Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 10:52

assileM schreef:
Hallo!

Hier nog iemand die over een paar jaar graag een borstvergroting wil doen. Ikzelf heb een pectus excavatum (trechterborst) en dit bellemerd de borstgroei. Ik heb nu zelf een cup A75 dus het valt nog mee. Maar door de kleinere cup prikken de beugels van de bh in mn borstbeen door mn pectus. Een grotere maat zou dus voor mij medisch gezien beter zijn en daar ga ik me sws veel beter bij voelen.

Ik zet even een stipje bij dit topic! En TS heel veel succes met jou borstvergroting!!

Haha bedankt maar die is al een half jaar geleden gedaan hihi!

magicmist

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:09

ik lees hier even mee.
ik wil nl niet zo zeer een borstvergroting, maar wel een lift.
ik ben nl 80 kilo afgevallen en mijn borsten zijn uhh tja hangende vellen.
ik had nl cup e. de cup is er nog, maar met weinig inhoud.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:13

Wat knap dat je zoveel kwijt bent zeg Magicmist! Respect! Kan me voorstellen dat dit voor je huid en met name voor je borsten veel doet! Dan is een borstlift de ideale oplossing inderdaad!

Houd je ons op de hoogte? Succes in elk geval!
Kans is denk ik groot dat je het trouwens vergoed krijgt? Of valt dit buiten de vergoedingen?

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:19

dit valt buiten de vergoedingen.
ik wil ook een buikwandcorrectie, maar het wordt eerst sparen en ik wil ook nog kinderen.
dus wijzer om het erna te doen. mits alles lukt :D

het is zo lastig nu om fatsoenlijk passende bh s te vinden.
heb de cupmaat wel nodig, maar 1x bukken en alles hangt eroverheen :+

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:27

Dat kan ik me wel inbeelden inderdaad! 'vel' is natuurlijk losser en in een bh zit alles netjes samen, waardoor je inderdaad aan een flinke cup komt. Raar dat dit soort dingen niet vergoed worden eigenlijk. Borstverkleining wel in elk geval.

Mijn borstvergroting werd ook niet vergoed, op allerlei dingen gegooid. Psychisch enz, maar dat maakte niets uit voor de verzekering. Nee is nee.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:29

StalNollie schreef:
als je nog even wacht kun je later je kinderen het beste meegeven door b voeding te geven. ik zou dat persoonlijk belangrijker vinden als me eigen uiterlijk
en overigens doet zwangerschap ook veel met je borsten dus zou dat ook afwachten.

:j doet heel veel met je borsten,
de eerste borstevoeding proberen te geven, duurde een week, had een hele ontevrede baby (bleek te weining voedingstoffen aan te maken) bij de 2de niet eens geprobeerd.

en heb na 2 zwangerschappen nogsteeds cup D, maar wel in de vorm van slappe theezakjes, inplaats van welgevormde borsten.

ben van mening dat ieder deze keus zelf moet maken, TS geeft in haar opening aan bewust te zijn van de risco's en alles, dus a er dan toch niet ove r in en zeker niet over door.

TS ik kan je geen ervaring van kliniek geven, maar wil je wel succes wensen, en doe waar jij je goed bij voelt,, het is jou lichaam. :j

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 13:45

Voeding uit een flesje is tegenwoordig ook prima :P borstvoeding hoef ik niet zo nodig te geven, sorry _O-

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:09

BertBaley schreef:
Voeding uit een flesje is tegenwoordig ook prima :P borstvoeding hoef ik niet zo nodig te geven, sorry _O-

nee die van mij deden het ook prima op de fles hoor :j

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:14

bertbaley,wat men zegt over voeding is onzin. Mijn zoontje is ook gezond groot geworden (nou ja hij is 2 ) met flesvoeding. Borstvoeding is niet per definitie beter en zeker niet in nl met alle eisen aan de voedingen dus vind ik, sorry, nergens op slaan. (heb niet alle pagina's gelezen) Hopelijk ben je goed hersteld en blij met je beslissing! Want tenslotte ben jij de enige die het kan maken het is jouw lichaam!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:19

Laten we hier aub geen discussie over borstvoeding beginnen, maar ik kan er echt absoluut niet tegen als je zegt dat het onzin is om borstvoeding te geven. :') Borstvoeding is WEL per definitie beter, altijd. Je kunt met de beste fabrieken ter wereld geen levend product maken van een poeder. Ik zeg niet dat je daarom ook maar een slechte moeder bent als je geen borstvoeding geeft, er zijn redenen te bedenken om het niet te doen, want zo zwart-wit moet je het echt niet stellen, maar je moet echt geen klets gaan verkopen.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:37

Iris82 schreef:
Laten we hier aub geen discussie over borstvoeding beginnen, maar ik kan er echt absoluut niet tegen als je zegt dat het onzin is om borstvoeding te geven. :') Borstvoeding is WEL per definitie beter, altijd. Je kunt met de beste fabrieken ter wereld geen levend product maken van een poeder. Ik zeg niet dat je daarom ook maar een slechte moeder bent als je geen borstvoeding geeft, er zijn redenen te bedenken om het niet te doen, want zo zwart-wit moet je het echt niet stellen, maar je moet echt geen klets gaan verkopen.

ja hoor borst voeding was echt beter geweest voor mijn zoontje, :')
zo weinig voeding dat ik aan maakte had hij nu tussen 6 planken gelegen. -O-

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:42

Wanneer het gaat dan is borstvoeding gewoon beter. Dat is wetenschappelijk bewezen en kan je niet om. Wanneer het niet gaat en dat kan voor verschillende redenen (gevoelsmatig, je lichaam). Kan je op flesvoeding overstappen. Iedereen maakt die keuze zelf en kan je niet veroordelen. Maar het is gewoon beter daar kan je niet vanuit.

Door mijn protheses zal ik bv geen borstvoeding kunnen geven.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:48

borstvoeding is het beste pffffff baah wat baal ik daar van,
ben ik nu een slechte moeder omdat ik wel wilde maar niet genoeg voedingstoffen aanmaakte?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:48

hanny_jelke, ik zeg toch dat er redenen te bedenken zijn om het niet te doen? En hoppa, daar heb je er eentje. ;) Dus voor jullie was op dat moment flesvoeding een betere keuze, maar dat wil niet zeggen dat het product een beter of een gelijkwaardig product is.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:49

Iris82 schreef:
Ik zeg niet dat je daarom ook maar een slechte moeder bent als je geen borstvoeding geeft, er zijn redenen te bedenken om het niet te doen, want zo zwart-wit moet je het echt niet stellen, maar je moet echt geen klets gaan verkopen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:55

Dus is het op dat moment WEL beter om flesvoeding te geven, omdat je borstvoeding geen stoffen bevat,zoals hier destijds. Maar goed dat is allemaal off topic.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:58

Borstvoeding zal ook wel beter zijn dan flesvoeding als je niks ongezonds binnen krijgt en je lichaam het prima doet. So what? Kindertjes ook maar alles verbieden meteen?

Als je mooie borsten wilt moet je dat vooral doen, ben persoonlijk ook eraan te denken op het te doen als ik met een jaar of 22 nog niet veel heb. Kinderwens of niet, groot worden ze (borsten én kinderen). :')

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:59

Iris82 schreef:
rockey schreef:
Heb ik nou nog nooit gehoord dat het met een roesje wordt gedaan? En al helemaal niet achter de spier ??

Ik heb het voor de spier en bij mij was het alleen een spierpijn gevoel

Er zijn er die het onder plaatselijke verdoving doen. Het is goedkoper, niet omdat er geen ziekenhuisruimte gehuurd hoeft te worden zoals hier ergens stond, maar omdat er geen anesthesist aanwezig hoeft te zijn die de narcose begeleidt.

Het nadeel is wel dat er extreem veel plaatselijke verdoving gespoten moet worden dat meer kansen op bijwerkingen geeft en er alsnog een roesje gegeven worden. Er zijn meer risico's aan verbonden en een hoop plastisch chirurgen willen er ook echt niet aan.

Over achter en voor de spier: vriendin van mij die laat zich opereren binnenkort en daarbij wordt het implantaat tussen de spier geplaatst. Is een nieuwe techniek zonder de nadelen van beiden methodes. :)

techniek bestaat er al even hoor..

ik vond op de spier het mooiste :) en daarbij snelste herstel

en borstvoeding kan hier gewoon gegeven worden.

chirurg zegt dat kinderen krijgen funest is voor je borsten.

maar met implantaten erin ze er minder mee naar de kl*te gaan. ach ik zie het wel, tegen die tijd wil ik er vast toch nieuwe in./

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 16:44

Iris82 schreef:

Iris82 schreef:
Ik zeg niet dat je daarom ook maar een slechte moeder bent als je geen borstvoeding geeft, er zijn redenen te bedenken om het niet te doen, want zo zwart-wit moet je het echt niet stellen, maar je moet echt geen klets gaan verkopen.

spreekte elkaar nogal tegen vind je niet?

borst voeding is niet per definitie beter, alles behalve, mensen zoals jij, kennen de problemen achterborst voeding geven blijkbaar dus niet.

klinkt meschien even heel hard voor je sorry zo is het niet bedoelt,

maar er is voor ieder een reden om wel of geen borstvoeding te geven, en wat die reden ook is, dat is d keus van die persoon, en die hoeft dan niet steeds te horen dat borstvoeding beter is en bla bla bla,

ik wordt zo ziek van die borstvoeding maffia, mensen beseffen niet eens wat ze zeggen,
want eet jij ongezond, dan krijgt je baby ongezond eten binnen,
maak jij niet genoeg voeding stoffen aan, dan krijgt je kind onvoldoenden voeding binnen.

NEE, borst voeding is niet per definittie better, dat is per persoon en situatie verschillend.
en hier in nederland moet het aan bepaalden eisen voldoen voor het verkocht mag worden,
vaak zitten er al extra vitamines aan toe gevoegt, die ze uit de borstvoeding niet binnen krijgen maar extra via druppels ofzo moeten krijgen.

dus denk dat je je mening echt even bij moet stellen

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 16:48

Hanny, je leest ook alleen wat je lezen wilt?

Dat Y beter is dan X, betekend ook niet direct dat X slecht is, enkel dat het (gemiddeld gezien) slechter is als Y :+ En je kind kwalitatief minder goede voeding geven maakt je niet per direct een slechte moeder.

Waar kunnen jij over vallen, zieken over borstvoed-mafia omdat jij dingen leest die er niet staan.

"Ik vind wit mooi" is zeker ook direct een opmerking van een racist. :+

Ik weet niet wat ik erger vind, 23 en moeder of 23 en dan (nog) zo een denkwijze.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 16:56

xSlvna schreef:
Hanny, je leest ook alleen wat je lezen wilt?

Dat Y beter is dan X, betekend ook niet direct dat X slecht is, enkel dat het (gemiddeld gezien) slechter is als Y :+ En je kind kwalitatief minder goede voeding geven maakt je niet per direct een slechte moeder.

Waar kunnen jij over vallen, zieken over borstvoed-mafia omdat jij dingen leest die er niet staan.

"Ik vind wit mooi" is zeker ook direct een opmerking van een racist. :+

Ik weet niet wat ik erger vind, 23 en moeder of 23 en dan (nog) zo een denkwijze.

:') als ik maar weet hoe ik er over denk en alleen lezen wat ik lezen wil nee hoor, want lees haar bij de post die ik Quote's die ik van haar heb genomen, die spreken elkaar tegen,
ik geef daar in heel duidelijk aan wat daarin in mij mening niet klopt.

zal het nog schokkender voor je maken 23 2 kids en gescheiden, een eigen huisje en finacheel met bijde benen aan de grond :O 8)7

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:00

Vertel op Hanny, waar noemt ze moeders die geen borstvoeding geven slechte moeders? Citeer het eens.

Wel kan ik van Iris het volgende citeren
Citaat:
er zijn redenen te bedenken om het niet te doen

Van jou
Citaat:
maar er is voor ieder een reden om wel of geen borstvoeding te geven,

Je bevestigd enkel wat zij zegt, maar gaat er toch (redelijk) aanvallend op in.

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:01

... ik snap niet waarom er hier nog steeds gediscussieerd wordt over wel of geen borstvoeding... daar is dit topic helemaal niet voor. Graag dus afkappen, en elders voortzetten.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:01

Zullen we weer ontopic gaan? Denk dat de discussie fv / bv al vaak genoeg gevoerd is en dit topic lijkt me er niet de plaats voor.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:35

xSlvna schreef:
Vertel op Hanny, waar noemt ze moeders die geen borstvoeding geven slechte moeders? Citeer het eens.

Wel kan ik van Iris het volgende citeren
Citaat:
er zijn redenen te bedenken om het niet te doen

Van jou
Citaat:
maar er is voor ieder een reden om wel of geen borstvoeding te geven,

Je bevestigd enkel wat zij zegt, maar gaat er toch (redelijk) aanvallend op in.

sorry maar zei zegt dat borstvoeding per definiti beter is, (en dus die het niet geven zijn slecht) zo lees ik het dan.

en het is niet per definitie beter, en daar voor kun je mij vorige reactie lezen, waar in ik duidelijke redens aan geef waarom het niet altijd beter is.

en over aanvallen zullen we maar niet spreken he, het schokkend noemen dat ikop me 23ste moeder ben zonder dat je het ware verhaal kent ;)