Ben jij tevreden met je haar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:55

Ik heb een hekel aan mijn haar. Ik heb veel haar, maar heel fijn en heel droog en 1 uurtje na het wassen/drogen ligt het weer vol knopen. Soms heb ik bijna dreadlocks, zo erg stroppen ze. Ik heb zo een adams familie kop maar dan in het donker blond. Bovenaan steil en onderaan wat krullen, maar het lijkt nergens op omdat het zo pluist enzo. Heksenhaar is het. Ik ben verdoemd.
Ik ga er deze week eens naar de kapper. Bijna 1 jaar geleden, maar ja een kapper maakt bij mij niet veel uit of ik zou om de 2 weken moeten gaan. Deze keer wil ik een sidecut. Twijfel nog of dat bij mij wel zal staan. Denk bij mijn gezicht wel, maar met mijn heksenhaar erbij ga ik vrees ik wel gemakkelijk een marginale look hebben met een sidecut in plaats van een nette gesofisitceerde.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Ben jij tevreden met je haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:56

Redelijk tevreden, met de kleur iets minder. Dat lijkt wel ieder jaar donkerder te worden.
Maar het groeit wel heel rap en daarom heb ik het na knippen altijd redelijk vlot weer op lengte.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 13:57

Ik ben op zich ontzettend blij met mijn haar en dan vooral de kleur. Ik heb heb rood krullend haar, maar voordeel bij mijn haar is dat ik eigenlijk een beetje tussen krul en slag inzit, en ik draag het meestal dan ook in slag.
Het is wel heel dik, en voor sommige dingen ook wel te dik. Ik kan het niet fatsoenlijk in een vlecht dragen, want dan komt er echt een heel klein minivlechtje uit. Ook is het wel een beetje pluizig, maar vind het niet heel erg storend.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 14:02

Ik ben tevreden met mijn haar :j Het is een volle bos steil haar wat ook nog gigantisch snel groeit. Daarom ben ik ook haardonor voor de haarstichting :) . Ben het nu lang aan het laten groeien en in juni dit jaar gaat de tweede pluk die kant op. Ik laat het dan weer tot net over mijn schouder afknippen, en dan kan ik weer met een "kort" koppie de zomer in!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 14:02

Ik heb dik, veel haar met een lichte slag. Ben het nu weer aan het groeien (komt nu ongeveer iets onder mijn kaaklijn uit) na het bijna 10 jaar kort te hebben gehad! Ben benieuwd :j

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:25

ik heb verschrikkelijke krullen.
de ene dag zijn ze verschrikkelijk leuk en en de andere dag zijn ze verschrikkelijk rot
maar andere vinden mijn haar prachtig.
ben er opzich wel blij mee

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:51

Meestal ben ik er wel blij mee :)
Heb halflang haar, tot m'n bh bandje, donkerblond/lichtbruin en natuurlijke highlights het hele jaar door! :)
Heb krullen in m'n onderlaag, maar m'n bovenlaag is te zwaar dus wordt het slag. Heb fijn, maar heel veel haar.
Momenteel heb ik het in laagjes, maar ik wil het graag langer laten groeien ;)
Ik hoef er meestal niet veel voor te doen,ik kan soms ook zo de deur uit, maar soms zit het echt verschrikkelijk! ;p opsteken/vlechten o.i.d is ook makkelijk,heb ik fijn haar voor.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:08

Soms :')
Het pluist soms wel erg hard, maar andere keren ligt het wel goed :D

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:58

Jahoor :D
lang bruin steil, meestal kan ik er mee overweg, maar soms... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:01

Ik ben best tevreden met mn haar :D Donkerbruin met slag, af en toe flikker ik er een roodtintje doorheen in de vorm van een kleurspoeling. Blijft altijd wel lang plakken omdat je rood gewoon heel lang blijft zien.

Enige spijt die ik ooit heb gehad is het (tot twee keer aan toe :') ) laten knippen van een pony, en het totaal afknippen van mijn haar tot net onder mijn oren, terwijl het tot mijn billen kwam. Het is nu gewoon weer gemiddelde lengte, en ik draag het vaak in een staart of los. Soms frummel ik er een knotje in maar omdat ik erg dik haar heb lukt dat met de meeste elastiekjes gewoon niet...

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:04

Nee, ik ben totaal niet tevreden met mijn haar := het is precies niet stijl en net geen krullen. Dus stijl ik t altijd. En ook over de kleur ben ik niet tevreden. Er zit een rare rode gloed over m'n haar heen en ik heb t al is bruin geverfd maar dat was er na een week al uit. En op dit moment is t net te kort voor wat mij staat, maar dat groeit wel weer :)

drae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:06

nee het is te kort vind ik...
kleur mag ook wel wat effen zijn, er zit licht blond bruin en tussen kleuren in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:12

Ik zou wel krullen willen :') , nee ik ben tevreden. Het groeit zonder pokon al als kool , nu in de winter dof maar normaal mooi kleurtje en al met al heb ik niks te klagen. in de ochtend borstel erdoor en klaar!

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:19

Opzich wel tevreden, soms vind ik dat het teveel pluist of stijl ik het omdat ik geen zin heb in de slag, maar heb vol, dik en lang haar dus mag niet klagen :)
Ben het nog steeds aan het laten groeien.
Heb alleen heeeel erg spijt dat ik het vorige zomer blonder heb geverfd want nu groeit het gigantisch lelijk uit omdat ik het niet wil blijven verven.. maar dat is even doorbijten tot het ergste stuk eruit is.

Hier een foto:
http://tinypic.com/r/e15bf7/6

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:28

Ik heb lang, dun licht blond haar. Ik ben er blij mee! Het groeit mij alleen wat te langzaam. Sinds 3 jaar is er hooguit 8cm bij gekomen.
Ik gebruik na elke wasbeurt haar olie om mijn haar uit de klitten te houden. Plus het geeft een mooie glans. http://i822.photobucket.com/albums/zz14 ... _oil02.jpg
(Aanrader voor iedereen die snel klitten heeft)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:30

Ik ben de afgelopen dagen wat minder blij met m'n haar maar na wat gemopper hoop ik dat ik het vrijdag helemaal mooi met een paar krullen kan krijgen.

Denk dat ik er volgende week maar een stukje af laat knippen, het is nogal droog de laatste tijd en ik verlies m'n halve bos haar. Gelukkig heb ik nog genoeg over. :')

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:35

Nou eigenlijk haat ik mijn haar, ik heb dik steil donkerbruin haar, maar echt echt heel steil geen ene krul blijft langer als een half uur zitten.
Wel ben ik blij dat ik sterk haar heb, ik verf het zo vaak, en heb t een keer gepermanent en nog steeds dik en gezond haar.
Maar ik kan er niks mee doen, alleen los of een paardenstaart.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:37

Ik ben tevreden met mijn haar. :) Maar het ligt wel erg aan wat voor kapsel ik heb. Een tijdje terug wilde ik mijn pony zo lang laten groeien dat het bij mijn haar in een staart kan, maar m'n haar werd te zwaar en ik kreeg er echt een saai gezicht van. Nu heb ik weer een pony en lekker lagen in m'n haar. :D

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:27

Ik vind m'n haar wel leuk..

Vroeger had ik krulletjes, daarna werd dat slag, en nu is het helemaal stijl :P
Ben benieuwd wat m'n haar hierna gaat doen, haha!

Heb ook al van alles gedaan met m'n haar, ben van me zelf donker..
Heb er blond in gehad (lokjes)
Heb er een soort rode gloed in gehad
Heb er blauw in gehad (helaas toen weddenschap verloren) :')
En nou heb ik het de laatste tijd net een tint donkerder dan dat ik zelf ben.

Verder heb ik het afgelopen zomer (voor mijn doen) kort laten knippen, net boven m'n schouders.
Heb verschillende pony's gehad, recht, schuin en nu geen..

En nou maar weer even aankijken wat ik er nou weer mee ga uitspoken :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:13

Ik ben even aan het denken wat ik morgen met mijn haar doe (chique feestje) maar ik heb zulk flexibel haar.. Hier wat gekruld Afbeelding
Foto met steil haar in profiel. :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:14

De ene dag ben ik er wel tevreden mee, de andere niet :') Heb van nature slag in m'n haar en af en toe valt m'n haar uit zichzelf leuk maar meestal zit het totaal niet :n

Chinas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:15

Ik ben erg blij met mijn kleur (blond). Heb van mezelf stijl haar maar doe er eens in de zoveel tijd een permanent in omdat ik dat mooier vind :)
Ik zorg gewoon dat ik blij ben met mn haar

MargjeBella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:25

Ik ben zeer tevreden met mijn haar :) Ik heb donkerblond, heel lang, heel dik haar, met een beetje een golf en slag erin, ik krul het vaak en dan is het nog mooier :)

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 23:10

Ik ben er wel erg tevreden mee. Heerlijk makkelijk. Ik stap uit bed en het zit wel prima, hoef het ook nooit te borstelen.
Flinke bos, dik, stijl, bruin haar wat steeds donkerder wordt.
Het liefst had ik natuurlijk een kop vol krullen maar volgens mij wil iedereen altijd het tegenovergestelde hebben :D
Op het moment heb ik er een lekker rood kleurtje in waar ik erg tevreden mee ben.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 17:06

Als het wat meer, wat dikker, wat langer, een slagje zou hebben en zo in dit kleurtjes geverfd, wel :+.