Ripped in 30 van Jillian Michaels. Doe je ook mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Re: Ripped in 30 van Jillian Michaels. Doe je ook mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 13:23

Ja, ook met groenten! Ik werk niet met recepten, ik maak wat me lekker lijkt :) Zometeen maak ik een smoothie met:

mini ananasje
dragonfruit
bramen
banaan
appel
minneola
witlof
spinazie
pindakaas
munt
gember

En dat deel ik dan in tweëen en dan ben ik voorzien voor de middag :D
Vanavond maak ik een 'smoothie' met alleen groenten, maar ook met wat linzen, zilvervliesrijst en krieltjes. Verse kruiden erbij, hartstikke lekker hoor :9

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 15:40

Ik heb alles op z'n moeilijkst gedaan bij Level 2, maar vraag me niet hoe :n Ik ben he-le-maal kapot en ik kan de keren niet tellen dat ik dood ben gegaan :+

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 15:41

Goed bezig phor!!!!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:37

Grrr ik had me echt voorgenomen even nu weekend lang te gaan genieten. Maar voel me nu al beetje schuldig dat ik vanavond ga Mac-en, carnavallen enzo....

Wilde ook allemaal slechte dingetjes voor het ontbijt enzo kopen (hoort beetje bij carnaval / katervoedsel). Nu toch maar besloten te gaan voor:
- tosti smeerkaas/kipfilet/tomaat
- boterham gekookt ei met wat kaas
- broodje uit oven met tomaat, kaas en kip

Kan niet wachten tot maandag rippen. Merk wel dat het nu ff goed is voor het lijf, wat rust. Heb toch wel veel spieren die behoorlijk vast voelen....

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:40

@phor: is het erger dan level 2 shred qua gevoel? Maar knap dat je het volhield!!!
Hebben die smoothies soms bepaalde voordelen voor de spijsvertering etc, of zijn ze gewoon lekker?

@ Loess: gezellig! Geniet van je vrijaf! En doe gewoon waar je je goed bijvoelt, ik had gisteren niets van schuldgevoel voor mijn vreetpartijen, moet een keertje kunnen! Voel gewoon waar voor jezelf lichamelijk de grens ligt, misschien voel je je net lekker na een dag katerontbijt om de volgende dag licht te ontbijten. Niets moet en alles mag (voor eventjes) :)
@loose: Ja ik heb heel intensief op en neer gesprongen tijdens het badmintonnen :D Wat wel leuk was, was dat ik duidelijk veel sneller recupereerde dan anders qua conditie. Ik denk erover het elke week te gaan doen als het weer school is, maar dan moet ik wel vriendlief overtuigen... die zeurt al een hele dag over zijn spierpijn :=

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:43

Loesss schreef:
Grrr ik had me echt voorgenomen even nu weekend lang te gaan genieten. Maar voel me nu al beetje schuldig dat ik vanavond ga Mac-en, carnavallen enzo....

Wilde ook allemaal slechte dingetjes voor het ontbijt enzo kopen (hoort beetje bij carnaval / katervoedsel). Nu toch maar besloten te gaan voor:

Kan niet wachten tot maandag rippen. Merk wel dat het nu ff goed is voor het lijf, wat rust. Heb toch wel veel spieren die behoorlijk vast voelen....

Ik heb dat ook een beetje, vorig jaar zou ik zonder pardon
veel gedronken hebben (bier en mix) en dan lekker langs de snackbar middernacht.
Maar heb nu met mezelf afgesproken dat ik max 2 biertjes mag ( nog nooit zo weinig
gedronken met uitgaan :P ) en ga sowieso maar niet langs de snackbar..
Ben ook een beetje blut dus wat dat betreft komt het goed uit haha.

Maar de dingen die je nu gaat maken als katervoer klinken nog steeds erg lekker hoor,
en je kunt er maar beter gewoon van genieten Loesss :)
Van een keer gek doen verlies je heus niet je resultaten van een maand hard werken.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:47

Ja stipje! :D Moet eerst nog even 30DS afronden maar deze wil ik zeker daarna gaan doen.
Loesss jij was al goed bezig met 30DS en resultaat is super! Niet schuldig voelen, dik verdient, zeker als je verder gaat met Ripped

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:15

Hallo Jessie :wave:

Ik voel me best belabberd door gisteren en ben heel moe, dus ik zal nu al rippen. Hopelijk kan ik er nadien nog een sessie met Jillian bij doen

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:02

Loesss schreef:

Je mag ook genieten he!

Carnaval is maar 1 x in het jaar en dan hoor je plankgas te gaan :D

Hier ook de tucjes, worstenbroodjes en broodjes ei in de aanslag!
Ga al op de fiets naar de kroeg toe, scheelt weer in de kcal :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:58

Loes, ik zou ook gewoon nemen wat je lekker vindt. Je moet je niet schuldig voelen, neem waar je zin in hebt! Als dat iets gezonds is, neem je dat. Als het ongezond is, neem je dat.. Niet te streng zijn voor jezelf!

Ik moet nog even kijkenof ik vanavond ga Rippen. Eerste week stage zit erop, maar het valt me toch best wel zwaar. 40 uur p/w keihard gewerkt en vandaag allerlei deadlines moeten halen. Misschien ook wel goed om even lekker alles eruit te gooien. Ik moet nog eens even kijken!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 19:01

Neem er je tijd voor CCCCC. Zo wordt het ook geen 'must', en houd je er langer plezier in :)

Ik deed het vandaag met 2kg gewichtjes, mijn rechterarm zat echt héél vast en stijf :o Verder ging het wel lekker, en na de ripped voelde ik me al veel beter!
Daarna 6w6p gedaan en dat heeft me helemaal wakker geschud, lekker up tempo aan de slag! Het ging erg goed en ik heb alles gegeven, en nu voel ik me herboren :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 19:03

Ja, ik denk dat ik me na Ripped wel beter ga voelen. Heb ook een nieuwe sportlegging (3kwart), dus ik moet eigenlijk wel!

Trouwens, de tops zijn onderweg naar mij :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 19:05

Jippie! :D En wat leuk van je broek!

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 12:54

Ben vandaag met ripped begonnen. Leuke afwisseling naast mijn andere trainingen. Lekker zweten, vind het nog niet zwaar. De training is ook heel snel voorbij. Vanavond nog maar een keer.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 16:30

Oeh tweemaal ripped op een dag, dan zou ik het snel moe worden :o Knap dat je dat kan!

Ik ben er klaar mee voor vandaag, heb geripped en geshred na de paarden. Ik ben heel gevoelig wat mijn bioritme enzo betreft, en voelde me vandaag nog steeds een beetje ellendig. Bijgevolg besloot ik dan maar eerst te trainen want nadien voel ik me wel beter.

In het vervolg moet ik dan wel eerst nog een tussendoortje eten, want phoeh, de ripped ging netjes maar tijdens de 6w6p ging ik zowat dood. Nadien onder de douche was ik wat draaierig en had ik zo'n honger dat het pijn deed :') Morgen level 2!

Trouwens dames, wanneer gaan jullie meten? Ik kan me niet goed voorstellen dan ik na dat weekje al wat kwijt ben, dus weet niet goed of ik morgen ga meten of meteen na week 2.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 17:07

Ik wil past meten na de 30 dagen. Althans, dat is de bedoeling.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 18:17

Oh god.... spierpijn hier. := Had het al gelezen van andere mensen dat ze spierpijn hadden in de achterkant van hun benen, maar het niet verwacht dat het weer zo zou voelen als dag 3 van de shred. :=

Door de shred wil ik me niet meer meten, er was bijna niks af. ^) Maar denk dat ik het ook gewoon na 30 dagen doe. Misschien nog een keer op de helft als ik heel nieuwsgierig ben. :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-13 18:28

Ik ga me ook meten na 30 dagen :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:01

Wow dat is knap van jullie! Ik weet niet of ik dat kan volhouden :=

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:07

Ik wil liever ook pas na dertig dagen meten, maar ik ken mezelf nét iets te goed om te weten dat dat niet gaat lukken... :D

Tot laterssss, ga ff Shredden nu!

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 22:11

Doen jullie ook het dieet en sporten jullie ook naast deze 29 min?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-13 23:13

Nee, ik doe het dieet niet. Met m'n 1,78m en actieve leven ga ik het niet redden op 1400kcal.
Ik ben dus actief, maar sport er verder niet naast :)

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 23:28

Ik zou inderdaad ook omvallen als ik op 1400 kcal moet leven. Sport daar teveel voor.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 10:52

Woeii, ik begin vandaag ook met ripped.
Omdat ik met de shred echt 0,0 resultaat had ( |( ), ga ik het deze keer goed aanpakken. Dieet van 1800 kcal, elke dag ripped en een andere programma van Jillian erbij (6w6p, shred, killer buns & thighs, yoga meltdown). En elke dag stuk cardio erbij, waarbij ik afwissel tussen wandelen, fietsen en joggen. En braaf elke dag opstaan om 9 uur ipv 12 uur/half 1 :D
Ik zit nu thuis, dus op deze manier ben ik nog enigszins bezig.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:01

Ik ga even mn ontbijt laten zakken, en dan me maar eens wagen aan level 2.