xSlvna schreef:Misschien ruimen ze zichzelf later wel op, zijn we daar ook weer vanaf.
Laatst hier op school een 2ejaars meisje door 6 4e jaars meisjes geslagen op school, hoe kinderachtig, maar het zijn wel 6 meiden die door hun gedrag eerst veel vrienden hebben maar later op de vervolgopleiding zeker weten genoeg klappen kunnen vangen want dan staan ze niet meer boven aan het 'meest gevreesde' lijstje, geduld...![]()
Ben zelf ook wel af en toe van het schelden, soms ook slaan, maar mij zul je nooit respectloos zien doen tegen rustige mensen of tegen ouderen, waarom zou ik? Ik voel me echt niet beter als ik met 2 vriendinnetjes een 18 jarige in elkaar sla, en ik krijg er thuis ook geen sticker voor dus euhh?
Ik ben sowieso nooit respectloos, jong of oud, druk of rustig
Ik heb respect voor ieder ander, mens of dier. Voor schelden en/of slaan krijg je ook geen sticker hoor

Maar daar heb je achteraf helaas niks meer aan.
) omdat de meeste gewoon zo zijn! Gelukkig zijn er ook nog een aantal( zoals ik) die het nieteens in hun hoofd durven te halen om dit te doen! kinderen zoals die meiden missen volgensmij echt een stukje opvoeding en verdienen een flinke straf!
alleen ben ik niet gepakt. Dit waren echt een groep jongens van een jaar of 19 20 die dachten mijn neef even te pakken. Ik liep toen met de vriendin van mijn neef, en mijn neefje, hun waren zelf ook met 4 of 5 man, en bleken een mes op zak te hebben... Binnen notime waren alle vaders in mijn familie er, en we zijn met zijn alle vlug weg gerent.... Alleen die keer waren er van de tegenpartij wapens bij betrokken (messen dus)