk![]()
Klinkt nu misschien alsof ik heel sportief en fit ben enzo, maar dat is dus echt niet zo hoorGewoon een kantoorbaan en spek zat. Ik loop ook helemaal niet snel, vind ik ook helemaal niet interessant, ik doe het echt voor mezelf en:
[ Afbeelding ]
Ukkiee schreef:DarkShines schreef:Mijn bank hangt zooo comfortabel! Maar ik ga nu toch maar shredden. Wie doet er mee? *schop schop*
Je kan het! Ik heb al gedaan vandaag dus ga niet nog een keer doen
wythlove schreef:Mooie opening!
Zo dag 15 zit er alweer op! Ik vind level 2 gewoon echt leuk om te doen en je ziet bijna elke dag weer verschil!
Als dit af is dan of deze verspreid over de week doen de verscillende levels. Of 6w 6p. Maar niet meer elke dag, hahaha.