(Arme moeder, die heeft afgezien...
)Maar goed, je kunt niet kiezen wat je krijgt en als het er uiteindelijk is hou je er toch wel van, denk ik.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
x_Anne_x schreef:Gelukkig staat deze wet op t programma
http://www.nu.nl/politiek/2946308/lesbi ... ennen.html
Edit:
He toevallig is de eerste kamer gister weer een 'stap' verder.
Voor wie t interessant vindt, hier kon je de wet volgen: http://www.eerstekamer.nl/wetsvoorstel/ ... ouderschap
Ziet er ernstig ingewikkeld uit iig

xManon_ schreef:Saars schreef:Hk wil zelf liever niet dat er een man bij komt kijken en dat er dan één van de twee moeders de 'echte' moeder is. Ik wacht vol ongeduld tot de manier is uitgewerkt waarbij holebikoppels een kindje kunnen krijgen dat genetisch helemaal van hen is. Namelijk met stamcellen!
Lees dit maar even voor meer informatie!
Hier herken ik mezelf best wel in, ik wil ook niet dat het kind van één van de twee is. (Vond eitje van de ander dragen dit trouwens wel aardig opheffen.)
Interessant artikel en het is wel iets waar ergens diep mijn grootste hoop zit.
Samen een kindje kunnen maken lijkt me heel bijzonder, zien dat het kind iets van jou en van de ander heeft.
En wat betreft alleen meisjes kunnen krijgen.. wat vinden jullie er sowieso van?
Maakt het voor een kind van twee moeders uit of het een jongen of een meisje is?
Kun je de behoefte van een jongen niet verzadigen omdat je een vrouw bent?
En kan een homostel een meisje niet voldoende ondersteunen omdat ze zelf bv niet weten hoe het is om ongesteld te zijn?

. Mocht ik een vriendin treffen die er nog zou willen dan oke, kan dat maar nu nog even niet.Elin_ schreef:xManon_ schreef:
Hier herken ik mezelf best wel in, ik wil ook niet dat het kind van één van de twee is. (Vond eitje van de ander dragen dit trouwens wel aardig opheffen.)
Interessant artikel en het is wel iets waar ergens diep mijn grootste hoop zit.
Samen een kindje kunnen maken lijkt me heel bijzonder, zien dat het kind iets van jou en van de ander heeft.
En wat betreft alleen meisjes kunnen krijgen.. wat vinden jullie er sowieso van?
Maakt het voor een kind van twee moeders uit of het een jongen of een meisje is?
Kun je de behoefte van een jongen niet verzadigen omdat je een vrouw bent?
En kan een homostel een meisje niet voldoende ondersteunen omdat ze zelf bv niet weten hoe het is om ongesteld te zijn?
Ik ben sowieso al meer van mening dat een kind een vader EN moeder nodig heeft.
Een man is niet voor niks een man idem dito een vrouw en naar mijn mening kan je die rollen ook niet vervangen.
Ik las hier ergens ook iemand die zei dat diegene niet wilt /liever niet heeft dat het kind zijn of haar vader kent /zijn of haar vader ooit in z'n leven ziet.
Dat vind ik zelfs nog egoiistisch.. Op de natuurlijke manier heb je gewoon een donor nodig en dat kind weet met een bepaalde leeftijd ook wel dat ie niet van de ooievaar komt,maar van man &vrouw.. Verbieden van het zien van zijn of haar biologische vader kan en mag niet naar mijn mening.
Artikel dat je noemt vind ik een heel eng idee.. Ben er eigenlijk fel op tegen, word al geprutst met dieren maar nu ookal met mensen.. Wat voor kinderen worden het? Worden ze ook net zo oud als normale kinderen? Hebben zij net zoveel procent kans
Om gezond te zijn als normale mensen?

) 

Kom zoon we gaan de IKEA PAX kast in elkaar zetten, jottem!
ik vind het artikel over de stamcellen aardig wazig en nietszeggend. Hoe het nu echt in elkaar zit wordt niet verteld, alleen dat het 'misschien in de toekomst mogelijk is'.
'
Hoe vreselijk zoetsappig dat ook klinkt, als ik ze blij zie zijn dan maakt dat mijn dag wel echt goed
En of ze nou later hetero of LBGT zijn, bij de Albert Heijn werken of Chirurg worden... als zij zich daar fijn bij voelen dan ben ik heel gelukkig voor ze! 

)