Hoe er ouder uit zien?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pam87

Re: Hoe er ouder uit zien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:04

Lol :P
Ik zou wel een kleinere/spitze neus willen maar helaas :P heb zo'n dikke lompe neger neus :P

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 21:20

Zouden rimpels helpen?

Ik ben idd maar 1.68m en slank. Heb ook nog wilde krullen en nog steeds geen rimpels. Wel al heel lang grijze haren, maar die kleur ik wel. Laatste jaren met henna, wordt behoorlijk koperkleurig.

Ik vraag me opeens af hoe ik eruit zou zien in bijv een net mantelpakje en of dat nou echt zoveel doet???

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:24

01San schreef:
Ludique96 schreef:
Ja zelfs ook toen je met de auto kwam

Ojaaaaaa!!! dat was ik alweer vergeten.. waren we toen bij de shell zeker?????

Ja haha

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:46

Ik ben 19 jaar, wordt vaak een jaar of 15 geschat. Komt denk ik ook mede door mijn lengte (1m50). Moet me vaak legitimeren voor sigaretten/alcohol als ik ergens 'nieuw' kom. Na 1 keer vragen ze het meestal niet meer haha. :)

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 01:12

oooh, zo herkenbaar, dit topic!

Ik ben 27, wordt dit jaar 28 en wordt ook altijd jonger geschat.
Zorgwekkender nog, het lijkt alleen maar erger te worden!

Ja, ik heb sproeten. Hebben meer mensen. Betekent niet dat ze 12 zijn. Weten mensen dat wel, denk ik wel eens?

Weet nog dat een jaar of 3 geleden ik nog wel leuk lacherig deed als zo ééns in de zoveel tijd om m'n idee werd gevraagd, ergens. Dat dat afentoe gebeurde, ook op m'n 23'e vond ik oké. Nu het me écht iedere keer wordt gevraagd is de lol er wel een beetje van af kan ik wel zeggen.
Eerst zei ik altijd dat het vast leuk zou zijn als ze me na mijn 30'e nog naar mijn legitimatie zouden vragen. Nu met de (blijkbaar) verscherpte regels ben ik serieus bezorgd of ik nu echt tot mijn 40e moet gaan lopen bewijzen dat ik ouder ben dan 16 :') -O-

Storend vind ik het afentoe zeker. Toen ik net met mijn eigen bedrijf begon (bijna 3 jaar terug) was het écht wel lastig om serieus genomen te worden. Moest me echt extra streng opstellen om serieus genomen te worden, puur vanwege inschatting. Heel vervelend, én niet netjes.
Daar heb ik nu overigens geen last meer van, dat gaat prima, alleen die supermarkten he _O-

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:09

Ik weet wat je bedoeld. :=
Ik wordt deze maand 30 maar wordt nog standaard als iemand van rond de 17 geschat...
Best irritant, vooral als je niet serieus genomen wordt omdat mensen denken met een puber te maken te hebben.
Ook lastig als je je nog steeds moet identificeren om een disco oid binnen te komen. Meestal schamen de portiers zich wel als ze zien hoe oud ik werkelijk ben maar ja, ze doen alleen maar hun werk dus daar kan ik echt niet boos om worden. ;)

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:15

Bij de ah moeten we vragen tot 20 jaar, er wordt vaker aan oudere mensen gevraagd (20-25) omdat ze nogal streng zijn helaas..

Ik wordt ook altijd jonger geschat. Ik ben nu 18 en wordt 15 geschat. Ben er ook wel een beetje klaar mee xD Ik draag ongeveer dezelfde kleren als leeftijd genoten, maar ik heb gewoon een kindergezicht denk ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:17

raya00 schreef:
Ja, ik heb sproeten. Hebben meer mensen. Betekent niet dat ze 12 zijn. Weten mensen dat wel, denk ik wel eens?

herkenbaar,hier ook sproeten en rossig...
'zo lief,die sproetjes'... 8)7
Alsof ik idd een klein, schattig meisje ben...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:17

Heel herkenbaar, ik word ook altijd jonger geschat. Meestal 21/22 terwijl ik bijna 25 ben. Dat is nog niet zo erg, maar vorig jaar moest ik mijn id laten zien bij een 16+ feest. Dat ging me toch wel erg ver. In de supermarkt hoeft ik me nou weer nooit te identificeren en in de kroeg ook niet. Overigens heb ik er met mijn werk gelukkig geen last van. Dat lijkt me erg vervelend als je dan nog extra jezelf moet bewijzen.

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:18

Anoniem schreef:
raya00 schreef:

herkenbaar,hier ook sproeten en rossig...
'zo lief,die sproetjes'... 8)7
Alsof ik idd een klein, schattig meisje ben...

Hier precies hetzelfde! Ach wat schattig die sproetjes!! |o

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 14:20

Ik ben nu 35 en merk dat mensen nu beginnen te twijfelen of ze me wel of niet om legitimatie zullen vragen; eindelijk! :D

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:12

raya00 schreef:
oooh, zo herkenbaar, dit topic!

Ik ben 27, wordt dit jaar 28 en wordt ook altijd jonger geschat.

Weet nog dat een jaar of 3 geleden ik nog wel leuk lacherig deed als zo ééns in de zoveel tijd om m'n idee werd gevraagd, ergens. Dat dat afentoe gebeurde, ook op m'n 23'e vond ik oké. Nu het me écht iedere keer wordt gevraagd is de lol er wel een beetje van af kan ik wel zeggen.
Eerst zei ik altijd dat het vast leuk zou zijn als ze me na mijn 30'e nog naar mijn legitimatie zouden vragen. Nu met de (blijkbaar) verscherpte regels ben ik serieus bezorgd of ik nu echt tot mijn 40e moet gaan lopen bewijzen dat ik ouder ben dan 16 :') -O-

Haha zo herkenbaar :D

Oja bij supermarkten maak je meer kans bij jongere ( rond de 16) achter de balie om zonder ID weg te komen
oudere vragen het sowiso altijd. :+