Geesten zien.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rider1

Re: Geesten zien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 18:08

Dat is wel leuk, heb ook zo'n vriendin ;)

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 18:33

echt super handig :D

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 18:47

Haha dat heb ik met mijn man!

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 19:24

taartjee schreef:
ik meld me ook even.
vroeger zag ik wel geesten, sinds een jaar of twee is dit helaas verdwenen.
wel voel ik de aanwezigheid van geesten, en heb ook nog wel een mooi verhaaltje :)

mijn verzorgpaard was plotseling overleden (ze was 12, wss een hersenbloeding) en ik heb het daar echt moeilijk mee gehad, maar goed.
ik was samen met vriendin (die ook gevoelig is voor geesten enzo) we zaten in de middle of nowhere op een hek ( denk aan zaai xd) we zaten een beetje te praten, en ineens ziet zei een heel leger met geesten, aan de andere kant van het kanaal. ( wij zaten op hek, daarachter dus weiland, daarachter het kanaal en daar stonden ze) het werden er steeds meer, en wij voelden echt een hele kille sfeer ineens. horen we ineens het geluid van een galopperend paard, blijkt dus dat mijn overleden verzorgpaard zich aan het uitleven was in dat weiland, van links naar rechts. alsof ze die geesten van ons weg wilde houden. even later, voel ik ineens een duw in mijn rug, staat zei daar met der ondeugende kop tegen mijn rug aan te schuren, ik voelde haar warmte. dat 'leger' kwam ineens steeds dichterbij en Lotte (paard) begint ons te beschermen. wij hebben nog nooit zo hard gerend! kwamen ook nog een hond tegen met baasje, begint dat ding in de richting van die geesten te grommen en te staren en begint me een partij te blaffen. echt nog nooit zo bang geweest als toen!

lag in me bed, en kon heel slecht slapen (had het enorm koud) voel ik ineens zo'n warme vlaag en ruik ik haar geur, had het meteen weer warm!

Ooooh, wat een mooi verhaal! :)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 19:29

Ik geloof er wel in, maar zien doe ik niet, al voel ik soms wel wat.

Zoals mijn pake overleed om 'snachts 2 uur, en ik werd die nacht om 2 uur wakker omdat mn radio opeens aanging.

En de nacht daarna ging ik in bed liggen, en opeens begint mn deken te bewegen, mn deken wordt meer over me heen gelegd en ik voel dat er iemand over mn bol aait.

echt van huh?

En heb veel meer verhalen :') maar zal jullie daar niet mee lastig vallen :')

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 19:36

zeg op!

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:26

Rianne, je zei tegen mij altijd in de eerste dat je het wel zag..
Dacht al laatst.. Hoor haar er nooit meer over ;p

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:29

Ik heb 1 keer een kwade ziel in huis gehad,die werd behoorlijk handtastelijk.
Hij trok me 1 keer de w.c. in [echt waar] en toen ik onder de douche stond voelde ik zijn handen.Daar schrok ik toen écht heel erg van,ik ben nooit bang,maar toen werd ik dat wel.
En 1 keer toen ik op de bank t.v. aan het kijken was,trok hij me benen uit elkaar,althans dat probeerde hij.
Ik heb toen gescholden enz.enz.en blijkbaar heeft dat geholpen want ik heb er al een poosje geen last meer van.

Een ziel [een man] die hier vroeger woonde heb ik via de t.v. naar het licht geleid.
Die ervaring was geweldig mooi om mee te maken en te zien.

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:33

Leg over dat laatste eens wat meer uit !
Gedver wat verschrikkelijk dat die ziel of geest zo ver ging !

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:44

Fair schreef:
Ik geloof er wel in, maar zien doe ik niet, al voel ik soms wel wat.

Zoals mijn pake overleed om 'snachts 2 uur, en ik werd die nacht om 2 uur wakker omdat mn radio opeens aanging.

En de nacht daarna ging ik in bed liggen, en opeens begint mn deken te bewegen, mn deken wordt meer over me heen gelegd en ik voel dat er iemand over mn bol aait.

echt van huh?

En heb veel meer verhalen :') maar zal jullie daar niet mee lastig vallen :')

Vertel vertel! :))

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:45

gohya schreef:
Ik heb 1 keer een kwade ziel in huis gehad,die werd behoorlijk handtastelijk.
Hij trok me 1 keer de w.c. in [echt waar] en toen ik onder de douche stond voelde ik zijn handen.Daar schrok ik toen écht heel erg van,ik ben nooit bang,maar toen werd ik dat wel.
En 1 keer toen ik op de bank t.v. aan het kijken was,trok hij me benen uit elkaar,althans dat probeerde hij.
Ik heb toen gescholden enz.enz.en blijkbaar heeft dat geholpen want ik heb er al een poosje geen last meer van.

Een ziel [een man] die hier vroeger woonde heb ik via de t.v. naar het licht geleid.
Die ervaring was geweldig mooi om mee te maken en te zien.

Wow, ik moest er wel wat bij lachen toen je zei dat hij je in de wc trok :=
maar dit moest wel heel eng geweest zijn... Heb je nog meer meegemaakt?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:46

Ik lag zoals elke avond op de bank t.v. te kijken.En bijna elke avond val ik in slaap,gemiddeld een uurtje en word dan weer wakker om vervolgens verder t.v. te kijken.Op een avond wer hetzelfde,maar toen ik wakker werd kwam er uit de t.v. een heel mooi fel wit licht.De hele huiskamer was wit verlicht,je zag geen meubels of muren meer,alleen dat mooie licht.Je kon er gewoon inkijken ondanks dat het zo fel was.Dit duurde enkele seconden en toen was het licht weer weg en had ik weer gewoon beeld op t.v.
Het voelde heel erg fijn dat licht,het was zacht,gelukkig,mooi,gewoon niet te beschrijven.
Ik heb heel lang niet geweten wat het geweest moest zijn,en een paar weken terug viel het kwartje.
Het was de ziel van de overleden man die in dit huis had gewoont.Ik had hem heel lang in huis,via de lampen praatte hij met me,hij hielp met klusjes,iets wat kapot was,was opeens weer gemaakt.Hij liet duidelijk merken dat hij er was.Hij deed de deur zachtjes open,praatte met de hond of de kat,liet de vogeltjes soms schrikken,liet de casette recorder spelen zonder dat de Playknop was ingedrukt.

Na dat licht was álles weg,er gebeurde niets meer.En toen wist ik,die man is naar het licht gegaan via mijn t.v. en mijn aanwezigheid.

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:50

gohya schreef:
Ik lag zoals elke avond op de bank t.v. te kijken.En bijna elke avond val ik in slaap,gemiddeld een uurtje en word dan weer wakker om vervolgens verder t.v. te kijken.Op een avond wer hetzelfde,maar toen ik wakker werd kwam er uit de t.v. een heel mooi fel wit licht.De hele huiskamer was wit verlicht,je zag geen meubels of muren meer,alleen dat mooie licht.Je kon er gewoon inkijken ondanks dat het zo fel was.Dit duurde enkele seconden en toen was het licht weer weg en had ik weer gewoon beeld op t.v.
Het voelde heel erg fijn dat licht,het was zacht,gelukkig,mooi,gewoon niet te beschrijven.
Ik heb heel lang niet geweten wat het geweest moest zijn,en een paar weken terug viel het kwartje.
Het was de ziel van de overleden man die in dit huis had gewoont.Ik had hem heel lang in huis,via de lampen praatte hij met me,hij hielp met klusjes,iets wat kapot was,was opeens weer gemaakt.Hij liet duidelijk merken dat hij er was.Hij deed de deur zachtjes open,praatte met de hond of de kat,liet de vogeltjes soms schrikken,liet de casette recorder spelen zonder dat de Playknop was ingedrukt.

Na dat licht was álles weg,er gebeurde niets meer.En toen wist ik,die man is naar het licht gegaan via mijn t.v. en mijn aanwezigheid.

Dit is echt mooi, heel mooi zelfs! Hij communiceerde met je, zonder je bang te maken, en je hebt hem geholpen :)

Wat was de eerste x die je meemaakte?

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:56

Ik meld me, ergens wil ik het wel geloven.. dat zeker, maar soms twijfel ik echt.
Of ik iets ervaren heb, ja.. of het een geest oid was? Of een waanbeeld, geen idee.

Ben zeker geintresseerd, in filpjes, verhalen enz.

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 20:58

Musiess schreef:
Ik meld me, ergens wil ik het wel geloven.. dat zeker, maar soms twijfel ik echt.
Of ik iets ervaren heb, ja.. of het een geest oid was? Of een waanbeeld, geen idee.

Ben zeker geintresseerd, in filpjes, verhalen enz.

Wat hebje meegemaakt? Hoe reageerde je? Wat was HUN reactie? Kwam het meer voor,....?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:01

Rider1
Ja dat was de eerste keer.En ik had het voor geen goud willen missen.
Ik zie ook vaak overleden mensen naast iemand staan waar ik dan mee praat.
Ik vraag die persoon dan of haar oma overleden is,of opa,tante,oom,enz.Als ze dan ja zeggen dan vertel ik wat de overledene tegen mij verteld.Sommige vinden het heel eng en willen er niets over horen [ik stop dan ook] en sommige vinden het geweldig en worden emotioneel of gaan huilen.
Maar er zijn ook opdringerige zielen hoor,die willen zó graag nog iets vertellen aan hun na bestaanden via mij,omdat ze dat zelf niet meer kunnen.
Ik heb alles de laatste tijd op een laag pitje gezet,het werd té druk in me hoofd enzo.

Ze zeggen dat ik een 'lichtmaker' ben.Dat is iemand die zielen naar het licht lijd.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:02

daniquexx schreef:
[naam], je zei tegen mij altijd in de eerste dat je het wel zag..
Dacht al laatst.. Hoor haar er nooit meer over ;p

Ja ik zei tegen jou ook dat het emer voelen is, je voelt een aanwezigheid en dat krijg ik het beeld in mijn hoofd.
Maar ik moetzeggen dat het steeds minder wordt :n

En eigenlijk vind ik dat niet zo heel leuk :n

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:03

Ik geloof té sterk in geesten en het paranormale. Maak mezelf er gek mee.

Voel af en toe wel wat, geloof ook absoluut dat er nog overledende bij me zijn en ook aardsengelen zie ik wel een kern van waarheid in.
Vriend van mij voelt dingen bij mensen, zoals depressie of onzekerheid en ziet aura's. Ontzettend intressant.
Orbsen zijn ook zo indrukwekkend.. Kennis is overleden op vakantie, op alle foto's die op die vakantie zijn gemaakt zit een orb. -O-

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:03

Wauw, dit is echt wel cool!

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:04

casperzazoe schreef:

Voel af en toe wel wat, geloof ook absoluut dat er nog overledende bij me zijn en ook aardsengelen zie ik wel een kern van waarheid in.
Vriend van mij voelt dingen bij mensen, zoals depressie of onzekerheid en ziet aura's. Ontzettend intressant.
Orbsen zijn ook zo indrukwekkend.. Kennis is overleden op vakantie, op alle foto's die op die vakantie zijn gemaakt zit een orb. -O-

Wat is een orb?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:06

Rider1 schreef:
casperzazoe schreef:

Wat is een orb?

Lastig uit te leggen..
Het bewijs dat er iets aanwezig is bij je, in vorm van een overledende. Kan in het huis zijn of het gaat met jou mee.
Afbeelding

maar het kan ook zo zijn: :=
http://i944.photobucket.com/albums/ad28 ... 65JPGb.jpg

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:08

Godsamme.
Nu denk ik er weer over na en ga ik me weer dingen verbeelden. Zit in een eng kamertje waar ik me nooit zo op mn gemak voel dus nu helemaal niet haha :')

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:09

Die eerste foto is toch gewoon een vlekje van de camera?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:12

Is ook vaak dat het een stofje is op de camera, maar soms is het dus wel echt een orb. Lastig te zien

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:14

aaaaha :)