Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het is een volle bos steil haar wat ook nog gigantisch snel groeit. Daarom ben ik ook haardonor voor de haarstichting
. Ben het nu lang aan het laten groeien en in juni dit jaar gaat de tweede pluk die kant op. Ik laat het dan weer tot net over mijn schouder afknippen, en dan kan ik weer met een "kort" koppie de zomer in! 

Donkerbruin met slag, af en toe flikker ik er een roodtintje doorheen in de vorm van een kleurspoeling. Blijft altijd wel lang plakken omdat je rood gewoon heel lang blijft zien.
) laten knippen van een pony, en het totaal afknippen van mijn haar tot net onder mijn oren, terwijl het tot mijn billen kwam. Het is nu gewoon weer gemiddelde lengte, en ik draag het vaak in een staart of los. Soms frummel ik er een knotje in maar omdat ik erg dik haar heb lukt dat met de meeste elastiekjes gewoon niet...
het is precies niet stijl en net geen krullen. Dus stijl ik t altijd. En ook over de kleur ben ik niet tevreden. Er zit een rare rode gloed over m'n haar heen en ik heb t al is bruin geverfd maar dat was er na een week al uit. En op dit moment is t net te kort voor wat mij staat, maar dat groeit wel weer
Maar het ligt wel erg aan wat voor kapsel ik heb. Een tijdje terug wilde ik mijn pony zo lang laten groeien dat het bij mijn haar in een staart kan, maar m'n haar werd te zwaar en ik kreeg er echt een saai gezicht van. Nu heb ik weer een pony en lekker lagen in m'n haar.

.