MissBonny schreef:Iemand hier een ziektewet uitkering aangevraagd vanwege zijn pfeiffer en niet kunnen werken?
ja hierr ik was helaas een uitzendkracht die net werkte kreeg pfijffer en kreeg geen uitkering via via ben ik in de wajong terecht gekomen dat was 3 jaar geleden
in de tussen tijd zwanger geweest en nu een kindje van 1½ jaar nu ik wil gaan sporten om de kilotjes er af te krijgen ben ik toch wel weer van plan om bloed te prikken want ben er zeker van dat of ik weer bloed armoede heb of de pfijffer weer terug is slaap van 9 tot 9 en dan smiddag als de kleine op bed lig en ik vaak het huishouden heb gedaan lig ik smiddag dus weer in de bank moe en nergens zin in tijdens het tv kijken of internetten val ik dus regel matig in slaap tot ik de babyphone hoor dan is het zo wat weer etens tijd eten we spelen we met de kleine en dan weer bed tijd rond 8 uur dan weer bankhangen dusja ga toch maar een poging wagen om weer t prikken (ben als den dood voor bloedprikken)
dusjaa ben benieuwd voor mij zelf maar weet igg van andere dat pfijfer en heel lang zichtbaar is en heel lang kan duren....

en ben er echt heel blij om!
bah, rotziekte!