In elkaar geslagen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:02

xSlvna schreef:
Misschien ruimen ze zichzelf later wel op, zijn we daar ook weer vanaf.
Laatst hier op school een 2ejaars meisje door 6 4e jaars meisjes geslagen op school, hoe kinderachtig, maar het zijn wel 6 meiden die door hun gedrag eerst veel vrienden hebben maar later op de vervolgopleiding zeker weten genoeg klappen kunnen vangen want dan staan ze niet meer boven aan het 'meest gevreesde' lijstje, geduld... :D

Ben zelf ook wel af en toe van het schelden, soms ook slaan, maar mij zul je nooit respectloos zien doen tegen rustige mensen of tegen ouderen, waarom zou ik? Ik voel me echt niet beter als ik met 2 vriendinnetjes een 18 jarige in elkaar sla, en ik krijg er thuis ook geen sticker voor dus euhh? :\

Ik ben sowieso nooit respectloos, jong of oud, druk of rustig :') Ik heb respect voor ieder ander, mens of dier. Voor schelden en/of slaan krijg je ook geen sticker hoor :')

xSlvna

Re: In elkaar geslagen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:07

Ik zei t enkel, ben geen lieverdje maar heb zelf mijn grenzen, iets wat genoeg jongeren niet hebben qua geweld (maar ook alcohol en drugs). Triest gewoon...
Snap niet hoe zulke mensen met zichzelf kunnen leven eigenlijk.

Met dat 'tegen rustige mensen', als iemand naast me asociaal staat te schreeuwen zal ik dr zeker wat van zeggen, en als andere mensen al een poging gedaan hebben om ze stiller te krijgen zal ik echt niet respectvol gaan vragen 'kan het wat zachter' uiteraard...

Peer_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:10

Laatste 2 pagina's niet helemaal gelezen, maar wou nog wel even wat zeggen over het dokters bezoek, geen idee of het al gezegt is.

Misschien is het wel een goed plan om naar de dokter te gaan, en die je grondig te laten onderzoeken. Dan kan hij een rapport voor je schrijven, dit kan weer versterking geven bij je aangifte, je kan zelf namelijk heel veel zeggen maar als het ondersteund wordt door een arts, word het meer/eerder serieus genomen.

Hebben ze inmiddels al de camera beelden opgevraagt?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 23:12

Ik merk wel van mezelf dat als ik door wat mensen uitstralen geintimideerd word, ik echt mijn mond niet open durf te trekken, maar wel durf te kijken..

@peer, de camera beelden worden 48 uur berwaard. Dus ik hoop dat ze nog optijd waren. Als mijn klachten aanhouden moest ik langs de dokter zei de politie. Dan moet ze idd een verslag schrijven van wat ik heb en dit moet ik langs brengen.

Peer_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:20

LoveUggs schreef:
Ik merk wel van mezelf dat als ik door wat mensen uitstralen geintimideerd word, ik echt mijn mond niet open durf te trekken, maar wel durf te kijken..

@peer, de camera beelden worden 48 uur berwaard. Dus ik hoop dat ze nog optijd waren. Als mijn klachten aanhouden moest ik langs de dokter zei de politie. Dan moet ze idd een verslag schrijven van wat ik heb en dit moet ik langs brengen.

Wat is aanhouden?
Je bent inmiddels al 2 dagen verder... als je morgen nogsteeds last heb zou ik gewoon even langs de dokter gaan, dan heb je dat ook meteen gehad!
Ik hoop ook dat ze optijd waren, stelletje kakkerlakken dat die meiden zijn, plat stampen die handel moeten ze... :(

Ik heb zelf ook vaak dat ik mn mond niet open durf te trekken maar ben wel goed in dodende blikken uitdelen, gelukkig tot op heden hier nergens last van gehad.

Kan er trouwens nogsteeds niet over uit dat niemand iets geprobeert heeft, kan me niet voorstellen dat niemand dat bij ons op het station zal doen... In het park is een ander verhaal, maar op zo'n drukke plek :n Maar daar heb je achteraf helaas niks meer aan.

En meis krop de dingen niet op, gooit alles eruit wat je eruit wilt gooien en als je je niet veilig voelt, kijk dan of je met iemand mee kan lopen als je alleen bent, ookal ken je diegene niet, gewoon brutaal zijn.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:22

Zeker doen, bezoekje huisarts. :)

Love uggs, je bent 18, ik denk dat je je best had kunnen weren. Al weet ik hoe lastig het is, soms ook laten slaan door meiden die een grote kop kleiner waren, maar ik was toch geintimmideerd door hun uitstraling, terwijl ik zelf 10 keer zo erg ben, alleen zie ik dat niet.
Lesje kickboksen kan heerlijk zijn voor je zelfvertrouwen, gewoon dat je weet dat je je kunt weren als er iets is :)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 23:26

Helaas was dit op een tramhalte midden in een woonwijk...
In elk geval bedankt voor je berichtje!

@slvna, miss dat ik dat wel een keertje doe, gewoon een keertje. Of voor school een sportmodule bedenk ik me net!

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:28

Indd ts, langs de dokter gaan! Als ik de klachten lees die je hebt dan moeten ze echt hard geslagen hebben! Gewoon een verslag er van laten maken hoor, je krijgt waarschijnlijk dan ook pijnstillers mee waardoor het voor jou al minder pijnlijk is!

Ik haat zulke meiden echt zo erg! Alle kinderen van mijn leeftijd (15) worden nu over 1 kam gestreken ( zo was dat gezegde toch? :o) omdat de meeste gewoon zo zijn! Gelukkig zijn er ook nog een aantal( zoals ik) die het nieteens in hun hoofd durven te halen om dit te doen! kinderen zoals die meiden missen volgensmij echt een stukje opvoeding en verdienen een flinke straf!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 23:32

Bedankt voor je berichtje.
Wss word de tip dan asprines...
En dat is idd de gezegde! Haha
Gelukkig zijn er ook genoeg goede mensen hoor om het even zo te zeggen.
Gister namelijk gewoon gewerkt, en ontzettend veel lieve klanten gehad die precies als jullie niet zouden twijfelen om in te grijpen of te bellen. Je moet ze alleen op het juiste moment treffen

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:34

Kan ook zijn dat je diclofenac krijgt. Kreeg ik namelijk ook :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:36

LoveUggs, ik adviseer 't je echt. Vaak genoeg gehoord dat ik hard sloeg wat mijn zelfvertrouwen opkrikte. Eerst was ik bang bij ruzie en rende ik weg (ja letterlijk), nu loop ik er op af als iemand me aan schreeuwt.

Ziva, wat jij zegt ja, zei bewust al dat het vaak kinderen zijn van 'domme' of verslaafde ouders, mensen die geen strenge hand KUNNEN bieden, of willen bieden.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 23:43

Op momenten dat ik boos ben ben ik enorm sterk. Ook als ik het niet ben trouwens.. XD heb zelf genoeg rake klappen uitgedeeld. Maar alleen op momenten dat het moest. Een tijd geleden kreeg mijn neef uit het niets een knal op zn bakkes, en kom niet aan mijn familie want dan zit je bij mij verkeerd... Ik heb toen een gozer een gebroken neus geslagen := alleen ben ik niet gepakt. Dit waren echt een groep jongens van een jaar of 19 20 die dachten mijn neef even te pakken. Ik liep toen met de vriendin van mijn neef, en mijn neefje, hun waren zelf ook met 4 of 5 man, en bleken een mes op zak te hebben... Binnen notime waren alle vaders in mijn familie er, en we zijn met zijn alle vlug weg gerent.... Alleen die keer waren er van de tegenpartij wapens bij betrokken (messen dus)

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:47

Jeeemig wat een klootzakken! Superveel sterkte & ben benieuwd hoe het afloopt!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:52

Een keer iemand mijn paard laten schrikken door een bal er tegen aan te trappen, jongen was een jaar of 3 ouder dan ik ben maar die stond te trillen op zijn benen toen ik flippend op hem af liep en wou slaan... Gelukkig was het een vriend van de jongen waar ik was met mijn paard, anders had die volgensmij ook wel een gebroken neus gehad _O-

Ik vind t ook altijd triest HOE ze slaan, een op een, oké. Maar aan de haren trekken en slaan? No way. Ik hoop echt dat er nog iets op de beelden te zien is :)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 23:55

Ik hoop het ook. Als ze de beelden nog op hebben kunnen vragen en veilig hebben kunnen stellen, dan staan ze er sws op! Een 1 op 1 gevechtje had ik waarschijnlijk zonder ook maar iets van af gekomen, maar 2 a 3 op alleen mij.. Dat is helaas teveel van t goede geweest..

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 00:23

Dat niemand wat doet! en die meiden bah! Ik kan me voorstellen dat je bang wordt voor zulke meiden , zelfs ik ben er bang voor maar ng nooit in elkaar geslagen maar wel dat ze je uitschelden om NIETS ! ik vind die generatie zo bedorven! Er zitten echt gemene meisjes tussen!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 00:28

Klopt, heb je helemaal gelijk in!
Bang ben ik niet hoor! =) ik ben wat dat betreft misschien net iets TE nonchalant, maar ik heb altijd zoiets van, ik red me wel. Je kan me 1000x slaan, maar op een dag, als ik je tegen kom, dan is het mijn beurt. Als ik ze met mn vrienden zou tegenkomen, zou het gehijt uitlopen op een knokpartij, aangezien ze onze groep als '1 familie' zien. Wie aan mij zit, zit aan hun. Maar mijn dag komt nog wel, dat de politie er optijd bij is, en dan is het mijn beurt om lachend weg te lopen =D. Ik hoop juist dat ik ze tegen kom, zodat ze op hun plek gezet kunnen worden. Miss dat ze dan wakker worden en beseffen dat het leven niet altijd maar goede kanten voor hun heeft, en dat het voor hun ook slecht kan eindigen. Laat ze maar voelen wat ik nu voel, maar dan op een andere manier. Ik krijg steun aan alle kanten, en ik hoop dat hun raar aangekeken zullen worden voor hun daad..

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 00:30

haha ik hoop het voor je! als je nog iemand nodig hebt :) XD ik zou je graag helpen

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 00:30

LoveUggs schreef:
Klopt, heb je helemaal gelijk in!
Bang ben ik niet hoor! =) ik ben wat dat betreft misschien net iets TE nonchalant, maar ik heb altijd zoiets van, ik red me wel. Je kan me 1000x slaan, maar op een dag, als ik je tegen kom, dan is het mijn beurt. Als ik ze met mn vrienden zou tegenkomen, zou het gehijt uitlopen op een knokpartij, aangezien ze onze groep als '1 familie' zien. Wie aan mij zit, zit aan hun. Maar mijn dag komt nog wel, dat de politie er optijd bij is, en dan is het mijn beurt om lachend weg te lopen =D. Ik hoop juist dat ik ze tegen kom, zodat ze op hun plek gezet kunnen worden. Miss dat ze dan wakker worden en beseffen dat het leven niet altijd maar goede kanten voor hun heeft, en dat het voor hun ook slecht kan eindigen. Laat ze maar voelen wat ik nu voel, maar dan op een andere manier. Ik krijg steun aan alle kanten, en ik hoop dat hun raar aangekeken zullen worden voor hun daad..

Karma is a bitch! :D :D

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 00:33

Haha! Dat is ie zeker!

Ik vervloekte pas geleden (afgelopen woensdag) de sneeuw, omdat ik moest afrijden voor mijn auto en het dreeg zo te zijn dat ie voor de 2e x werd afgelast van wege de sneeuw. Hij ging door. Maar karma is een bitch, ik was gezakt..... Sorry sneeuw... =(

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 11:41

Ik ga vanmiddag bellen voor een afspraak bij de HA.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:32

Goedzo! Ik hoop dat je pijnstillers meekrijgt :)

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:28

Niet normaal... Sterkte.. en ook al is het niet goed (officieel), ik hoop dat je hun nog een x ziet als jij versterking hebt..
Tegenwoordig blik op oneindig anders wordt je gepakt, ongelooflijk...

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 13:48

Dankjewel.
Mijn vrienden zaten idd al, we gaan ze eens opzoeken. Maar dat gaan we niet xD

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 16:47

Al meer gehoord van de politie? Of ze iets hebben gedaan met camerabeelden ofzo?