Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Eten/drinken jullie trouwens iets speciaals na de workout?
Maiska schreef:Ik wacht braaf tot ik de dvd's in huis heb. Ga me niet aan het eten houden, ik eet alleen avond eten en ben ook nog eens streng vegetarier
Trainen gewoon in de huiskamer, als de laminaatvloer geen krassen krijgt
Zijn er mensen die last krijgen van al dat gespring aan de knieen?
J_Onne schreef:Ik krijg geen last van mijn knieen van Insanity, hoewel ik dat wel redelijk snel krijg bij bijvoorbeeld hardlopen. Maar je behoort ook door je knieen te gaan bij het springen, te veren, dus dan krijgen je knieen niet zo'n klap.
En alleen avondeten is echt niet gezond hoor! Het kan zelfs zo zijn dat je dikker wordt doordat je te weinig eet.. Wat dan verbrand je ook niks meer omdat je lichaam in spaarstand staat.
Aan de andere kant, ik eet echt veel te veel en zwaar ongezond op het moment. Hoe meer ik in mijn hoofd heb dat ik gezond wil eten, hoe meer trek ik krijg in koekjes en chips
Maiska, had jij echt het idee dat die shakes verschil maakte? Want die heb ik dus ook thuis, maar naar één poging durfde ik het al niet meer aan. Maar mocht het nu echt verschil maken wil ik nog wel een poging wagen
MoosjeWings schreef:Hoe doen jullie het met opdrukken? Ik krijg het alleen voor elkaar als ik mijn knieën gebruik.... kan dit komen omdat ik mijn armen verkeerd plaats of zijn mijn spieren gewoon nog een te slappe hap?
J_Onne schreef:Wel denk ik dat het programma wel echt veel verschil kan maken. Zelfs ik heb al wel het idee dat m'n buik ietsiepietse strakker is, en dat terwijl ik afgelopen week pakken koekjes en zakken chips heb gegeten